Nešto o meni

>Ime: Damjan
>Prezime: Čule
>Nadimci: Čuky, Buco, Okrugli, Čulji, Rambo, Agresija, Čukson.........
>Datum i god. rođenja: 06.02.1992.
>Horoskopski znak: Vodenjak
>Ljubav: ____________
>Moja familly: tata, mama i sister
>Razred: 3D
>Škola: SŠER
>Hobi: Nogomet, igrice, spavanje......
>msn: damjan.cule@hotmail.com
>yahoo: damjan.cule@yahoo.com

Prijateljice:
Marica, Jenny, Lucy, Doda, Ćuća, Manuela, Manuela, Anči Š., Lucija K., Nina D., Kristina, Tina, Leana, Ana, Tea, Emilija, Barbara, Glorija, Natalija, Maja, Patricija.....

Prijatelji:
Alić, Buky, Bikić, Dubra, Draženović, Vidović, Mišljenović, Tutić......i ostatak 3.D razreda, Popović, i ostala ekipa iz UDP, barabići, Puče, Doro, Šajo, Davo.......

Pjesme

Evo nekoliko pjesama da imate ča za slušat dok ste na blogu:


Tjeraju me da se zenim - JOLE

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

by music =)

Opis Bloga

Nepotrebno...................

Linkovi

Blog.hr
Blog servis


>>Sister<<

Prijatelji:
>>Nina<<

>>Doda<<

>>Jenny<<

>>MaLeNa<<

>>Glava<<


Pjesme:

>>MP3 Pjesme<<

Filmovi:

>>Blog sa filmovima<<

>>Sve Za Blog<<




>>Nika Turković<<

nedjelja, 12.10.2008.

Nakon dugo, dugo, dugo vremena........

hello. evo i ja pišem nakon mnogo dugo vremena. čak je mjesec dana prošlo od zadnjeg posta. i da, hvala vam ča ste mi tako "puno" komentirali......
iskreno.....neda mi se uopće pisat ovaj post.....neman volje.....ali dosadno je pa bar da nešto činin.....

i da..... ča se dogodilo zanimljivoga u tih misec dan koliko nisan pisal.....????? pa najjednostavnije rečeno - NIŠTA.
škola je još uvik na mestu.....ali ocjene baš nisu....malo me jebe hrvatski.....iman dvi jedinice....drugo sve normalno.....

u mome životu se niš ni prominilo....osim ča san shvatil neke stvari....ni bitno ke.....i mislin da pomalo kužin na koga se moren oslonit ako zatreban pomoć, a na koga ne.....

ma gren ja sada boj samo gluposti pišenludlud.......neznan niti ako je uopće pametno ovaj post objavit......ali neka.....bar da mi se ča imate nasmijat.....kad vidite ove glupostti......

ajde ljudi, pozzz i do čitanjamahmah


P.S. ostavite ovaj put malo više komentara.....



* komentiraj (20) * printaj * # *

<< Arhiva >>

0