<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
O meni

Visina: 171cm
Težina: 76kg
Cilj:55kg


MJERE:
GRUDI: - cm
ISPOD GRUDI: - cm
STRUK: - cm
TRBUH: - cm
KUKOVI: - cm
BOKOVI: - cm
BEDRO: - cm
LIST: - cm
GLEZANJ: - cm
NADLAKTICA: - cm
PODLAKTICA: - cm
RUCNI ZGLOB: - cm


...

Pocetno: 75 kg
1: 74 kg
2: 73 kg
3: 72 kg
4: 71 kg
5: 70 kg
6: 69 kg
7: 68 kg
8: 67 kg
9: 66 kg
10: 65 kg
11: 64 kg
12: 63 kg
13: 62 kg
14: 61 kg
15. 60 kg
16. 59 kg
17. 58 kg
18. 57 kg
19. 56 kg
20. 55 kg



KONTAKT
-mail: colorful.life@rocketmail.com
-facebook: Colorful Ana


Leptirice

Alice in Hungerland
~annafreak~
Anna Thin Sisley JR
Anorexic beauty
Blondica
Blue
BodyMind
Debela Kjava
Dancing with the devil
*ghetto girl*
I believe I can do it
omgwtfja
princessana
Sentimental Bastard
skidam salo sa svog sexy tijela
Smjer Ilica
The Sickness...
vjecno mlada


Photobucket

Photobucket

Photobucket


<3


credits
1234567
murderscene
DAY 5.
četvrtak, 04.03.2010.

weeee!!!
i danas sam kao jucer isla pjeske na fax! hvala bogu da nije padala kisa!
ali bilo je hladno, bura je tukla...
valjda se vrijeme nece toliko pogorsati iduci tjedan da moram ici busom...
nakon faxa sam dosla doma, i opet sam za rucak imala 100 grama piletine (mozda i malo vise, nemam vagu, ne znam tocno koliko si radim...), 3 zlice graha, pola snite kruha iz dm-a, jednu rajcicu i krastavac.
malo vise sam pojela, bila sam uzasno gladna danas! XD
kasnije sam jos slistila 2 jabuke! postala sam luda za tim jabukama! <3
oko 8 sam odradila 45 min yourself fitness! isse, kako me ubila!
danas je na redu bio donji dio tijela, a ja sam kao rekvizit odabrala pilates loptu!
ajme majko! nisam mogla odraditi zadnji dio koliko me sve boljelo!
vjerojatno cu sutra imati upalu misica!
ali neka! ne smeta me to! cak mi i pase!
imam jos veci dojam da nesto radim dok imam upalu misica koliko god to cudno zvucalo...)
i sad moram ic uciti, jer danas nisam ama bas nista pipnula!!
sutra idem doma, i malo me strah kako ce se situacija odvijati...
moja mama kuha, rucak i vecera ce biti na stolu svaki dan, ali dati cu sve od sebe da ih ne jedem (obroci kod moje mame su jako fini i kaloricni... a i ne slazu se sa mojim planom prehrane...)
reci cu da cu si sama skuhati...
valjda ce upaliti... i valjda me nece nagovoriti na nesto nedopusteno!
sutra nece biti problema, dolazim tek u 22 doma...
ali subota... drzite mi fige u subotu!
cure, drzite mi se! puse saljem! :******

| 22:08 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.