Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Kao veliki ljubitelj životinja, molim da kliknete na Noina Arka , možda vas koje tužno siroće osvoji

A ako imate svoje četveronožce, neka se nađe veterinarski kutak



Sexy praznike svima želi Confetta
kiss

confetteria

nedjelja, 31.12.2006.

zatvoreno zbog inventure

Ljudi moji, samo da vam kažem .... Opasno mi je dosadno! Toliko mi je dosadno da sam ovaj post započinjala par puta, ali mi je dosadno čak i pisanje... bang
Fale mi izlasci, jurnjava gradom, stres... Ovaj Mali je zaista kao neki lutak na napuhavanje sa ugrađenim vibratorom... Dečko se više ne javlja nego se javlja... Nisam ni očekivala neku vezu, možda sam razmažena, al bemu miša, i kad si s neki samo zbog (odličnog) sexa, red je da odgovoriš na sms.... Al dobro, ostao mi je još pokoji prst (na nogama) za brojanje svih (vrsta) frajera koje sam probala pa se za sad ne uznemiravam...
Zapravo, baš si nešto razmišljam...Znate kako u informatičkim sustavima sa početkom godine resetiraju brojčanike i kreću od nule... Mislim da ću i ja tako... počet brojat likove samo za tekuću godinu... thumbup

Ovi praznici su katastrofa za nas samce no.... Svi su u nekoj jurnjavi, pripremama.... Sa dečkima, obitelji, rodbinom... Jedva čekam da ovo cmok-cmok razdoblje završi...
Kraj godine je pa, kao, trebali bi nešto rezimirat, pametno zaključit i donijeti neke veeeeelike odluke... Pa ono, meni je glava po tom pitanju prazna...Niti imam o čem previše razmišljat jer ak nisam razmišljala i smislila nešto dok je stvar bila aktualna, kakve koristi da sad tu nešto jako pametno razmišljam o tome šta je bilo... Ili da donosim neke strašne odluke... MIslim, o čemu? Zapravo i nema ništa što me jaaaako smeta ili želim da moram donosit odluku... Jer ja obično malo ili duže razmislim, promislim, odlučim i to je to. Više ne mislim. Tako da ovo vrijeme za koje kažu da je dobro da "pronađemo" sebe.... meni je D O S A D N O !

Otišla bi se malo izluditi ali nemam s kim... Svi samo govore – može, onaj tjedan kad prođe ovo ludilo...Pih! Do onda će me proći volja! I imat ću posla preko glave vjerojatno!
Pih... Baš mi je dosadno.... Neću puno pisati jer vas ne želim gnjaviti ... A o čem i da pišem... kako sam konačno stavila zimske gume, popravila maglenku, sašila zavjese, kupila super tegle za cvijeće i malu sexy lampicu pored kreveta... Zapravo, jedino šta me malo muči ... imam 2 kombinacije za doček i nikako da se odlučim šta obući ....
Pa evo, možda možete pomoći u odabiru :

crno s nekim srebrnim pizdarijama gore da se diskretno blesiće - uska i mekana baršunasta tunika - dolčevita bez rukava, široki kožni remen, uske hlače, visoke kožne čizme sa punom petom i okruglim vrhom


ili



smeđa varijanta, naravno mora se svjetlucat jer ja sam u duši mala svraka, pa tako ovo ima zlatne niti na pojedinim dijelovima - samt minica, dugačka tunika u kombinaciji smeđih i bež crta i sa rukavima ali i velikim dekolteom, visoke čizme od brušene kože sa sitnim zakovicama i krznom



Barem o tome gdje idem ne brinem... Naime, idem ponovno na party u organizaciji onog lika koji je organizirao party na temu crvenog, bit će nas oko 35, organiziran je catering njami i bit će veeeeliki vatromet...Jedini problem je što će biti sve parovi osim nas 2 neuparene. Doduše... Ne znam jel slučajno ili namjerno, ali danas sam saznala da dolaze i 2 slobodna frenda od jednog uparenog. E sad... hm...
Očeš nečeš, ne budu imali baš veliki izbor koga prvo ljubit za Novu kiss pa si sve mislim da bi moglo biti čisto ok.

- 00:21 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
o ljubavi ... i ostalim stvarima koje idu uz nju


tko se srami ostaviti komentar javno, neka mi šapne na: confetta_love@yahoo.com