utorak, 29.08.2006.

I never stopped to think of you.....

Opet sam pogriješila,nakon toliko pogrešaka,opet napravim istu.Dosta mi je toga da svima vjerujem,da svakom želim pomoći,a onda me oni samo povrijede.Jednom mi je frendica rekla "Lana,ti nisi naivna,ti samo imas tu predivnu vrlinu da u svakoj osobi,pa i onoj najgoroj pronađes nešto dobro".Vjerovala sam joj,ali sada više ne.Naivna sam,i zbog toga uvjek ja patim i plačem.Jednostavno,se želim naučiti cijeniti i voljeti jer će me tek onda druge osobe početi.Neke osobe(necu spominjati imena) me zovu samo kad trebaju neku uslugu,ili kad niko nejde van.Kakve god ja planove imala,popustit ću jer mi je žao te osobe.Ali to je sad gotovo,više se nikome ne želim pokoravati,i mjenjati planove zbog nekog,osim ako mi nije neko važan :)......
Druga stvar o kojoj želim pisati je jedan dečko.On mi se sviđa,i izašla sam u kino s njim,bilo nam je super,ali mi se on onda neko vrijeme nije javljao...Kasnije mi je objasnio svoje razloge,ali opet...ja sam se bojala da mu nije stalo do mene,da ima drugu.....Danas me pitao dal hoću van s njim..Ja sam mu prvo rekla da ne želim...Zato kaj još nisam spremna,bojim se da će on mene povrijedit,da ću ja njega povrijedit...Ali sam dobro razmislila,i shvatila da mi je stalo do njega i da ga ne želim pustiti da ode....On je drukčiji od svih drugih dečkiju koje sam upoznala,on je dobar,nježan....Stalo mu je do mene...A to mi je najbitnije..Bila sam povrijeđena mnogo puta,ali sada imam osjećaj da necu biti,da je ovo drukčije....I nadam se da nisam u krivu
Pusa tom dečku.....





- 15:40 - Tvoje riječi... ( 4 komentara) - Tvoj papir... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.