C O L D M A N

srijeda, 20.06.2007.

BMW M5

Image Hosted by ImageShack.us
Luksuzne limuzine poput testirane BMW-ove petice namjenjene su najzahtjevnijoj klijenteli, ljudima koji od automobila jednostavno očekuju savršenstvo. I naravno, za to su spremni izdvojiti pozamašnu svotu novca. U ovoj je klasi, samo najbolje dovoljno dobro. Konkurencija nije spavala i predstavila je nove modele, opasno ugrozivši bavarski top model. Upravo zbog toga, BMW-ov je top model sredinom protekle godine, doživio prvi ozbiljniji redizajn.
Promjene su uglavnom zahvatile vanjštinu. Za ozbiljnije zadiranje ispod lima nije bilo potrebe. Ipak, i u tom pogledu ima nekih novosti. Prije svega nekoliko novih agregata te temeljito dorađeni postojeći. Jedan takav nalazi se i ispod prednjeg poklopca, a ujedno predstavlja i osnov motorne ponude. Model 730d najjeftiniji je i najslabiji, i upravo zbog toga, nama i najinteresantniji, namećući pitanje - može li luksuzna limuzina zasjati u punom sjaju i u svojem osnovnom izdanju.
Krenimo redom.
Krenimo redom.
Unatoč početnoj skepsi tradicionalno konzervativnih kupaca bavarske marke, aktualna petica najuspješnija je u povijesti

Iako je pojavljivanje prethodnika 2001. godine, zbog nekonvencionalnog, futurističkog dizajna izazvalo velike polemike i ogroman šok među ljubiteljime te marke, taj je model postao najprodavanija sedmica svih vremena. A taj je dizajnerski smjer, unatoč snažnih kritika javnosti pri predstavljanju, postao prepoznatljivim dijelom svih kasnijih modela ovog proizvođača.

Izvanredna vozna svojstva navest će vlasnika zavaljenog na stražnjem sjedalu da zamijeni mjesta s vozačem
Aktualna izvedba znatno je elegantnija, a uz to, može se pohvaliti dinamičnijom i moćnijom pojavom. Posebno ako je, kao u slučaju testiranog primjerka, krase atraktivni aluminijski naplaci pozamašnih dimenzija te crna boja kod koje do izražaja dolaze brojni kromirani detalji. Smirivanje vanjskih linija u odnosu na prethodnika nedvojbeno će približiti ovaj model većem broju kupaca, no time je sedmica ujedno izgubila dio svog šarma, odnosno ekstravagantnosti koja je krasila original.

Unutrašnjost sedmice gotovo da i nije mijenjana. Njen dizajn prvotno je također izazvao dvojake reakcije, no na njegov su se oblik, vrlo brzo, svi navikli. Koliko je uspješan, najbolje otkriva pogled na konkurente, koji su u svojim novim izvedbama krenuli vrlo sličnim putem. Armatura svojim klasičnim linijama i izdašnom upotrebom drvenih obloga podsjeća na antikni namještaj. No tehnologija i ugrađena oprema podsjećaju kako je ovo i dalje jedan od najnaprednijih i najluksuznijih automobila današnjice. Naravno, za potpuni je dojam potrebno posegnuti za dodacima s liste doplata. Klasičan dizajn spaja se s modernim u središnjem djelu armature, gdje dominira veliki multifunkcionalni displej u boji.
Unutrašnjost skoro da i nije mijenjana, a predstavlja spoj tradicije i najmodernije tehnologije

On služi za prikazivanje svih informacija, od klima uređaja i telefona preko audio uređaja i televizije do navigacije i postavki samog automobila i njegovih sustava. Možda i najznačajnija novost je pojednostavljen i-Drive sustav, sustav koji je uz vanjski dizajn izazivao najveće kritike kod prethodnika. Za one koji ne znaju, to je okrugli kontroler smješten na mjestu gdje se kod većine automobila nalazi ručica mjenjača, kojim se upravlja s preko šest stotina raznih funkcija. U novom izdanju znatno je pojednostavljen, no i dalje zahtjeva određeno vrijeme za upoznavanje s njegovim funkcijama. Komfor putnika je na najvišem je nivou, a i prostranost zaslužuje sve pohvale. Onima najzahtjevnijima BMW nudi i produženu, L izvedbu.
Image Hosted by ImageShack.us
i-Drive sustav upravlja s više od 600 funkcija i doživio je najviše kritika, pa je u ovoj izvedbi pojednostavljen
Na račun interijera imamo i nekoliko zamjerki. Prije svega na položaj za upravljačem, koji će zbog nedovoljno izdašnog podešavanja od viših vozača zahtijevati određene kompromise. Uz to, zasmetalo nas je i komplicirano rukovanje s nekim potpuno jednostavnim sustavima poput podešavanja sjedala.

Agregat ispod prednjeg poklopca testiranog automobila najslabiji je u ponudi aktualne sedmice. Njegova ugradnja u limuzinu najviše klase u teoriji nam je djelovala kao stvorena za debakl. Trolitreni dizelaš sa 231 konjskom snagom u limuzini teškoj gotovo dvije tone! Ne zvuči obećavajuće, zar ne?

Udobnost putnika na najvišoj je razini, međutim postoji i L izvedba za one s posebnim prostornim prohtjevima
No, praksa nas je u potpunosti demantirala. Dovoljno je bilo tek nekoliko kilometara. Ovaj motor ne samo da je dorastao zadatku, već je po našem mišljenju i optimalan izbor za sedmicu. Naravno, u slučaju da automobil ne kupujete zbog imidža ili zbog smanjivanja poreznih obveza. Neuvjerljiv podatak o snazi, u ovom je slučaju nebitan. Znatno je važnija vrijednost okretnog momenta, koja iznosi čak 520 Nm. Brojka je to koju ne dostiže ni pet litreni V8 benzinac. Moderni pogonski agregat ostavlja uvjerljiv dojam u vožnji i omogućava suverena ubrzanja i pri višim brzinama.

Višim vozačima teže će biti pronaći idealan položaj za upravljačem, a tome će pridonijeti i složen sustav podešavanja položaja sjedala
Iznenađujuće dobrim karakteristikama pridonosi i ugrađeni automatski mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa. Jedan od najboljih koji se trenutno ugrađuju u neki serijski automobil. Vozaču su na raspolaganju tri moda rada, klasična automatika, sport i manualno mjenjanje brzina koje je moguće pomoću prekidača na upravljaču.
Iako potrošnja kod ovakvih automobila nije jedan od bitnijih faktora, jednostavno bi bilo nepravedno ne spomenuti je. Naime, na testu se ona kretala oko 11 litara, što je za ovako teško vozilo i nimalo laku nogu na papučici gasa, fantastičan podatak.

Dorađen ovjes i upravljački mehanizam unaprijedili su ionako vrhunska vozna svojstva. Segment u kojem sedmica ponovo postavlja nove standarde, i jednostavno tjera vlasnike da zamjene mjesta sa svojim vozačima i sami sjednu za upravljač. Unatoč velikim dimenzijama i pozamašnoj masi u vožnji se ponaša kao znatno manji automobil, osiguravajući dinamična svojstva na razini sportski orjentiranih limuzina. I to sve bez posljedica na udobnost i komfor putnika. Elektronski nadzirani ovjes nudi dvije postavke, Sport i Comfort, koje drastično mjenjaju svojstva automobila. Tako je kod Comforta podešen na maksimalnu udobnost, dok se kod Sporta učvrste amortizeri i upravljač. Tada se automobil može voziti iznenađujuće brzo i na zahtjevnijim cestama.
Image Hosted by ImageShack.us
Ispod poklopca motora nalazi se pravi dragulj sa 231 KS i 520 Nm, koji gotovo 2 tone tešku limuzinu tjera kao od šale i uz to malo troši

Raspravljati o cijeni, kod ovakvih je automobila gotovo nepristojno. Njihovi kupci u pravilu ne pitaju za iznos koji je za njihovu kupovinu potrebno izdvojiti. Ne zbog neke bahatosti ili zato što ne brinu o svojim novcima, već zbog toga što znaju da modeli poput BMW-ove sedmice opravdavaju svaki uloženi euro. Testirani 730d to na najbolji mogući način potvrđuje. S osnovnom cijenom od 81.789 eura predstavlja najjeftiniji model u ponudi, no po svim karakteristikama utjelovljuje sve ono što limuzina najviše klase mora biti.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
Motor: turbodiezelski 6-cilindrični redni motor s izravnim ubrizgavanjem (common rail) smješten sprijeda uzdužno, 4 ventila po cilindru, turbo punjač promjenjive geometrije, intercooler, elektroničko ubrizgavanje DDE 5
Obujam: 2993 ccm
Provrt x hod: 84 x 90 mm
Omjer kompresije: 17:1
Snaga: 170 kW/231 KS pri 4000/min
Moment: 520 Nm pri 2000/min
Mjenjač: automatski, 6 stupnjeva
Ovjes: sprijeda: poprečna ramena, spiralne opruge, teleskopski amortizeri i stabilizator; straga: multilink osovina (poprečna, uzdužna i kosa ramena), spiralne opruge, teleskopski amortizeri i stabilizator
Kočnice: sprijeda: samoventilirani disk (348 mm); straga: disk (345 mm)
Gume: 245/55 R 17
Dimenzije: 502,9 x 190,2 x 149,2 cm
Međuosovinski razmak: 299 cm
Prtljažnik: 500 litara
Spremnik goriva: 88 litara
Masa/nosivost: 1975/580 kg
Najveća brzina: 238 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h: 7,8 s
Potrošnja: grad 11,3 / otvoreno 6,4 / kombinirano 8,2 l/100 km
CIJENA: 81.789 EUR



20.06.2007. u 14:34 • 0 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Samo za one koji vole aute....cerek

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

O meni!!!!

Ime:Davor

Datum rođenja:27.8.1994

Mjesto rođenja:Zagreb

Razred:6

Škola:Područna Škola Dubrovčan

Cura:nemam

Slušam:Sve osim Metala:wave....

Najdraža pjevačica/grupa:Lana Jurčević

Najdraži pjevač/grupa:Marko Perković-Thompson
Image Hosted by ImageShack.us


Moj dnevnik:

20.6.2007-ustao sam ujutro u 7:10
obuko sam se, oprao zube, umio se i pocesljao.
krenuo sam u skolu.Putem do skole sam slusao
muziku na mobitelu...U 7:35 sam dosao u skolu.
Izvadio sam karte iz džepa i sa frendovima
kartao belu.U 8:00 je zvonilo.....
Prvi sam sat imao njemacki...Na satu njemackog
smo ponavljali i zabavljali se...Uciteljica je
zakljucivala ocjene,meni je zakljucila 4,ah
dobra je i ta ocjena...Dosao je i kraj tog
sata...U 8:45 je zvonilo za odmor,a u 8:50
za sat...Drugi sat imao sam matematiku.
Dobili smo ispite,no moj ispit nije bas
bio najbolji,dvojka...Radi te dvojke imao
sam za kraj 3, a trebao sam imati 4...
Taj sat nismo bas nista radili nego
se zabavljali...Bilo je ludo...u 9:35 zvoni..
Taj odmor ucenici od 1-4 razreda idu jesti...
Taj sam sat također proveo kartajuci belu
sa frendovima...u 9:50 zvoni za pocetak sata...
Taj sam sat imao geografiju...Uciteljica je taj
sat pitala one koji su bili na granici s ocjenom...
Mene nije pitala jer imam cistu 4.
10:35-zavrsio je sat geografije.
Mi smo imali gablec,no nije bas bio
najbolji...Krafna i sok,to bas ne volim...
Posto je sedmi razred bio na maturalcu
imali smo samo tri sata.Nakon gableca
isli smo doma.Nije bilo hrvatskog...
Hrvatski nitko ne voli jer je dosadan...
Bilo je 11:10 kada sam dosao doma...
Sjeo sam za kompjutor i poceo se dopisivat
s frendovima preko msn-a...Moja adresa msn-a
je davor.stanisak@hotmail.com....
Na kompu sam bio do14:00 sati...onda je isla
moja sestra Maja.Ona ima 14 godina i ide u 8.
razred..U 15:30 je dosla moja mama doma.
Presvukla se i sjela za kompjutor i igrala belu
preko interneta....Za to vrijeme ja sam se igrao sa
psima na livadi...Imam dva psa,Rona i Đek..
Sa psima sam se igrao do 19:00 sati..
Tada je moje vrijeme i ja idem za komp.
Bio sam do 20:00 sati jer je tada Majino
vrijeme.Ona je bila do 21:00 sati..Maja je
dala kompjutor mami...Imam jos jednog
brata Mateja.On ima skolu popodne..
Ima 18 godina,ide u srednju skolu...
Upisao je za poljoprivrednog tehnicara..
Dolazi doma u 19:35.
u 21:30 isao sam se prati i nakon
toga spavati...Bokmah

21.6.2007-ustao sam ujutro u 6:30..
zato sto je zadnji dan skole...Maja
se oprasta od osnovne pa zato
sam morao tako rano ustati....
Imala je probu za zavrsnu
priredbu....U 7:00 sam dosao
u skolu...Nismo imali nastavu nego
smo se zabavljali.Bio sam pun kunfeta..
Kosa mi nije vise bila smeđa nego crvena.
Bilo je puno sokova, i puno grickalica...
U 9:00 sati je pocela priredba....
Maja je vodila program i mogu reci
da je skoro sve zabrljala..Napamet je
pocela govoriti rijeci koje uopce
ne pisu na papiru, to je izgledalo
uzasno...Nakon predstave cure
iz mog razreda su nastupale,plesale...
Koreografija im je bila koma,ali
stvarno koma...Nije imala smisla...
Nakon predstave cure iz mog razreda
lijale su krokodilske suze za osmasima...
Osmasi su se oprastali od osnovne...
Kupili su razrednici buket cvijeca i
lancic...KOMA...Nakon predstave isao sam
doma..Doma sam dosao u 11:00 sati..
Kada sam dosao doma oparo sam se...
skinuo sam kunfete i boju s kose...
Opet...sjeo sam za kompjutor i radio
blog...Bio sam na kompjutoru do 13:40
sati...Maja je otisal sa svojima iz
razreda u kafic zvan Black and White...
Dosla je mama doma i dao sam joj
kompjutor...Onda je opet igrala belu...
tako svaki dan...Hvala Bogu nestala je struja
i mama je zaspala...Dok je spavala dosla je struja
i opet sam radio blog...Nakon sat vremena(16:20)
se zbudila...i opet.........znate vec...
U 19:00 sati sam ja bio na kompu i radio blog...
Maja je dosla doma iz Black and White i otisla u selo
zvano Veliko Trgovišće na zabavu osmasa...
U 21:00 oprao sam se i otiso spavat..PUSA,BOKmah
TO VAM JE UKRATKO DA VIDITE KAKO ZIVIM....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us