Colors of positivity

02.04.2019., utorak

Uvod u moja razmišljanja...

Naslov baš i ne objašnjava ništa, ali kako kažu 'pametnome dosta'; eto mene i mog prvog posta. wave

Ne znam ni sama kako da krenem pisanje ovoga bloga, ali želim da barem netko od Vas ima neku korist od toga.
Ako iz stotinu rečenica izvučete barem jednu koja će Vas nagnati da barem malčice okrenete svoja razmišljanja i stavove ka pozitivi, nema sretnije i veselije osobe od mene. smijeh
Ne prodajem nikakve fore, ali želim Vas zamoliti da ponekad zastanete i pogledate 'gore'.

Postoji energija u nama i svuda oko nas. Energija je čovjek, cvijet, sunce, kamen i pas. Energetska smo bića koja funkcioniraju pravilno samo kada su potpuno u skladu sa prirodom. Odvojite vrijeme i izađite iz stana, ostavite se tehnologije, makar na sat vremena. Znam da zvuči kao 'debilizam', ali pomaže u 'punjenju baterija'. Suprotno od svih uvjerenja, čovjek nije jedinka, nije samostalno biće i nije to glupost, jer je znanstveno dokazano da čovjek može živjeti i bez hrane i bez vode, ali ne može bez 'društva'. Pod društvo smatram svako živo biće koje postoji, bila to životinja, čovjek ili nešto sasvim deseto.

Nakon mnogo uspona, padova i raznih 'smradova' došla sam do zaključka da se sve dešava iz nekog razloga.
Nije slučajno da ste upoznali svoga sadašnjeg partnera, niti vašu najbolju prijateljicu; isto tako nije slučajnost ni to da Vas je baš Vaša mama rodila.
Ništa nije slučajno, ali isto tako nije ni unaprijed zapisano. Sigurno ste mnogo puta čuli da svatko kroji svoju sudbinu, ali to je samo djelomično točno.
Koliko ste puta sami sebi rekli: "Jao, šta bi bilo kad bi bilo...?" Možete li shvatili da ste Vi i samo Vi doveli sebe do svake točke Vašeg života u kojem se baš sada nalazite?
Svaki Vaš ružan potez, vratio Vam se troduplo ružnije, ali isto tako i svaka Vaša lijepa gesta vratila se ili vratiti će se deseterostruko ljepša. Napisala sam vratiti, da, u budućem vremenu jer ne postoji Zakon niti Ustav koji naređuje da se nešto vrati SADA. Ne, energija i Svemir ne funkcioniraju na taj način.
Međutim, postoji jedan i siguran Zakon, a taj je (već i izlizana fraza) - "Sve se vraća, sve se plaća."
Nije bitno vrijeme, nije bitno, mjesto, bitno je da budete LJudi, da LJudi sa Velikim "LJ".
Shvatite svoju okolinu kao nešto šta Vas gradi i stvara čovjeka kakvim jeste, ali samo u onoj mjeri do koje joj to dopuštate. Imajte svoje mišljenje o SVEMU. Jer samo Vi možete određivati smjer svoje energije i svjesti.
NIšta o čemu pišem nije stručno niti činjenično; međutim iskustvo i istraživanja su me dovela dovde. Dovela do razmišljanja o tome što ako su videa na Youtube-u koje sam pogledala i članci koje sam pročitala (ni sama im ne znam broj), stvarno realni i stvarno postoji mogućnost da je Istina ono o čemu pričaju - da smo mi bića, tj. ne nismo mi bića, mi smo svi jedno Biće, jedna Energija i jedna pojava koja može biti jaka i preživjeti samo i isključivo AKO spojimo svoju svijest i razmišljamo o drugima kao o samima sebi. "Ljubi bližnjega svoga kao samoga sebe." - Citiram jednu od Božjih Zapovijedi iako ne smatram sebe baš i nekim vjernikom. Ali u toj 'rečenici' ima toliko moći. Niste još svjesni toga, ali....

Ovaj post je sav 'zbrda-zdola', ali toliko je toga u mojoj glavi da ovaj post ne bi bio dovoljan ni da ga pišem još 17 sati.
U sljedećem ću se usmjeriti na pojedinačne ideje i razmišljanja.
Svakog posta, par minuta; dosta! sretan Nisam mislila da će se toliko odužiti, ali morala sam se, kako kažu 'potužiti'. smokin

Slobodno ostavite koji komentar i neku misao, nemojte da je netko bezbeze sve ovo napisao. wink
Do idućeg tipkanja, i nadam se čitanja, šaljem pozitivnu energiju i ljubav prema Vašim ekranima.
kisswave
- 21:33 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>