C O L D M A N

srijeda, 20.06.2007.

Ferrari Enzo

Glavna namjera je bila stvoriti auto što bliže cestovnoj izvedbi bolida Formule 1. Sam izgled modela Enzo Ferrari u mnogome podsjeća na bolid F1, posebno naprijed. Za izradu su korišteni materijali, kao i tehnologija koji se koriste u F1. Volan jako liči na onaj iz F1, sa raznim prekidačima i mjenjačem na samom volanu.
Image Hosted by ImageShack.us
Dugogodišnji saradnik Ferrarja, Pininfarina, je zaslužan za originalan dizajn, iako po mnogima i nije lijep kao F50. U razvoju je učestvovao i Michael Schumacher koji je testirao model, a sprovedeni su i brojni aerodinamički testovi.
Krajnji rezultat [uredi]
Enzo Ferrari ima izgled cestovnog bolida F1, a sa dodatnim krilom, koje kontroliše kompjuter obezbjeđena je i značajna količina daunforsa prilikom brze vožnje. Pri brzini od 217 km/h (135 milja/h) skoro pola tone pritišče auto i daje mu veću stabilnost. Najniža tačka na autu je samo 99 mm od tla, tako da vozač u slučaju potrebe može (komandom na volanu) podići prednji ovjes za nekoliko centimetara. Pod je posebno urađen, tako da bukvalno isisa vazduh ispod auta. Zbog uštede na težini, izostavljeni su brojni detalji, tako da Enzo Ferrari nema ni muzički sistem.
Motor 6,0 litara V12, sa 4 ventila po cilindru, snage 485 kW (660 KS) pri 7800 obr/min, smješten iza sjedišta (kako se to kaže u sredini); što omogućava izvanredan raspored težine od 43,9% na prednje točkove i 56,1% na zadnje. Uz težinu od 1365 kg Enzo ima 2,06 kg po jednoj KS.
Image Hosted by ImageShack.us
Motor iz Enzo Ferrarija
Mjenjač je 6-ostepeni poluautomatski (na volanu kao u F1), sa LED diodama na volanu koje upozoravaju kada promjeniti brzinu. Promjena brzine traje 150 ms. Pneumatici su Bridgestone Scuderia, naprijed 245/35ZR-19s, a nazad 345/35ZR-19s. Za kočenje, Enzo koristi Brembo diskove 483 mm naprijed i 381 mm nazad.

PRODUKCIJA I CIJENA:
Image Hosted by ImageShack.us
Zamišljena je proizvodnja od 349 modela (orjentaciona cijena 650 000 dolara), međutim zbog velikog interesovanja kupaca izrađeno je još 50 komada. Ipak samo bogatstvo nije bilo garant da možete imati Enzo Ferrarija. Ferrari je postavio određene kriterije za potencijalne kupce, a prekršiti te kriterije značilo je da u budućnosti nećete moći kupiti drugi model i ukidanje raznih povlastica kompanije.
U kompaniji su odlučili proizvasti još jedan model Enzo i namiriti na 400 komada. Taj model je prodan na aukciji za 950 000 €, a sredstva su uplaćena u humanitarne svrhe.
...

20.06.2007. u 13:52 • 0 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Samo za one koji vole aute....cerek

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

O meni!!!!

Ime:Davor

Datum rođenja:27.8.1994

Mjesto rođenja:Zagreb

Razred:6

Škola:Područna Škola Dubrovčan

Cura:nemam

Slušam:Sve osim Metala:wave....

Najdraža pjevačica/grupa:Lana Jurčević

Najdraži pjevač/grupa:Marko Perković-Thompson
Image Hosted by ImageShack.us


Moj dnevnik:

20.6.2007-ustao sam ujutro u 7:10
obuko sam se, oprao zube, umio se i pocesljao.
krenuo sam u skolu.Putem do skole sam slusao
muziku na mobitelu...U 7:35 sam dosao u skolu.
Izvadio sam karte iz džepa i sa frendovima
kartao belu.U 8:00 je zvonilo.....
Prvi sam sat imao njemacki...Na satu njemackog
smo ponavljali i zabavljali se...Uciteljica je
zakljucivala ocjene,meni je zakljucila 4,ah
dobra je i ta ocjena...Dosao je i kraj tog
sata...U 8:45 je zvonilo za odmor,a u 8:50
za sat...Drugi sat imao sam matematiku.
Dobili smo ispite,no moj ispit nije bas
bio najbolji,dvojka...Radi te dvojke imao
sam za kraj 3, a trebao sam imati 4...
Taj sat nismo bas nista radili nego
se zabavljali...Bilo je ludo...u 9:35 zvoni..
Taj odmor ucenici od 1-4 razreda idu jesti...
Taj sam sat također proveo kartajuci belu
sa frendovima...u 9:50 zvoni za pocetak sata...
Taj sam sat imao geografiju...Uciteljica je taj
sat pitala one koji su bili na granici s ocjenom...
Mene nije pitala jer imam cistu 4.
10:35-zavrsio je sat geografije.
Mi smo imali gablec,no nije bas bio
najbolji...Krafna i sok,to bas ne volim...
Posto je sedmi razred bio na maturalcu
imali smo samo tri sata.Nakon gableca
isli smo doma.Nije bilo hrvatskog...
Hrvatski nitko ne voli jer je dosadan...
Bilo je 11:10 kada sam dosao doma...
Sjeo sam za kompjutor i poceo se dopisivat
s frendovima preko msn-a...Moja adresa msn-a
je davor.stanisak@hotmail.com....
Na kompu sam bio do14:00 sati...onda je isla
moja sestra Maja.Ona ima 14 godina i ide u 8.
razred..U 15:30 je dosla moja mama doma.
Presvukla se i sjela za kompjutor i igrala belu
preko interneta....Za to vrijeme ja sam se igrao sa
psima na livadi...Imam dva psa,Rona i Đek..
Sa psima sam se igrao do 19:00 sati..
Tada je moje vrijeme i ja idem za komp.
Bio sam do 20:00 sati jer je tada Majino
vrijeme.Ona je bila do 21:00 sati..Maja je
dala kompjutor mami...Imam jos jednog
brata Mateja.On ima skolu popodne..
Ima 18 godina,ide u srednju skolu...
Upisao je za poljoprivrednog tehnicara..
Dolazi doma u 19:35.
u 21:30 isao sam se prati i nakon
toga spavati...Bokmah

21.6.2007-ustao sam ujutro u 6:30..
zato sto je zadnji dan skole...Maja
se oprasta od osnovne pa zato
sam morao tako rano ustati....
Imala je probu za zavrsnu
priredbu....U 7:00 sam dosao
u skolu...Nismo imali nastavu nego
smo se zabavljali.Bio sam pun kunfeta..
Kosa mi nije vise bila smeđa nego crvena.
Bilo je puno sokova, i puno grickalica...
U 9:00 sati je pocela priredba....
Maja je vodila program i mogu reci
da je skoro sve zabrljala..Napamet je
pocela govoriti rijeci koje uopce
ne pisu na papiru, to je izgledalo
uzasno...Nakon predstave cure
iz mog razreda su nastupale,plesale...
Koreografija im je bila koma,ali
stvarno koma...Nije imala smisla...
Nakon predstave cure iz mog razreda
lijale su krokodilske suze za osmasima...
Osmasi su se oprastali od osnovne...
Kupili su razrednici buket cvijeca i
lancic...KOMA...Nakon predstave isao sam
doma..Doma sam dosao u 11:00 sati..
Kada sam dosao doma oparo sam se...
skinuo sam kunfete i boju s kose...
Opet...sjeo sam za kompjutor i radio
blog...Bio sam na kompjutoru do 13:40
sati...Maja je otisal sa svojima iz
razreda u kafic zvan Black and White...
Dosla je mama doma i dao sam joj
kompjutor...Onda je opet igrala belu...
tako svaki dan...Hvala Bogu nestala je struja
i mama je zaspala...Dok je spavala dosla je struja
i opet sam radio blog...Nakon sat vremena(16:20)
se zbudila...i opet.........znate vec...
U 19:00 sati sam ja bio na kompu i radio blog...
Maja je dosla doma iz Black and White i otisla u selo
zvano Veliko Trgovišće na zabavu osmasa...
U 21:00 oprao sam se i otiso spavat..PUSA,BOKmah
TO VAM JE UKRATKO DA VIDITE KAKO ZIVIM....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us