utorak, 14.10.2008.

Anime anime anime

U nedostatku inspiracije za post uvijek imam
spremljenu jednu temu u đepu koja nikad nije dosadna(meni).
Vjerovatno ste neki pročitala onaj "dvije-tri o meni" tekst sa strane,
pa ste uočili da sam zaluđena s anime crtićima.
Eto, da kažem da ne znam šta bi sa sobom da nisam otkrila anime, bila bi laž
jer bi živjela kao i do tad.
Ali eto, otkrila sam anime pa živim drugačije nego prije i mogu reći da sad ne mogu
bez njih.
Neki ne shvaćaju nas koji gledamo anime i čitamo mange pa kažu da smo djeca.
Ali eto, svatko ima nešto što njega veseli. E, ali pogledaj ti Anime pa mi reci da sam djete.
A ako ti se stvarno ne svidi, bože moj,okej, ne sviđa ti se, nisi taj tip.
Sve što želim reći jest da su anime jedno preljepo iskustvo za koje se nadam da će svi mladi
jednoga dana iskusiti =)

- 20:43 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Dakle.
Ja sam tražila neki dizajn za svoj novi
blog ali nisam bila te sreće da nađem nešto
što meni paše.
Ali na sreću, ovaj je dizajn sasvim
dobar i zato će ostati tu na mome blogu.


sheepworldofca.gmail.comyes

Jedna - dvije o meni =)

Ne da mi se smišljat onaj ""volim-ne volim" texst,
pa ću samo u par(stotina) rečenica napisati
nešto o sebi.
Daklem.

Imam 15 godina.
Naprosto sam opsjednuta anime crtićima i Japanom.
Čak učim japanski jezik.
Slušam britanski rock i nisam bila na konceru od
kaiser chiefsa.Majka nije dala.
Obožavam šarenilo.
Svaki sam dan šareno obučena pa me
se netko svako malo i prepadne.
Uz rock slušam i klasiku.
Volim crtati i učit jezike.
=)

LINKIĆI

Japanski jezik

Image Hosted by ImageShack.us