<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
O meni

Visina: 171cm
Težina: 76kg
Cilj:55kg


MJERE:
GRUDI: - cm
ISPOD GRUDI: - cm
STRUK: - cm
TRBUH: - cm
KUKOVI: - cm
BOKOVI: - cm
BEDRO: - cm
LIST: - cm
GLEZANJ: - cm
NADLAKTICA: - cm
PODLAKTICA: - cm
RUCNI ZGLOB: - cm


...

Pocetno: 75 kg
1: 74 kg
2: 73 kg
3: 72 kg
4: 71 kg
5: 70 kg
6: 69 kg
7: 68 kg
8: 67 kg
9: 66 kg
10: 65 kg
11: 64 kg
12: 63 kg
13: 62 kg
14: 61 kg
15. 60 kg
16. 59 kg
17. 58 kg
18. 57 kg
19. 56 kg
20. 55 kg



KONTAKT
-mail: colorful.life@rocketmail.com
-facebook: Colorful Ana


Leptirice

Alice in Hungerland
~annafreak~
Anna Thin Sisley JR
Anorexic beauty
Blondica
Blue
BodyMind
Debela Kjava
Dancing with the devil
*ghetto girl*
I believe I can do it
omgwtfja
princessana
Sentimental Bastard
skidam salo sa svog sexy tijela
Smjer Ilica
The Sickness...
vjecno mlada


Photobucket

Photobucket

Photobucket


<3


credits
1234567
murderscene
starting again! no fails, just success!
subota, 27.02.2010.

uvaj tjedan je bio... uffff... los...
bila sam izdrzala mjesecevu koja je bila u ponedjeljak, medutim u utorak je sve krenulo naopako!
bila sam gladna, a imala sam fax do jedno 4 popodne...
samokontrola je nestala, i pojela sam hamburger!
i od tada jedem normalno! a normalno meni znaci kaloricno!
no konacno sam odlucila stati!
naime, shvatila sam da se ljeto opasno problizilo, a ja ne zelim biti ona kojoj sa svih strana viri salo, koja mora uvlaciti trbuh na plazi, nadajuci se kako ce bar malo mrsavije izgledati, ona koja bi se ponekad zavukla u misiju rupu zbog izgleda, ona koja kad dode u trgovinu rijetko kad kupi ono sto joj se svida, jer je ili premaleno, ili ne stoji kako bi trebalo!
ljuta sam na sebe sto sam si dopustila toliko nagomilavanje ovog odvratnog sala!
salo gdje god pogledam! na rukama, nogama, trbuhu, dupetu, svugdje!!!!
dosta mi je vise toga!!
hvala bogu, sutra je mjeseceva! i izdrzat cu je!!!
nakon nje necu se prezderati, vec cu jesti zdravu niskokaloricnu hranu!
i vjezbat cu!! svakodnevno!
nema vise izlika, nema vise odgadanja!!!
to je to!!! ili cu to uciniti sad, ili nikad!!!
trebala bih ici u shopping, stvarno bih trebala... dolaze topliji dani, a meni fali odjece...
medutim, kako zaboga otici u shopping sa ovoliko kila??
uskracujem si bilo kakvu kupnju odjece sve dok ne dodem na 67 ili 68 kg!
a do tada planiram stedjeti!
biti ce tesko, biti ce dana kada cu htjeti pozderati cijeli kamion hrane, ali si necu to dopustiti jer ovo je moja zadnja sansa da popravim stetu!
i svaki dan cu pisati na blogu sto sam jela i koliko sam vjezbala!
jer tako ce me biti sram zabrljati, sram reci vama da nisam dostojna svega ovoga...
palilo je prije... i sad ce!
uff, sad idem uciti, cijelu noc nazalost... kad sam veliki kampanjac i sve odgadam za zadnji trenutak! kako u osnovnoj, tako u srednjoj, pa i sad na faxu!
citamo se sutra, kada cu vam javiti kako je prosao dan!
puse saljem!!!

| 18:29 | Komentari (8) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.