Tatjana jurić instagram - Susretit će se u sredini

ponedjeljak , 17.12.2018.










Click here: Tatjana jurić instagram






Na Narodnom Radiju posljednjih nekoliko mjeseci vlada pravi baby boom. Putovanje s prijateljicama, uživanje u večerama, avanturama na pijesku i sunčanju na plaži daleko od svakodnevnih briga dolaze kao pravi melem za sve što je prošla u prvim mjesecima nove godine.



tatjana jurić instagram

Tatjana Jurić danas se na svom Instagram profilu oprostila od majke koja je preminula prije četiri dana. Ti si ga rasturila, dostojanstveno, u svom stilu. Pokazala je da se odlično zabavlja u društvu Ive Šulentić s kojom se štitila od jakog sunca noseći bijeli kišobran i dugu crvenu čipkastu haljinu kojom je mamila poglede, a osmijeh na licu odavao je koliko je dobro prijateljicama na Zapadu. Dala sam sve od sebe!



tatjana jurić instagram

- Silno sam ponosna na Tebe!



tatjana jurić instagram

Tatjana Jurić danas se na svom Instagram profilu oprostila od majke koja je preminula prije četiri dana. Voditeljica je u medijima hrabro i iskreno govorila o bitci koju je njena majka vodila s Alzheimerovom bolešću. Naša zadnja zajednička fotka. Silno sam ponosna na Tebe! Sve Ti danas priznajem, i kao majci, i kao roditelju, supruzi, partnerici, prijateljici — ženi! Koliko je to borbe, koliko tuge, sreće, odricanja i davanja. Koliko je jedino ljubavi u životu potrebno i koliko su ljudi ti koji — čine život. Alzheimer nas je rasturio, ali rasturile smo i mi njega! Ti si ga rasturila, dostojanstveno, u svom stilu. Zaspala si mirno, u snu; vidjela sam te nakon s blagim osmijehom i to mi je najveća nagrada i mir koje sam mogla dobiti. Zahvalna sam na tome! Tvoja me bolest, naša bolest, naučila svemu što kao dijete i žena trebam dalje nositi sa sobom u život; prije nego se, svatko od nas, mora oprostiti sa svojim roditeljem. Bila si i ostaješ prava frajerica, jaka, srčana, zabavna, glasna i snažna. Nadam se da sam bila dostojna na Tvome posljednjem putu. Dala sam sve od sebe! Dio si mene, zauvijek! Bit ćeš u svakom mom danu, i kad plačem i kad ću se smijati! Počivaj u miru, sve si napravila točno onako kako je trebalo. Ti si ta koja je, na kraju, ustvari — pomogla meni. Mama s velikim M!



Splenkaj me! - Severina
Napise o prekidu nije željela komentirati, ali sve govori njezin bijeg iz Zagreba u društvu prijateljica. Voditeljica je u medijima hrabro i iskreno govorila o bitci koju je njena majka vodila s Alzheimerovom bolešću. Na Narodnom Radiju posljednjih nekoliko mjeseci vlada pravi baby boom. Zahvalna sam na tome! Vel 27, 2018 at 5:25 PST Tatjana Jurić je prije četiri dana podijelila sa svojim obožavateljima da putuje iz Zagreba i da je nitko ne treba tražiti do početka prolljeća. Zaspala si mirno, u snu; vidjela sam te nakon s blagim osmijehom i to mi je najveća nagrada i mir koje sam mogla dobiti. Na turniru se našla u prugastoj košulji s velikim naočalama i šeširom te tako pokazala kako je manje više. U komentarima joj mnogi zavide što ona uživa u kratkim i laganim krpicama dok je Hrvatska zaogrnuta ledenom frontom, a ne nedostaje ni komplimenata na račun njezinog izgleda. Alzheimer nas je rasturio, ali rasturile smo i mi njega!

[Dijaspora oglasi posao austrija|Viber, WhatsApp, upoznavanje? d|Twoo je sajt]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.