Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Javno ti priznajem da te naprosto obozavam!

..Svirajte meni samo tuzne pjesme,
jer on bio mi je sve!...


Image and video hosting by TinyPic

Me:.Nensi :)
...Spremam ti ove noci more parfema,
samo za tvoje oci gola ramena =)

Image and video hosting by TinyPic

:)

hajde barem jednom suzama ti operi lice
ljubav osjecam,nije nestala,još želim te kao NEKADA!

Image and video hosting by TinyPic

nasla sam sliku jednu,vise od zivota vrijednu..ozivjele stare rane,sjecaju na prosle dane. :)

Image and video hosting by TinyPic



Credits

carraDz [ xxx ]

...´cause every girl in here wanna be her... :)

..Hiljadu ociu,a tvoje su najljepse..pridi mi.. <3

ohaaj ;)..evo vratila vamn se ja..ljeto je bilo fenomenalno!
losinj <3obozaaavaaaaam,duubrovniik,novi vinodolski i Pirooovaaaac <3<3<3
sve je bilo savrseno..upoznala ljudi ko nikada u zivotu,stvarno su svi
legende! :)
nadam se da je i svima bilo supp ;):..
polako se blizi i taj datu..7.9!->-.- ...i osmi razred..ne ne zelim to..ja jos nisam spremna za to,ja sam jos dijete i koja skola,kak ja to znam?:.
svi mi tupe u glavu kako se moram upisati u gimnaziju,jer je to skola za mene..da ako sam sve razreda prosla s 5.00 a cu i taj..ali mene to ne zanima jednostavno..ja bi htjela prskociti ju skorz..ili da barem sa cijelim svojim razredom u neku skolu,znam da je to nemogu i da imam bujnu mastu,ali opt ne znam,za mene je to sve prekompicirano,kolko samo ima tih gimnazija..isussee..
meni je moj zivot sada savresen..oko mene su ljudi koji znam da me voli,a ja njim obozavam!sruzim se sa svima svojima iz razreda,sa par bekacica(obozavam ih!),sa osmasima,sa bivsim bivsim osmasima,,nama je savrseno..svaki dan je nekaj,svaki dan radimo neko sranje,pa nas tjeraju,pa nam zovu policiju,pa mi begamo..jednostavno zelim da tako ostane,a ne da dode skola pa da mi nad vratom su svi i govore mi kak ja nesmijem dobiti 4..a sta fali toj ocjeni?!??!?!..iskreno ja stvarno ne ucim,ono ako je neki vazan test i to onda naravno,ali sta upamtim na satu to je to,iz neki predmeta pisem zadacu doma,iz nekih pod drugim satovim,tako mi se sve to neda..
nisam ja za ozbiljne stvari..
ah eto malo sam vam se izjadala..moramo biti optimisti i gledali na svijet realno..
nadam se da ste procitali post..
puse saljem svima <3

Image and video hosting by TinyPic


utorak, 01.09.2009. - 14:15