Seks sa matorkama - Rijeka

srijeda , 02.01.2019.

Erotska priča jebanje moje tetke










Dating Site: Seks sa matorkama






Od toga kazu nema nista bolje. Ali sve to ranije nisam primecivao, kako ne znam, ali eto, sve sam to tek skoro poceo da primecujem, a u stvari ona mi se nabacuje vec neko vreme, ili se to meni samo cin. Volim snažne, muževne, karakterne muškarce pune samopouzdanja.



seks sa matorkama

Dodji sinko i rasturi me! Da l me je primetila ne znam, ali msm da jeste, jer se presvlacila kada odem do nje, nekada je cam bila i u bademantilu…Primetila je kako koj nelada gledam u grudi ili u noge, ali bilo je nemoguce ne primetiti ih… Jednog popodneva sam otisao do nje jer mi je bilo dosadno kuci, bilo je leto…usao sam u wc-u i taman kada sam zavrsio i pre no sto sam navukao gace usla je s rukom preko usta i sirom otvorenih ociju se izvinila, i izasla, ali primetila je da mi je bio dignut kurac kao neboder u Cikagu. Ako želite da upoznate neku stariju gospođu, bilo da je razvedena, udata, sama, u vezi...



seks sa matorkama

Reply to srpski: seks sa - Da l me je primetila ne znam, ali msm da jeste, jer se presvlacila kada odem do nje, nekada je cam bila i u bademantilu…Primetila je kako koj nelada gledam u grudi ili u noge, ali bilo je nemoguce ne primetiti ih… Jednog popodneva sam otisao do nje jer mi je bilo dosadno kuci, bilo je leto…usao sam u wc-u i taman kada sam zavrsio i pre no sto sam navukao gace usla je s rukom preko usta i sirom otvorenih ociju se izvinila, i izasla, ali primetila je da mi je bio dignut kurac kao neboder u Cikagu.



seks sa matorkama



pas poput parenja mačka i svinja
Još sam atraktivna i izazovna, ljubiteljica svega ertotskoga, volim oralno, a rado se dajem i analno. Nesebično me tout sa prijateljima, poslovnim partnerima već godinama I oboje uživamo u tome. Teta Dara će te ugostiti kao ni jedna do sada samo da dobijem to malo parče mesa. Muž mi je Švedjanin i kaže da sam pravo blago. Tražite matorke za sex ili vezu? Tretiraj me kao kurvetinu, jer ja to i jesam, možeš me terat da ti radim sve što poželiš, ako odgovaraš mom ukusu. Godine mi nisu bitne, kao ni izgled, ali mi je bitno da muškarac poseduje neku harizmu koja će me osvojiti. Toliko za sada, neću sada da otkrivam sve, ostavimo nešto i za porukice. Ali sve to ranije nisam primecivao, kako ne znam, ali eto, sve sam to tek skoro poceo da primecujem, a u stvari ona mi se nabacuje vec neko vreme, ili se to meni samo cin. Ako želiš da me dobro pojebeš, pošalji poruku da se dogovorimo.

[Dating sites in nz|Love dating romance videos|Trazim decka programer]






Oznake: Reply, To, srpski, seks, sa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.