Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Kao veliki ljubitelj životinja, molim da kliknete na Noina Arka , možda vas koje tužno siroće osvoji

A ako imate svoje četveronožce, neka se nađe veterinarski kutak



Sexy praznike svima želi Confetta
kiss

confetteria

utorak, 26.12.2006.

posljednja za bivšeg

Kosu sam skratila
šminku promenila

TEBE izgubila
a BOL pobedila
tebe izgubila
a život sredila!


Kosu sam skratila
osmeh sam vratila
teret sam skinula
konačno živnula

Tebe izgubila
i bol pobedila
a ŽIVOT sredila

Da li mirno spavaš, luče moje ?
Ovo veče
dal te savest peče
govoriš li u snu ime moje


Dal'te čuje Ona što te truje ?

Da li mirno spavaš, luče moje ?
Ovo veče dal te savest peče
govoriš li u snu ime moje
Dal te čuje
Ona što te truje
dal te čuje
dal ti poveruje
dal te čuje
dal ti poveruje...


Kosu sam skratila
malo ZA PROMENU
malo al dovoljno
da svi se okrenu
U oku stari SJAJ
tko kaže da je kraj?

Kosu sam skratila
malo za promenu
malo al dovoljno
da svi se okrenu
U mom je oku sjaj
čiji je ovo kraj
sam sebe upitaj !


Da li mirno spavaš, luče moje
ovo veče dal' te savest peče
Govoriš li u snu ime moje
dal te čuje
ona što te truje
Da li mirno spavaš, luče moje
ovo veče dal te savest peče
Govoriš li u snu ime moje
dal te čuje
Ona što te truje
dal te čuje
dal ti poveruje...






Život zna zaista biti čudan i smiješan, pa tako sam na CD-u kojeg sam uzela Malom iz auta, i uz koji smo se prvi put posexali, sa svim i svačim gore, naišla na ovu stvar čije riječi kao da su stvorene za mene u ovom trenu... Cijelu stvar ne stavljam na blog jer mnogi loše gledaju na taj glazbeni smjer smokin ali šta mogu kad je naprosto savršena...

I mislim da će to biti uglavnom zadnji post posvećen mom bivšem...jer... Uh... Da nemam jedne zajedničke slike, morala bi se dobro koncentrirat da se prisjetim kako taj čovjek izgleda...

Ne mogu vjerovati sama sebi, dal sam tako prevrtljiva, dal sam zadnja drolja i varljiva kučka, ili sam možda bila toliko izmučena sa svime pa mi se sad sjaj u jednim nježnim PLAVIM očima čini kao spas ...
Ne znam ali ... Jedino na što sad mogu misliti je dodir crne kose pod mojim prstima, muški miris i okus cigareta na usnama... napeti mišići ispod baršunaste kože i čvrsti zagrljaj koji je obrisao sva moja pitanja...


Ah da... Mali... mmmm.... Zaslužuje zaseban post kiss


- 01:46 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
o ljubavi ... i ostalim stvarima koje idu uz nju


tko se srami ostaviti komentar javno, neka mi šapne na: confetta_love@yahoo.com