Nešto o meni

>Ime: Damjan
>Prezime: Čule
>Nadimci: Čuky, Buco, Okrugli, Čulji, Rambo, Agresija, Čukson.........
>Datum i god. rođenja: 06.02.1992.
>Horoskopski znak: Vodenjak
>Ljubav: ____________
>Moja familly: tata, mama i sister
>Razred: 3D
>Škola: SŠER
>Hobi: Nogomet, igrice, spavanje......
>msn: damjan.cule@hotmail.com
>yahoo: damjan.cule@yahoo.com

Prijateljice:
Marica, Jenny, Lucy, Doda, Ćuća, Manuela, Manuela, Anči Š., Lucija K., Nina D., Kristina, Tina, Leana, Ana, Tea, Emilija, Barbara, Glorija, Natalija, Maja, Patricija.....

Prijatelji:
Alić, Buky, Bikić, Dubra, Draženović, Vidović, Mišljenović, Tutić......i ostatak 3.D razreda, Popović, i ostala ekipa iz UDP, barabići, Puče, Doro, Šajo, Davo.......

Pjesme

Evo nekoliko pjesama da imate ča za slušat dok ste na blogu:


Tjeraju me da se zenim - JOLE

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

by music =)

Opis Bloga

Nepotrebno...................

Linkovi

Blog.hr
Blog servis


>>Sister<<

Prijatelji:
>>Nina<<

>>Doda<<

>>Jenny<<

>>MaLeNa<<

>>Glava<<


Pjesme:

>>MP3 Pjesme<<

Filmovi:

>>Blog sa filmovima<<

>>Sve Za Blog<<




>>Nika Turković<<

nedjelja, 11.05.2008.

>>My comeback<<

Pa evo...kako i naslov posta govori....ja sam se vratio. Vratio sam se svježiji, sretniji i mnogo raspoloženiji. Pitate se kako to?? Pa.....jednostavno se dogodilo. Prije ili kasnije i meni je trebalo doći proljeće.
Kod mene....ništa posebno novog. Škola i dalje ide, prijatelji.....hmmm....s nekima sam u malo, ajmo reći, "hladnom ratu"....hehe....nadam se da shvaćate što želim reć. I tako.....vrijeme se proljepšalo, ja počeo skupljati modrice po koljenima, naravno od nogometa.
Ali najbitnije od sega je da se ja zabavljam. I uz to, uživam u životu. Jer, samo jednom se živi.
Sad baš i nemam neke pametne teme za pisati, možda idući tjedan......tako da neću više komplicirati.....

Pozdrav ljudi i do čitanjawavewave



* komentiraj (26) * printaj * # *

<< Arhiva >>

0