All kajdns of krap...
Radim na crno,trošim na belo!
Image Hosted by ImageShack.us
By
Let's get laud,let's get laud....nnn catch d' rithm
Ovo je slika Pobjedničke ekipe Rakitnice,iz turnira u Rakitnici prije 2 god

Pametne misli:.- Nisi pijan ako mozes lezat na podu bez drzanja
- Jedini problem kad ne radis nista je taj sto ne znas kad si
gotov.
-Sve zivotinje su jednake, ali neke su vise jednake od ostalih.
- Zena bez muskarca je isto sto i riba bez bicikla.
Some pikčrs


My FriEnd oGGz

Tump,Branchy,Oggz,Doshi

Autolakiranje by: Mađo

Gotova šprica

Kad je profa dosadan,karte na stol!!

Destination-->Unknown

ponedjeljak, 11.02.2008.

Nismo se već dugoo...

A shto drugo nego čuli...nemam ništa pametno za kazat...e da,bio sam u Bj-u ovaj vikend,bio je Ici i Kiki ročkaš,i u kratko ostavili smo u Opijumu shtoka i otišli smo u Pandu,i zabili uzet ga,i dok se Ico vratio,nije ga više bilo,u pm....neda mi se pisat...Rakitnica suck's! Jyjeahhh...ić

- 22:38 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Rujan 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Stvorio ga ja...
Zovu me Mario,nick mi je Tump,17 i skoro pa 18 godina,idem za teh. za elektroniku. Treniram nogomet u NK Omladinac,u slobodno vrijeme se ne učim. Sviram i vozikam se po selu s motorom. Mrzim školu,volim kapuČČino od vanilije,idem u Đurđevac u školu,e da,inače sam iz Rakitnice,veliki fan Tomosa...eh da,zaboravih kazat da sam sad 3.raz po PRVI put!!!

Na ovom blogu o:
Svemu,svakojake teme,pisat ću dok mi se bude dalo i dok ću imati inspiracije,a to je svakih par dana,kak mi dođe,pa...



Moji kućni ljubimci naughty
Malo je blatan prvi,uglavnom je uvijek takav...

Moja družina za vožnju:

Iiiii....lijep je osjećaj dok imaš nešto moćno između nogu...smijeh








Can't you see that you're smothering me
Holding too tightly afraid to lose control
Cause everything that you thought I would be
Has fallen apart right in front of you
(Caught in the undertow just caught in the undertow)
Every step that I take is another mistake to you
(Caught in the undertow just caught in the undertow)
And every second I waste is more than I can take.....


Tipper, what's that sticker sticking on my CD?
Is that some kind of warning to protect me?
Freedom of choice needs a stronger, stronger voice.
You can stamp out the source, but you
can't stop creative thoughts.

Ah, Tipper come on, ain't you been getting it on?
Ask Ozzie, Zappa or me.
We'll show you what it's like to be free....