rUnNiNg FrOm ReALiTy

06.12.2004., ponedjeljak

woo-hoo

Uff...bilo je baš kul ovoga vikenda...
Mislila sam da ću krepavati u samoći,ali,nou,ipak sam u subotu izašla.I guess what?Bilo mi je odlično!
A danas je divljački padala kiša,ali ja i onaj lik iz ambulante smo se ipak našli...Hodam s njim! (jupi)
Poslao mi je i Sunny (suni) poruku da mu se sviđam.WTF?
Enivej,wažno je da nisam wiše u depri!
Sad sam samo radoznala...moja frendica Kiky mi je poslala poruku u kojoj se raspituje tko je Žaja.A žaja je...hmmm...jedan dlakavi lik.(Ima više dlaka ispod pazuha nego što zvijezda na nebu ima)
A usto je i lažljiwac.
Nije se valjda Kiky napalila na njega?
Ko će ga znati.
(a ja sam mislila da je ona vjerna swome Lači.)
Srela sam i Dadu,mog frenda,posudio mi je skejt,pa se sad ne mogu odvojiti od njega (ma ne od frenda nego od skejta)...
Od ovog posta uvodim neke new stvari u ostale postove.
PoWeRpLaY

R.E.M-Imitation Of Life
U slobodnom prijevodu:Imitejšn of lajf
Žanr:Pomalo tugaljiv,osobito na sredini pjesme
Za:srijedu navečer,kad se samo želiš napušiti (rekla sam napušiti?mislila sam OPUSTITI)
Ocyena: 4/5

Bloodhound Gang-The Chasey Ballade
U slobodnom prijevodu: D Čejsi balejd
Žanr:Diwljačky
Za:Razdoblje neposredno PRIJE razbijanja susjedovog auta
Ocyena: 5/5
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fora dana: Sarajevo= Sara is an ox


Anarchy!
Voljim vas....Anna

- 03:41 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

***SeX PiStOLs-pReTtY vAcAnT***

******