ConFesS YouR SecrEtS

Puno laži, loš provod

Joj,...imam jedan problem,..lažem.I to u velikim mjerama.Ja jednostavno ne znam kako da se zaustavim,..to je poput ovisnosti.
Jedino se bojim da neću povrijediti sve te ljude oko mene.To zapravo nisu velike laži,...možda to radim samo kako bi se istaknula od drugih jer nisam ''popularna'' a i ne trebam biti,...jednog dana sve će mi se to vratit,..već osjećam kako dolazi.
E zaboravila sam vam reći da nemam brata ni sestru,...a starci su mi rastavljeni.Išla sam psihologu, i imala velikih problema oko toga,..al ja mislim da je to već sad sve prestalo.
Ono što me najviše boli,jest to što mi dečki govore da sam ukočena i svakome kome se obratim, izvrijeđa me i govori mi da sam glupa,....a poslije kad dođe neka sisata cura,...ona pita isto to i oni sve za nju naprave.
Čak se ponekad i bojim da nikad neću nać onog pravog,...layout for myspace

18.10.2006. u 19:11 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Vidjet ćete s vremenom,...ne mogu gledat u budućnost,....;)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr