crazy, confused, normal

01.06.2010., utorak

LADY GAGA

E sad... Ovo što mi se desilo s tom fucking Lady Gagom ni meni samoj nije jasno... Naime imam 34 banke, muža i dijete... Ni kao tinejdžerka nisam imala idole... Naprotiv uvjek su mi bile glupe one klinke kaj su svršavale na Brosovce i lijepile njihove plakate po sobama (generacijo moja znate o čemu pričam)... Dakle nikad do sada nisam kužila ekipu koja brije na nekakve idole... izdanke glazbene, filmske i ine industrije... Takva vrsta furke oduvijek mi je bila prilično plitka...
I onda...
Odjednom...
Kako to već u životu biva, sasvim neočekivano strefi me glavom i bradom... Tko...? Lady Gaga... Nemreš bolivit!!!
I tak ja već pun kurac vremena, kad mali zaćori do besvjesti vrtim njene spotove, skidam korake i što je najvažnije i meni dosad nezamislivo postajem što...? Nečiji fun...!!!
Velim ja to svojoj frendici (by the whay psihijatrici po struci) i pitam je kaj se to s menom događa...? Veli ona meni da si vjerovatno tražim neki ispušni ventil i da to nije loše...Uglavnom... bilo loše ili ne pokušat ću vam objasniti svoju fascinaciju...Kao prvo treba mi se sviđa jer ima male sise i ogromnu nosinu a niš od toga nije operirala, usprkos tome što je bila poružna klinka i neugledno djevojče koje su u školi zajebavali uspjela se isfurati u trentno najveću zvijezdu i sex simbol... Trebam li uopće napomenuti da je jedna od rijetkih školovanih glazbenica i da je još kao klinka upala u neku prestižnu glazbenu školu..? A tek spotovi...? Potpuno pomaknuti, bizarni, prisutnost sexa, smrti i ekstravagancije...
Njeni spotovi su mješavina i Madonne, Michaela Jacksona, Marilyna Masona i Bowia... Po meni nitko do sad nije imao muda raditi takve spotove gdje je sve puno agresive, smrti i sexa... A tek onaj spot sa Beyonce... Telephone... Mislim Beyonce je ko nacrtana nestvrano lijepa ali pored Gage gotovo neprimjetna... Gaga jednostavno ima neku karizmu i užasno je jebozovna bez obzira na faličan izgled jer treba naprosto ima ono nešto... Ona jednostavno poziva na seks... (Inače volim muškarce, tek da se zna) a tek onaj glas kad ju zove ne razglas u ćuzi onak jebački...Gaga...Pa poslije kad njih dvije onak prejebeno plešu obučene u zastavu...
Ah...Odoh ja...Pogodite šta..?
Pogledati još jednom Gagin spot...


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.