ConFesS YouR SecrEtS

Predomislih se,...


Ma znate kaj,...meni se sve smrdalo na onom novom blogu,..zato ću pisat ovdje i dalje.A takva sam ja stalno se neki vrag predomišljam.
Mmmm,...kak će mi danas bit dobar dan,...u 6 idem u city centar kupit su jaknu sa starom.A nisam još tam bila.Kak je ondje?
Znam jednu osobu koja mi užasno ide na živce.Neću je imenovati.Samo što se stalno pravi važna i misli da je najljepša na svijetu.Ona je cijelo vrijeme s dečkima.Nikada se ne druži s nama.Svaki put kada idemo doma poslije škole ona jednostavno ode s njima.A oni se na nju pale zbog njezinih velikih aduta.A pazi debela je i prištava.Fujjj,...samo bi se svađala.Svaki put kad ja nekaj kažem ona mi mora nešto prigovorit al ama baš uvijek.I kad ja odem ona zakoluta očima.Ona zna da je omiljena među dečkima, zato to i radi.
Uf šta ju mrzim,...na živce mi ide.headbang
A neću se time zamarat, ja znam da ću u srednjoj imat bolju ekipu neg sad.A ona,..s tim ponašanjem nebude nigdje došla.Svi će ju mrzit.100%
A ništa ljudi vidimo se ,..sutra,...
CHIAOOO!!!!mah

21.10.2006. u 13:06 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Vidjet ćete s vremenom,...ne mogu gledat u budućnost,....;)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr