Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Javno ti priznajem da te naprosto obozavam!

..Svirajte meni samo tuzne pjesme,
jer on bio mi je sve!...


Image and video hosting by TinyPic

Me:.Nensi :)
...Spremam ti ove noci more parfema,
samo za tvoje oci gola ramena =)

Image and video hosting by TinyPic

:)

hajde barem jednom suzama ti operi lice
ljubav osjecam,nije nestala,još želim te kao NEKADA!

Image and video hosting by TinyPic

nasla sam sliku jednu,vise od zivota vrijednu..ozivjele stare rane,sjecaju na prosle dane. :)

Image and video hosting by TinyPic



Credits

carraDz [ xxx ]

Bili smo jednom najbolji o nama su price procali <3..

ali djetinjstvo se ne vraca kuci ko lessie,bili smo klinci i vrijedniji smo od zlata <3

Oj Oj..vratila se ja..odlucila sam malo pisati o svoom razredu <3
si tim ljudima vec idem 7godina u isti razred..znamo sve jedni o drugima,
i shvatila sam ma kolko god nas za sve crncili mi smo uvijek ZAJEDNO!
uvijek su tu uz tebe i uvijek se svi stite <3
pogotovo decki nas cure ;))..nedo bog kada negdje idemo da nam neke budale nesto prigovaraju odma oni skacu..
sve radimo zajedno,pomazemo svakome pa makar se posvadali s osobom,profama se to bas i ne svida jer kada je neko sranje mi krivi a niko nikoga ne zeli odati :D<3
dobro sada zadnjih dana svaki dan izlaziim mokra koda sam se tusirala,ali svake godine od 1.razreda se na lijepe suncane dane bacamo u nasu fontanu samo petkom a one ostale dane se poljevamo xD..<3..jedva cekam maturalac,decki bu naralno cugu svercali ;))..buu nam biLo savrseno :)<3
svaka osoba u toom razredu mi znaci jako puno,i cak oni koje nemogu smisliti jer mi poljevaju pod satoom kod dns :S,al opt bez njih bi biLo dosadno,ili bez reterdirani kometara na prfina pitanja i objasnjavanja
vooolim ih takvi kakvi su a oni su za mene SAVRSENI!
volim ih kada se posvadamo,kada nas poljevaju iako smo im to zabranili,kada mi zemu torbu pa se moras znaci u muskom wc-u di je i sve ostale gluposti koje naprave <3..
svi znaju za nas razred 7.c !<3..razred koji zna zivitii tak kazuu osmasii xDxD..MA carevii nema im se kaj reci njima i bivsim osmasima <3<3<3<3..
Bili smo jednom najbolji o nama su price pricali!!<3<3
to je jedino stam imam za recii i naravnoo
VoooooLiiim Vass <3<3<3 jer ja sam bez vas izgubljeni svijet ;))

Image and video hosting by TinyPic

četvrtak, 21.05.2009. - 21:29