petak, 20.11.2009.
× 21.11... aGaiN. PoNaVLjaM PRoŠLosT. ViDJeT ĆeMo KaJ Će BiTi... HjoOoj. ×

Eii.
Ima jedan post... 21.11.2008. godine. Prvo je neko sračkanje, opisivanje dana BLa BLa, i onda sam napisala da me drugi dan očekuje nešto što će mi promijeniti život. Na nikad BoLje ili nikad GoRe. Ehh. Da. Ponovit ću to. Samo kaj će biti drugačiji oblik,neće biti poziv nego poruka... Predivna duga poruka... Natjerat ću ga da PLaČe. Plakat će on. Znam da hoće. Predobro sam to napisala <3 Jednom je već plakal kad sam ga nazvala i bili smo pred prekidom, i govorila sam....I on mi je odgovoril u suzama... Plakat će kad vidi ovu poruku. HoĆe. Mora!! I onda ćemo vidjeti... Da li će ga to dovoljno dirnuti da budemo opet zajedno. Pokazala sam to najboljem frendu... Samo sam ga pitala kaj misli. I rekao je da bi na to pao i Brad Pitt. Ali prelijepo sam to napisala...Istinu sam napisala... Prisjećanje nekih naših najljepših trenutaka, opisivanje toga koliko sam bila sretan što sam ga imala, rekla sam mu i da sam čula od njegovog najboljeg frenda da dok je bio sa mnom,da ga on nikada nije vidio sretnijeg. I rekla sam mu da mi je stvarno drago kaj sam to čula...Rekla sam mu da se često u noći kad ne mogu spavati sjetim njega i naših trenutaka i da mi samo suze krenu licem i da ih jednostavno ne mogu zaustaviti jer znam da toga više nema.Nema. Evo to su neki primjeri iz toga kaj sam mu napisala... Jako mi se sviđa to kaj sam napisala... Baš je ono... Da te dirne u srce... Možda i napišem točno ono kaj sam njemu napisala u sljedećm postu... Ne znam... Sutra ću mu to poslati... Ali ovisi. Čini mi se da se vratio na stari broj, mora mi reći da li ga koristi... Vidjet ćemo... Tak da... Ono... Sutra je zbilja... Bojim se toga.


Volim te. Valjda.
Želim te. Valjda.
Obožavam te. Valjda.
Ne mogu si pomoći. Valjda.
Ma mogu,ali Ne ŽeLiM.



Sutra također idem i na fešticu... Nadam se da bude zanimljivo... Nije oke od mene,ali svejedno... Zabava je zabava.... No oke,nije bitno, znam da nije razumljivo...


Yes. I'm GoNNa Do iT!*


K i Z Z a

Bubbles Pictures, Images and Photos

7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

CrAzY LiTtLe ThInGs

Photobucket

Kao što vidite, nema
više onolko postova.
Izbrisala sam ih.
Postovi počinju od
23.12.2008. :)
Khm, ispravak. Dodala
sam još neke
posteve. Ali to je starooo...
Neka budu tu.
Za ukras. :)

kLiK Za MoJu sLiKu

¤O MeNi:
¤ iMe: NeRRa
¤DaTuM RoĐeNja: 04.07.1994.
¤HoRoSKoP: RaČiCa
¤ŽiViM: U SvoM sViJeTu...
¤RaZReD: 1.j (jezične gimze)
¤NaJ GRuPa: AC/DC,MeTaLLiCa...
¤sLuŠaM: MeTaL & RoCk & PoP RocK iTD...
¤LjuBaV: uViJeK ZaLjuBLjeNa,NeKaD SReTNo, NeKaD MaNje SReTNo... :]

VoLiM:

¤ sVoG LoVeRa <3
¤ ZaBaVu <3
¤ šKoLsKe oDMoRe
¤ RaDiTi GLuPoSTi
¤ MoRe
¤ FReNDoVe / FReNDiCe
¤ sVoJ BLoG
¤ FaCeBooK
¤ GLaZBu
¤ KaD SaM HePi
¤ ZaJeBaVaTi Se
¤ sVoJ MoB
¤ iNTeRNeT
¤ IzLeŽaVaTi Se u KReVeTu
¤ LiJePo vRiJeMe
× i Ja MiSLiM Da Je To SvE... =)

Ne VoLiM [ ČiTaJ-MRziM ]

¤ DoSaDu
¤ oDReĐeNe - KoJi Mi iDu Na KuRaC i PeTLjaJu Mi Se u ŽiVoT...
¤ NeKe sVoJe "FReNDiCe" -.-'
¤ UčiTi
¤ DoBiTi LoŠu oCjeNu
¤ BiTi NesReTNa u LjuBaVi
¤ DvoLičNe
¤ BaHaTe LjuDe
¤ RaNo Se DiZaTi
¤ uMiŠLjeNe
¤ NeKe uČiTeLje
¤ KaD Mi NeKo NaPRaVi NeKaJ BeZ RazLoGa
¤ KaD Me Se SiLi Na NeKaJ KaJ NeĆu
¤ NaRoDNjaKe
¤ KaD Se DeČki PoNaŠaJu Ko kReTeNi
× i To Je VaLjDa SvE... Ma iMa ToGa JoŠ, aLi NiJe BiTNo... =)

....LoVe iS wHeN ReaLLiTy iS BeTTeR tHaN A DrEaM.....

Photobucket

ZAŠTO?

Zašto ja njega toliko volim?
Zašto ne mogu da ga prebolim?
Zašto on više ne voli mene,
Zašto su od ljubavi ostale uspomene?
Zašto mi više nismo skupa?
Zašto je sada prazna naša klupa?
To zna samo Bog
i ja ću uvijek plakati zbog toga!

Photobucket

"OSTANIMO PRIJATELJI"

Zašto svoj pogled skrivaš
Kad prolaziš kraj mene
Znam da ti nije lako
Ali i meni je tako
Što je nekad bilo ne zaboravimo
I život teče dalje
i sve prolazi kao san.
Sutra ćemo novu ljubav naći
Ne zaborsvimo trenutke
Koje smo proveli zajedno
Ali nije moglo dalje
biti tako.
Zato nemoj skinuti svoj pogled
OSTANIMO PRIJATELJI!

Photobucket

Volim te svakog trena kad
spavam, kad dišem, kad te
sanjam... Volim tvoju
smeđu kosu, tvoje iskrene oči, ta
dva duboka jezera zaboravit
nikad neću moći!

Poželi da si želja i ja ću te željeti,
poželi da si ljubav i ja ću te
ljubiti, poželi da si nada i ja ću
ti se nadati, ali nikad ne poželi
da si bol, jer te preboljeti
neću moći.

Kaži mi jesi li ikad
volio onoga tko tebe nije?
Kaži mi jesi li ikad
shvatio da ti se lažno smije?
Kaži mi jesi li ikada čekao u
sjeni?
Ako jesi reci mi
tek tada ćeš znati kako
je meni...

Tebe voljeti je kazna
Tebe dobiti je borba
Tebe imati je čast
ali tebe izgubiti je
PROPAST !!!

Dečki su kao
autobus....
Prođe jedan
dode drugi...!!!

Pomirenje trazim,
oprostaj molim,
jer na svijetu ovom
samo tebe volim...

I love walking in the rain because no one knows I'M CRYING :'c

Abeceda ide u ritnu a,b,c
Brojevi idu u ritmu 1,2,3
Glazba ide u ritmu do,re,mi
A ljubav ide u ritmu ja i ti

Photobucket

10 ZnAkOvA Da VoLiŠ NeKoG

DeSeT: Uvijek te je sram kad je pokraj tebe
Devet:Smješiš se kada čuješ njegov ili njezin glas
Osam:Kada ga/je gledaš, ne vidiš nikog osim njega/nje
Šest: On/Ona je sve na što misliš
Pet:Smiješ se kad ga/je gledaš
Četiri:Učinila/o bi sve da ga/ju vidiš
Tri:Dok ovo čitaš misliš samo na jednu osobu
Dva:Toliko misliš na tu osobu da nisi primjetila/o da fali broj sedam
Jedan: Sada si se vratila/o gore da to provjeriš i sad se potiho smiješ sama/sam sebi...

10 MuŠkiH GLuPoSTi

1 Ako si ljubazna prema njemu, misli da si zaljubljena u njega.
2 Ako nisi ljubazna, misli da si umišljena
3 Ako se šminkaš, misli da ga pokušavaš zavesti
4 Ako se ne šminkaš, misli da si jadnica
5 Ako se prepireš s njim, misli da si tvrdoglava
6 Ako šutiš u svađi, misli da si glupa
7 Ako ga ne voliš, pokušava te zavest
8 Ako ga voliš, pokušat će te ostavit
9 Ako ne želiš spavat s njim, misli da ga ne voliš
10 Ako želiš spavat s njim, misli da si laka

Poslije mnogo godina kad pročitaš ovaj
stih kroz tebe će proći neki plamen tih.
Gdje ću biti ja to zna samo Bog ali ću se
vječno sječati imena tvog....


Photobucket

LiNKacHy

×......Jedan od mojih blogova......×
×......Valentina......×
×......Dalija......×
×......Ida......×
×......Iwonchy......×
×......Tea......×
×......Rea 1......×
×......HeLLiCa......×
×......**EnnA**......×
×......Anamarija......×
×......Laura......×
×......SwAtKiCa......×
×......Lil But Evil......×
×......MiSs PrInCeSs......×
×......Fuck with love......×
×......xX NePoPrAvLjIvO DoBrA xX......×
×......JeDnA CuRkA......×
×......MaLa MrKoPaLjKa......×
×......AlOhA FrOm HeLL...FoThEr MuCkEr......×
×......TeArS FoR LoVe......×
×.......AnJa DiZaJn-PrEeFoRa DiZzOvi.........×
×.......WaKiNg ThE DeMoN..... ×
×......MrKoPaLj-CeLiMBaSa......×
×......LoVe iS PaiN......×
×.......My WoRLd......×
.....× NiTkO Ne UmRe KaO DjEvAc, JeR ŽiVoT JeBe SvAkOg......×
×.......SLiKe iZ MoJe šKoLe.......×
×......iMaTe pRoBLeM? oNe ćE Ga RiJeŠiTi!....×
×.......ArChIcA.......×
×......CrAzY....GiRl......×
×....2 ludicee......×
×.......=) pEpA........×
×....me and my life by:paula......×
×.......starke su cool......×
×.......MotherFucker Princess......×
×....maja =).....×
×.....Iwonchy & Killerpilze....×
×....MALA PLAVA....×
×........aNnA.......×
×......luce......×
×.....Nana.....×

PRiČa o DeČKu i DjeVoJCi...

Djevojka upita svog dečka:
Dali si ti zaljubljen u mene?.
On odgovori NE..
Ona ga upita dali misliš da sam lijepa?
On odgovori NE.
Ona ga upita dali sam ja u tvojem srcu?
On odgovori NE.
Zatim ga pita da odem bi li plakao za mnom?
On odgovori NE..
Okrenula se tužna da ode od njega..
On je na to zagrli i reće joj:
ja nisam zaljubljen u tebe JA TE VOLIM..
Ja mislim da ti nisi lijepa.
JA MISLIM DA SI TI PREKRASNA.
Ti nisi u mom srcu..TI SI MOJE SRCE.
Ja ne bih plakao kad bi me ostavila,UMRO BIH..
Znali su se 6 mjeseci prije nego što su prohodali.
Posvađali su se ali su se i prije svađali te su se zbližili još više..
Jednog dana mu je rekla da je bolesna ,da ima bolest srca,u tom trenutku ju je zagrlio i počeo plakati.
Ubrzo kada je trebala ići na operaciju,kada je trebala ući u avion,nije se ni pozdravio s njom.
Kada je došla oporavljena s operacije nije ga ni vidjela.
Pitala je mamu gdje je,a ona joj je odgovorila:
ZAR NE ZNAŠ KO TI JE DAO SRCE??...

Photobucket

°°Sati°°
00:00=zabrijat će te
01:01=vidjet ćeš ga
02:02=puno ih se zanima za tebe
03:03=sanja te
04:04=izaći će te
05:05=poslat će ti SMS
06:06=iskorištava te
07:07=spoj
08:08=voli te
09:09=zabavit ćeš se sa dvojicom
10:10=hodat će te
11:11=voli tvoje oci
12:12=svađa
13:13=priča prijateljima lijepo o tebi
14:14=upoznat ćeš nekog novog
15:15=povjerit će ti se
16:16=ogovara te
17:17=nedostaješ mu
18:18=sviđaš se nekom drugom
19:19=sviđaš mu se
20:20=imaš konkurenciju
21:21=sviđaš mu se još više

22:22=misli na tebe
23:23=boji ti se priči

Photobucket

ŠTO RADITI U LIFTU KAD TI JE DOSADNO!

1. Kada je pored tebe samo jedna osoba, lupni je po leđima pa se pravi da nisi ti.

2. Pritisni gumb i pravi se da te udarila struja.

3. Zadrži vrata otvorena i reci da čekas prijatelja. Par sekundi kasnije zatvori vrata (praveći se da je netko ušao) i kaži:"E,di si buraz, šta ima.."

4. Ponesi foto-aparat i slikaj sve prisutne.

5. Pravi se da si steward. Prisutnima objasni postupak u slučaju opasnosti i na kraju im poželi sretan put.

6. Kad se vrata zatvore kaži prisutnima: "Bez panike, opet će se otvoriti."

7. Lupaj glavom o zid i viči: "Umuknite svi! Ušutite već jednom!"

8. Simuliraj zvukove eksplozije svaki put kad netko pritisne gumb.

9. Cerekaj se i bulji u nekog putnika,a onda mu debilnim glasom kaži:"Imam nove čarapeeee.."

10. Imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko uđe u lift.

11. Ispuši nos i pokaži sadržaj svoje maramice ostalim putnicima.

12. Zviždući prvu strofu "Lijepe naše", neprestano.

13. Nasloni se na nekog i šapni mu: "Dolazi policija!"

14. Namršti se i mumljaj: "Moram u WC, moram u WC", a onda uzdahni i reci: "ups!"

15. Vikni:"Čuvaaaaj!" svaki put kad lift krene prema dole.

16. Zaderi se:"Ding!",kad god lift stane na nekom katu.

17. Ako se netko očeše o tebe, lupi ga po ruci i reci: "šuga!"

18. Skidaj rukom nevidljive bube sa sebe i vrisni: "Aaaa! Skinite ih s mene!"

19. Sumnjičavo onjuši osobu do sebe, napravi zgađenu facu i pomakni se.

20. Kad lift krene prema gore, počni skakati i jako lupaj nogama o pod, uzvikujući:"Dole, rekao sam dole!"

21. Cerekaj se histerično desetak sekundi, prestani i onda se zagledaj u ostale kao da su nenormalni.

10 ZaPoViJeDi LjuBaVi

[.kod cura.]:
1. Nikad se ne zaljubi
preko ušiju

2. Ne moli ga jer ćeš
ga cijeli život moliti

3. Cijeni ga, ali sebe
uvijek više

4. Budi nježna onoliko
koliko on to osjeća

5. Ne zovi ga poslije
svađe - To ti je prilika
da vidiš koliko mu je stalo

6. Zakasni na sastanak
barem pola minute

7. Kad vidiš da ljubav slabi,
napravi ga ljubumornim,
ali ne previše

8. Pusti ga da se izmuči
dok te poljubi

9. Nikad ne dopusti da ga
prva poljubiš
10. Ali, ako želi kraj ljubavi,
ako želi rastanak prihvati ga
sa osmijehom na licu, kao da
je to nešto što si oduvijek
čekala!


KAKO OTPILITI FRAJERA...

Ukoliko zelis da sebi upropastis dan,
pogledaj se u ogledalo!


On kaže: Gdje si bila cijelog mog života?
Tvoj odgovor: Skrivala sam se od tebe.


On kaže: Bok! Nismo li već jednom izašli?
Ili je to bilo dva puta?
Tvoj odgovor: Sigurno je bilo jednom.
Nikad ne radim istu grešku dva puta


On kaže: Mogu te počastiti pićem?
Tvoj odgovor: Zapravo, rađe mi daj novac.


On kaže: Kako to da si tako lijepa?
Tvoj odgovor:Sigurno sam oduzela tvoj dio ljepote.


On kaže: Hoćeš izaći sa mnom ove subote?
Tvoj odgovor: Oprosti, imam glavobolju ovaj vikend.


On kaže: Mislim da bih te mogao jako usrećiti.
Tvoj odgovor: Zašto? Već odlaziš?


On kaže: Možeš mi reći svoje ime?
Tvoj odgovor: Zašto? Jedno ti nije dosta?


On kaže: Ja sam fotograf i tražim lice poput tvoga.
Tvoj odgovor: Ja sam plastični kirurg i
tražim lice poput tvoga.


On kaže: Za tobom se sigurno okreću glave.
Tvoj odgovor: A za tobom se preokreću želuci.


On kaže: Ajde, nemoj biti sramežljiva, pozovi me van!
Tvoj odgovor: U redu, idi van!


On kaže: Što bi rekla da te pitam da se udaš za mene?
Tvoj odgovor: Ništa. Ne mogu govoriti i
smijati se istovremeno.


On kaže: Da li bi išla pogledati film samnom?
Tvoj odgovor: Već sam ga vidjela.


On kaže: Nismo li se već negdje sreli?
Tvoj odgovor: Jesmo, zato više ne idem tamo.


On kaže: Gdje si bila cijelog mog života?
Tvoj odgovor: Tamo gdje ću i biti ostatak tvog života –
u tvojim najluđim snovima.


On kaže: Je li ovaj stolac slobodan?
Tvoj odgovor: Da, a i ovaj će biti ako tu sjedneš.


1. Kada je djevojka tiha
- misli na milijun stvari.

2. Kada djevojka ne
reagira - duboko je zamišljena.

3. Kada te djevojka
upitno gleda - pita se
koliko dugo ćeš kraj
nje ostati.

4. Kada djevojka odgovori:
'sa mnom je sve u redu'
- onda je nešto muči.

5. Ako te djevojka prodorno
promatra - pita se zašto joj lažeš.

6. Kada djevojka spusti glavu
na tvoje grudi, želi da
zauvijek ostaneš kraj nje.

7. Kada te djevojka želi
vidjeti svaki dan- voli te,
onako iskreno.

8. Ako djevojka kaže:
'Volim te' - ona to zaista
i misli.

9. Kada djevojka kaže:
'Nedostaješ mi'
- onda ne nedostaješ
nikom na svijetu
vise nego njoj.

10. Kada se djevojka vidi
s tobom u budućnosti -
voli te više nego ikog drugog
i dugo će te voljeti


...VOLJELI SU SE...

Djevojka i momak se voze na motoru...
DJEVOJKA: "Nemoj tako brzo voziti, smanji..."
MOMAK: "Ne, bas nam je dobro."
DJEVOJKA: "Nije mi dobro, molim te..."
MOMAK: "Kazi mi da me voliš..."
DJEVOJKA: "Volim te i ti to znaš"
MOMAK: "Zagrli me..." (djevojka zagrli momka)
MOMAK: "Skini mi kacigu sa moje glave i stavi sebi na glavu, molim te..."
SLIJEDEĆE JUTRO U NOVINAMA:
"Motor je imao saobraćajnu nesreću, jer su otkazale kočnice.
Na motoru su bile dvije osobe.
Jedna je poginula, a jedna preživjela..."
A PRAVA ISTINA JE:
Momak je na pola puta shvatio da su kočnice otkazale,
ali nije zelio reci djevojci....
Želio je posljednji put od nje čuti riječi VOLIM TE, i posljednji put osjetiti njen zagrljaj
Zatim joj je rekao da stavi njegovu kacigu, jer je znao da će onda ona preživjeti...
iako je to značilo da će on poginuti...
VOLIO JU JE VIŠE OD SVOG ŽIVOTA...
Sutradan je djevojka presjekla vene...
VOLJELA GA JE VIŠE OD SVOG ŽIVOTA...

VOLJELI SU SE VIŠE OD ŽIVOTA...


--------------------------------------------

Sad idi, briga me!
Ne kuni oči te
Jer one nikada nisu te varale...
On zna da nisam ja
Niti kurva niti svetica...
Al priznajem, kriva sam...
ŠTO SAM TE VOLJELA....

NEKE STVARI ZBOG
KOJIH VRIJEDI ŽIVJETI


1.Barem dvoje ljudi na svijetu
te voli toliko da bi život
dali za tebe

2.Barem 15-ero ljudi na
svijetu te voli na
neki način

3.Ako te netko
mrzi onda je
to samo zato
sto želi biti
poput tebe

4.Tvoj osmijeh svima
donosi sreću,čak i
onima koji te ne vole

5.Svake večeri netko
misli na tebe prije
nego što zaspi

6.Nekome si čitav
svijet

7.Da nema tebe netko
sad ne bi živio

8.Ti si poseban/na i
jedinstven/a

9.Voli te netko za koga
ne znaš da postoji

10.Kada napraviš i najveću
grešku,nešto dobro
izađe iz toga

11.Kada pomisliš da
se čitav svijet svalio na
tvoja leđa,gledaj bolje
,vjerojatno si ti svoja
leđa naslonio/la na svijet

12.Kada misliš kako nema
šanse da dobiješ ono
što želiš, vjerojatno ni
nećeš dobiti, ali ako vjeruješ
prije ili kasnije ćeš dobiti
ono što želiš

13.Uvijek pamti komplimente
koje dobivaš, a zaboravljaj
ružne primjedbe

14.Uvijek reci nekome što
osjećaš za njega,ljepše
ćes se osjećati kada ta
osoba sazna

15.Ako imaš dobrog
prijatelja, imaj vremena
da mu daš do znanja
koliko ti je dobar


DoLaZi JeSeN DuGa...

Dolazi jesen duga
šuštanjem vjetra i šapatom kiše
nema nas više.


Dolazi jesen duga
a meni dolazi tuga.


Palenta jesenjih boja
i sjećanja moja.


Dolazi jesen duga
sad ste ti i ona druga.
Lani smo bili ti i ja
Bože, vrati mi vremena ta!


Znaš koliko je bolno
dočekati jesen bez ikoga svoga
ostaje mi samo da molim Boga
vrati mi ljubav života moga!


Dolazi jesen duga
s tobom ili bez tebe
s kišom se topi tuga
volim te više od sebe!!!


Kaži mi jesi li ikad
volio onoga tko tebe nije?
Kaži mi jesi li ikad
shvatio da ti se lažno smije?
Kaži mi jesi li ikada čekao u
sjeni?
Ako jesi reci mi
tek tada ćeš znati kako
je meni!!!!!!

ZaKoN mLaDiH

1. Poljubac u ruku
- PRIJATELJSTVO
2. Poljubac u obraz
- POŠTOVANJE
3. Poljubac u čelo
– ČEŽNJA
4. Poljubac u rame
- POHLEPA
5. Poljubac u vrat
- STRAST
6. Poljubac u usta
- LJUBAV
7. Tuče li djevojka mladića
- IMA JU PRAVO POLJUBITI
8. Ugasi li djevojka mladiću šibicu
- ŽELI BITI VOLJENA
9. Baci li djevojka nešto mladiću
- KAZNA OD 10 PUSICA
10. Prije ljubljenja
- ZABRANJENO PUŠENJE
11. Ako se sjedi
- DJEVOJKA SJEDI NA
KOLJENU MLADIĆA
12. Ako se leži
- DJEVOJKINA GLAVA
LEŽI U RUCI MLADIĆA
13. Tapšanje na rastanku
- SANJAJ ME
14. Poljubac zatvorenih očiju
- ISKRENA LJUBAV
15. Stisak ruke
- ŽELIM BITI SAMO S TOBOM
16. Stati na nogu
- IZJAVA LJUBAVI
17. Čeprkati po kosi
- NE MOGU BEZ TEBE
18. Nakašljucati se
- VOLIM TE
19. Staviti kažiprst u usta
- ZAGRLI ME
21. Staviti palac u usta
- POLJUBI ME
22. Igrati se prstenom
- SANJALA SAM TE
23. Gledati u oči -
VOLIM TE, VOLIM TE
24. Šaka kao odgovor
- DA
25. Čelo kao odgovor
- NE
26. Pucketati prstima
- DANAS DOBRO IZGLEDAŠ
27. Uzme li djevojka nešto
mladiću - NA RASPOLAGANJU
28. Grickati usne
- LJUBOMORA
29. Štipanje
- ŽELIM TI NEŠTO REĆI
30. Šmrcanje
- SASTANAK U ISTO VRIJEME
31. Stati na pete
- VOLIM SAMO TEBE
32. Tuče li mladić djevojku
- ŽELI DA BUDE NJEGOVA
33. Plaziti jezikom
- POLJUBI ME ODMAH
34. Poljubac od 60 pusica
- NIJE DOZVOLJEN
35. Lagani poljubac
- PRIJATELJSTVO
36. Prije ljubljenja
- GLEDAJ U OČI
37. Ne smije se iskorištavati
- LJUBAV DJEVOJKE
38. Djevojku ne pitaj za
poljubac - ODMAH POSTUPAJ
39. Milovanje tijela djevojke
- SAMO UZ DOZVOLU
40. Mladić ima pravo poljubiti
- DJEVOJKU OD 13 GODINA
41. Poljubac jezikom
- DOZVOLJEN
42. Gleda li mladić djevojku
duže od 3 minute
- LJUBOMORA
43. Puhne li mladić
djevojci dim u lice
- ŽELI SEX
44. Pokloni li djevojka mladiću
zakon mladih - LJUBAV
45. Pokloni li mladić djevojci
zakon mladih - LJUBAV
46. Tko posjeduje zakon
mladih
- DAJE GA DRUGIMA


* LJUBAV ILI...

DLANOVI TI SE ZNOJE, SRCE UBRZANO LUPA, A GLAS TI ZASTAJE U GRLU?
To nije ljubav, to je zaljubljivanje.

NE MOŽEŠ SKINUTI POGLED ILI RUKE S NJEGA?
To nije ljubav, to je požuda.

PONOSNA SI NA NJEGA I ŽELIŠ GA SVIMA PREDSTAVITI?
To nije ljubav, to je sreća.

ŽELIŠ GA, JER ZNAŠ DA JE ON PORED TEBE?
To nije ljubav, to je usamljenost.

S NJIM SI JER ON TO ŽELI?
To nije ljubav, to je sažaljenje.

S NJIM SI JER TE LJUBI I DRŽI ZA RUKU?
To nije ljubav, to je nesigurnost.

SRCE TI POSKOČI ČIM GA VIDIŠ?
To nije ljubav, to je strast.

OPRAŠTAŠ MU GREŠKE JER SE BRINEŠ ZA NJEGA?
To nije ljubav, to je prijateljstvo.

SVAKI DAN MU GOVRIŠ DA JE ON JEDINA STVAR NA KOJU MISLIŠ?
To nije ljubav, to je laž.

ODREKLA BI SE NAJDRAŽIH STVARI RADI NJEGA?
To nije ljubav, to je velikodušnost.

Srce te boli i sve se u tebi lomi kada je on tužan?
DA, TO JE LJUBAV!

Privlače te drugi, ali ipak ostaješ s njim bez trunke kajanja?
DA, TO JE LJUBAV!

Prihvačaš njegove mane jer su i one dio njega?
DA, TO JE LJUBAV!

S njim si zbog te neshvatljive mješavine boli, sreće i uživanja?
DA, TO JE LJUBAV!

Dala bi život za njega?
DA, TO JE LJUBAV!



Free Music

Free Music



Free Music

Voljeti je lijepo, voljeti je lako,
ali voljeti kao ja ne može svako!
Koliko Te volim to se teško piše,
jer svaki trenutak ja te volim više!


Poslije mnogo godina kad pročitaš ovaj
stih kroz tebe će proći neki plamen tih.
Gdje ću biti ja to zna samo Bog ali ću se
vječno sječati imena tvog....


Stani na prstima, pogledaj iza
sebe zar ne vidiš ljubav što
gori iza tebe, možda je
prepoznas a možda i ne al`
zapamti jedno - značiš mi sve...


Okreni se, vidjet ćeš u mom oku suzu koja
te moli da ostaneš, sačekaj, vidjet ćeš ruke
koje se pružaju tebi da te zagrle, slušaj, to
moje srce lupa za tobom…


Ako ti gorko zaplace oko,
ako te netko povrijedi duboko,
ako ti ikad zadrhti dusa,
ako nema ko da te slusa,
ako vrisnes u snu: nazovi me ja cu biti tu!!


ANTUN GUSTAV MATOŠ

UTJEHA KOSE

Gledo sam te sinoć.
U snu.Tužnu. Mrtvu.
U dvorani kobnoj,
u idili cvijeća,
na visokom odru,
u agoniji svijeća.
Gotov da ti predam
život kao žrtvu.


Nisam plako. Nisam.
Zapanjen sam
stao u dvorani kobnoj
punoj smrti krasne
sumnjajući da su
tamne oči jasne,
odakle mi nekad
bolji život sjao.


Sve baš,sve je mrtvo.
Oči,dah i ruke.
Sve što očajanjem
htjedoh da oživim
u slijepoj stravi i u
strasti muke.


U dvorani kobnoj, mislima u sivim.
Samo kosa tvoja još je bila živa,
pa mi reče: Miruj! U smrti se
sniva.

You have my thanks.

gt; Blogskin created by Eclair, yours truly. Picture from Devianart, enhanced with Fotobatch, edited through Paint.

Best viewed in 1026 x 768 pixels screen resolution, Mozilla Firefox.
prilagodba: ldesigns