I LIKE IT
Razorblade kiss

I taste death in every kiss we share
and every sundown seems to be the last we have
your breath on my skin has the scent of our end
and I'm drunk on your tears baby
can't you see it's hurting???

every time we touch we get closer to heaven
and with every sunrise our sins are forgiven
you on my skin - this must be the end
the only way you could love me is to hurt me again
and again, and again....

Your love is a RAZORBLADE KISS
the sweetest is the taste from your lips




Burry me deep inside your heart

let me wake up in your arms, you say it's not alright
let me be so dead and gone, so far away from life
close my eyes, hold me tight
and bury me deep inside your heart

all I ever wanted was you my love
you're all I ever wanted
you, my love

let me never see the sun, never see you smile
let us be so dead and so gone
so far away from life
just close my eyes, hold me tight
and bury me deep inside your heart

Come what may...

21.06.2006., srijeda

Evo me natrag

Jutro dragi moji..wave

Dobila sam nekolicinu pritužbi da sam pomalo zapustila svoj blog,da više ne pišem ništa pa evo malo da ostavim i ja koju rič.
Nakon misec dana opet sam krenila piskarati,a nemam pojma što ću. Lito je napokon došlo,koliko sam kukala ove zime,toliko sad umirem od ove sparine i vrućine, nemam volje disati uopćedead
Evo sad kad sam napokon počela nešto piskarati moram ići ća,posa zove..puknucu


nastavak...12:50

evo me opet...nastupilo je odjednom zatišje u firmi,nigdi nikoga,ostala sam sam i fala bogu to nije dugo trajalo,ali nema veze već je podne ipo i idem doma...sve se razmišljam da li da odem na kupanjac posli posla,ali kad dođem doma nemam volje za ništa...a more mi 5 minuta od fucking kuće..lud
juče sam napokon vidila sekin blog..kisslipa moja velika cura,ne mogu virovati još malo pa će 17 godina napuniti,a sićam se kad je mama došla s njom iz bolnice doma,tj. dok sam ih čekala da izađu iz bolnice...čoviče što vrime leti, a ni meni godine ne stoje..
a muko moja,opet moram vanka na ovu vrućinu,ništa nastavljam sutra pa kako bude..mah



- 00:00 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Razmišljanja,osjećaji,događaji...
nekad lipo nekad ružno..
but tommorow is a new day..


Free Site Counters
Free Site Counters