rUnNiNg FrOm ReALiTy

04.12.2004., subota

pRiChE kOjE pIšE žIvOt

Jeste li ikad bili totalno u khurcu zbog samo jedne stvari?
Evo,to se meni upravo događa.
Okružuje me more dobrih vijesti,a ja sam u bedu samo zato što sam na Google-u slučajno našla priče o samoubojstvu Kurta Cobaina,Sida Viciousa i Jesenjina.
Te priče su me stvarno...sjebale.Totalno sam u banani.
Ma...samo ću se zbog vas pokušati razveselit,da vam ne kvarim dan...
I,sasvim je sigurno da idem u Omiš,a,budući da su moji nedavno uzeli laptop,moći ću vam pisati i iz busa... Možda će mi trebat neke informacije tipa "Majku mu,pa gdje sam?" ili "Help,ja sam Bogu iza nogu!"...E,i znate šta?Ja i ekipa ćemo napravit prosvjed protiv praznika u dva dijela!
E,to se zove bunt!
Sad sam već malo boljeg raspoloženja (pjesma koju trenutno slušam Bloodhound Gang-I Hope You Die)...
Ajme,imam temperaturčinu...39...Shit.
Znači,ekipa,imat ćete uvid u moj žifot čak i kad sam na praznicima...Onaj lik iz ambulante mi je poslao SMS da sutra u 18 dođem na ljulje...Koje?E,neću vam reć da ne bi bilo špijunaže...Samo znan da san ekstremno uzbuđena i da sam u dilemi šta obuć.Prijedlozi?
A sad odoh malo razbistriti um vanka...iako sam bolesna (i psihički i fizički)...a nema veze...Izvješće slijedi u kasnim noćnim satima ili tomorrow...Do tad...kOmEnTiRaJtE
Anarchy!
Kisssssssssssss from Fusion Anomally
- 17:05 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

***SeX PiStOLs-pReTtY vAcAnT***

******