<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Y bazen!Y
nedjelja, 01.07.2007.

ewo danas sam bila nabazenu blo je vrlo zanimljivo meni neznam baš i vama!ewo bila sam sa simpom iako on je imao curu da bia mi se baš sviadia nisam ga vidla par tjedana pa sam ga pitala dal je s curom katarinom on reka nije?????????ja sam bbila ono u čudu!pitam zašto???'on:zbog tebe?????????? a ja ono bez teksta?! u čuda!!!onda me pita za hodanje a ko nebi prista!!da tak sam si happy sad iden u grad!s njim!LoL!
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

sad ispadam ko bebica koja ati za dečkom no nije to on mi se stvarno svidia!LoL ewo mene je uhvatila prava ljetnja ljubav!nadam se da i vi imate nekoga da niste sami tužno je biti u ljeto sam!bez dečka!bez ljubavi.vidite iako ja nikad baš nisam doživila ljubav!a nadam se da sad budem!znam vrlo malo o njoj samo čekam da pokuca na vrata!s poljupcem!neki su je već doživjeli!a neki!ne o ljubavi znamo vrlo malo osim iz priča,bajka ali i tuđih dogodovština!vidite ja sam uviek sebe pocjenivala!nikad nisam mislila da sam lijepa a i uvijek sam previše sanjala!sad sam starija i shvaćam u čemu sam pogriješila!više nisam ona stara...ajoooooooooj moran ić zabrbljala sam se pozzzz čeka me LoL pozz!