justt.. don t sayyy... "midnight" uh.. i hate it!

04.02.2007., nedjelja

prvi post!

nekim čudom i ja sam na ovom blogu!!??
kojim??
neznam???
nemojte
misliti
da
će
moji
postovi
biti
ovako
kratki..
haha
obrnuto!
ali
sada
mi
se
žuri
!!!!
sorry!!!!






- 19:17 - Komentari (64) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

04/2007 (3)
03/2007 (10)
02/2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

ja sam ja i sve sto je na meni moje je

ekipa s bloga:

EVO VAM MOJA MSN ADRESAA? OK?

cura_s_bloga@hotmail.com - add meeeeee!!!!!!!! please

koliko me poznajes

tko te voli.. s kim ces provest zivot'??

Bok! Ja sam Josipa evo upoznajte i mene;

Imam 13 godina i jos par mjeseci...idem u 7 c, razred... imam a lot of frendova... Naj zabavnija ekipa na svijetu mi je: Ivana, Ena i Doris,,, one su mi takoder naj frednice... ali frendica koju znam vec dugo i stvarno je superrr je Iva,... sjedimo zajedno, i zajedno se zabavljamo cerek ma ona je super.... Naj prijatelj mi je Mislav.. on vam je totalno lud - u pozitivnom smislu.. On vam samo mijenja cure... a i dobar je u tome jer ih ima oko 100 - ali ne u isto vrijeme!! Onda tu su i Ivan, Stipe.. i tako... Volim gledati filmove i slusati rap naruccito Eminema... Ne volim bas uciti i ici svako jutro u skolu... ali idem... Ove godine zapali su nas superr nastavnici pa imamo srece...
Volim plesati, glumiti i pjevati.. Volim slusati Ivanu, Enu Doris i Nadu na Jedrima Glazbe
Volim izlaziti...

Ne volim umisljene lude ljude..
one koje seru na blogu
da su naj popularnije i bogatije
ne volim ljude koje svima mogucim
na blogu kazu:
dodi do mene
i tako en volim :
one ljude koji kazu;
jadan, mrzim - iako
te rijeci izlaze iz mojih
usta stalno,..
ne volim .. hm...
Aha prijatelje koji me
kopiraju tracaju
ne volim one koji ne
vole red bull i pizzu,
one koje vole narodnjake i one
koje NE slusaju rap

TJ

VOLIM:

redd bull i pizzu
rap
eminema
zabavu
parttyee
i tako
blog. hr
i tebe
sto vovo citas
ajd komentiraj
!


Thanks to ImageShack for Free Image Hosting


NE OSTAVLJAJTE MI NIKAKVE LANCE SREĆE ! ! ! AKO MI VAS BUDE DOSTA JADNI VI!
NE OSTAVLJAJ LANCE SREĆE

kissekipa s bloga:

EVO VAM MOJA MSN ADRESAA? OK?

cura_s_bloga@hotmail.com - add meeeeee!!!!!!!! please

koliko me poznajes

tko te voli.. s kim ces provest zivot'??
































































NEMOJ OSTAVLJATI NIKAKVE LANCE SREĆE ! PA DA TI MAKKAR BUDE PISALO DA ĆE TI SE OSTVARITI NAJ NAJ VEĆA ŽELJA.. JER JADNI VI!- ime: Josipa
JJuicy
OOverwhelming
PPopular
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

-volim slusati: RAP I HIP - HOP
SADA DA ZNATE SVE O MENI:











kada pises domacu zadacu.. iz Engleskog.. posluži se :



Online prijevod

www.bosiljak.hr




Upišite pojam


Engleski --> Hrvatski


Hrvatski --> Engleski











[










želim da vi uživate

MOJA EKIPA:


mia
Lucija
Nika i Paola
moja sestra
Iva
Karla
cool girl
wildcat
tonina
marianchy
matea
ela
nike
carice
zelde
zelička
bozana
gdo je?
Ulica sjecanja
one crazy girl
dea - andrea
tina
Iva - hajdicka
lusy - new blog
matea 8
Alba
nena
lana
antonija
cura TOMA IZ TH







kada pises domacu zadacu.. iz Engleskog.. posluži se :



Online prijevod

www.bosiljak.hr




Upišite pojam


Engleski --> Hrvatski


Hrvatski --> Engleski











[










želim da vi uživate






beyonce - irreplaceable - pogledaj i spot

To the left
To the left
To the left
To the left
To the left
To the left
Everything you own in the box to the left
In the closet that's my stuff - Yes
If I bought it nigga please don't touch
And keep talking that mess, that's fine
But could you walk and talk at the same time
And It's my mine name that is on that Jag
So remove your bags let me call you a cab

Standing in the front yard telling me
How I'm such a fool - Talking about
How I'll never ever find a man like you
You got me twisted

You must not know about me
You must not know about me
I could have another you in a minute
matter fact he'll be here in a minute - baby

You must not know about me
You must not know about me
I can have another you by tomorrow
So don't you ever for a second get to thinking you're irreplaceable

So go ahead and get gone
And call up on that chick and see if she is home
Oops, I bet ya thought that I didn't know
What did you think I was putting you out for?
Cause you was untrue
Rolling her around in the car that I bought you
Baby you dropped them keys hurry up before your taxi leaves
Standing in the front yard telling me
How I am such a fool - Talking about
How I'll never ever find a man like you
You got me twisted

You must not know about me
You must not know about me
I could have another you in a minute
matter fact he'll be here in a minute - baby
[ these lyrics found on http://www.completealbumlyrics.com ]












You must not know about me
You must not know about me
I will have another you by tomorrow
So don't you ever for a second get to thinking you're irreplaceable

So since I’m not your everything
How about I'll be nothing
Nothing at all to you
Baby I wont shead a tear for you
I won't lose a wink of sleep
Cause the truth of the matter is
Replacing you is so easy

To the left
To the left
To the left
To the left
To the left
To the left
Everything you own in the box to the left

To the left
To the left

Don't you ever for a second get to thinking you're irreplaceable

You must not know about me
You must not know about me
I could have another you in a minute
matter fact he'll be be here in a minute - baby

You must not know about me
You must not know about me
I can have another you by tomorrow
Don't you ever for a second get to thinking you're irreplaceable

You must not know about me
You must not know about me
I could have another you in a minute
matter fact he'll be be here in a minute - baby

You must not know about me
You must not know about me
I can have another you by tomorrow
Don't you ever for a second get to thinking you're irreplaceable