C O L D M A N

srijeda, 20.06.2007.

Audi A6

Image Hosted by ImageShack.us
Novi A6 je automobil koji sa suzdržanijim nastupom od BMW-a i Mercedesa vlasnicima podaruje slične kvalitete, od kojih su najvažnije optimalna prostranost, vrlo snažan dizelski motor kombiniran uvjerljivim voznim mogućnostima.

Pošto priča od Audiju A6 zahtijeva nešto više od šturih navođenja podataka blagoslovljenih podilazećim atributima (tipičan novinarsko-propagandni stil), bez zadrške i dlake na jeziku krećem na konkretne stvari. Duljinom od 492 centimetra kojom nadmašuje sve konkurente srednje više klase i širinom od 186 cm, novi se A6 definitivno svrstava u krupno građene komade. No, ne i debele, jer tijelo Šestice gledano iz bilo kojeg kuta djeluje istovremeno ugodno mišićavo i vitko. No, na pomalo nemaštovit, ali nipošto neoriginalan dizajn bilo je i zlobnih komentara kao: "Prednja maska podsjeća na nadgrobni spomenik!" I premda su u Ingolstadtu upadljivim prednjim centralnim dijelom željeli Audi učiniti prepoznatljivim kao što to BMW čini svojim bubrezima, čini mi se da nisu u potpunosti uspjeli. Za kraj ostaje zaključiti da A6 uvjerljivo nastupa i vlasniku ulijeva samopouzdanje.

Pomislivši da je danas u trendu kvaka koja se otvara prema čovjeku, A6 njeguje drukčiji stil i nudi klasičnu kvaku s potiskom prema gore. Otvaram njemački čvrsta vrata i sjedam u veliko sjedalo presvučeno kožom. Izrada je na najvišem nivou, nema primjedbi ni završnoj obradi, jedino sam očekivao mjestimično veću kvalitetu upotrebljenih materijala u autu vrijednom više od 400.000 kuna. Dizajn interijera nije, kako bi se reklo, fashionable, već je više svevremenski, suzdržanih linija. Pohvale zavrjeđuje ergonomija. Naime, sve su komande lako dohvatljive i logično raspoređene, a središnji je greben zakrenut prema vozaču (pozdrave šalje BMW, koji je odustao od tog pametnog rješenja). Tu je i poveći LCD display na kojem se vozaču izlistavaju podaci o radiju i navigacijskom uređaju. Između dva instrumenta nalazi se još jedan manji display i ne kužim zašto se informacije kojiput pokazuju na oba ekrana istovremeno.

Prostora doista ima u izobilju te se čak i na stražnjim sicevima udobno smještaju visoke osobe. Nesumnjivo, visoka razina udobnosti se i očekuje od limuzine E segmenta koja pretendira na sam vrh klase.
Image Hosted by ImageShack.us
Okrećem ključ. Dovoljno je tek nakratko dati kontakt i motor se vrlo brzo pali. Vanjska buka pri hladnom startu daje do znanja da se radi o TDI agregatu bez obzira što ovaj ima common rail. No, vibracije i buka u unutrašnjosti svedene su na minimum i lako biste pomislili da ispred Vas kuca motor kojem svjećice zapaljuju smjesu goriva. Na instrumentnoj ploči na njemačkom (s kojim nisam na ti, ali s autom se ipak razumijem!) piše da stisnem kočnicu i ubacim u neki od stupnjeva izvrsnog automatskog mjenjača. Vožnja i otkriva karakter medvjeđe snažnog trolitraša s 225 KS i 450 Nm raspoloživih već kod 1400 okretaja! Kad se nalazi u D položaju (drive) reagira malo sa zadrškom, ali najvjerovatnije zbog toga što elektronika mora obuzdati konjicu pod "haubom". To nije i slučaj kad se nalazi u S položaju (sport) jer tada A6 doslovno čupa cestu pod sobom. I stvara odličan osjećaj.

Suvereni quattro pogon ispravlja vozačke greške i omogućuje bezbrižne brze prolaske zavojima, čak i na makadamu. A tada elektronski anđeli čuvari imaju dosta posla; pri svakom pretjerivanju pali se lampica na instrumentnoj ploči koja signalizira djelovanje dinamičke kontrole stabilnosti. S obzirom na performanse dostojne sportskih auta, i kočnice svoju zadaću dobro obavljaju. Da je još servotronic upravljač u sporoj vožnji osjećajniji (suviše je lagan) uz zavodnički dobre vozne karakteristike, visoku razinu aktivne i pasivne (pet zvjezdica na NCAP testu) sigurnosti, Audi A6 činio bio gotovo nenadmašan paket voznih kvaliteta.

Lista serijske opreme toliko je dugačka da ovdje nema smisla navoditi pojedine elemente. A6 je bogato opremljen u skladu s njemačkim standardima business klase, što znači darežljivost u pogledu sigurnosnih dodataka, ali i škrtost kad je riječ o komforu. Ipak, lista dodatne opreme još je impresivnija pa ingolštatska limuzina misli na kupčevu individualnost. Ili na besramno dubok džep...

Naime, osnovni Audi A6 3.0 TDI quattro stoji 402.700 kuna, a taj motor predstavlja i najveći udio u prodaji jer predstavlja sjajnu kombinaciju performansi i ekonomičnosti. Pročačkate li listom dodatne opreme bez problema se možete olakšati za još 200 tisuća. No, prvi se put događa da je Audi skuplji od BMW-a: 530d može se nabaviti za 387.960 kuna, dok Mercedes još uvijek živi u stepenicu višem cjenovnom razredu pa tako E320 CDI cijeni 434.540 kuna. Ruku na srce, Audi jedini ima mogućnost pogona na sve kotače koji fino nadoknađuje ugled pred BMW-om i Mercedesom bez obzira što će pojedincima stražnji pogon ostati nezamjenjiv. Koliko to god za neke bolno zvučalo, odnos uloženog i dobivenog je više-manje korektan, cijena je postavljena u skladu s direktnim konkurentima, a za to što je većini Hrvata A6 i dalje nedohvatljiv, Audi je najmanje kriv....mad

20.06.2007. u 13:33 • 0 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Samo za one koji vole aute....cerek

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

O meni!!!!

Ime:Davor

Datum rođenja:27.8.1994

Mjesto rođenja:Zagreb

Razred:6

Škola:Područna Škola Dubrovčan

Cura:nemam

Slušam:Sve osim Metala:wave....

Najdraža pjevačica/grupa:Lana Jurčević

Najdraži pjevač/grupa:Marko Perković-Thompson
Image Hosted by ImageShack.us


Moj dnevnik:

20.6.2007-ustao sam ujutro u 7:10
obuko sam se, oprao zube, umio se i pocesljao.
krenuo sam u skolu.Putem do skole sam slusao
muziku na mobitelu...U 7:35 sam dosao u skolu.
Izvadio sam karte iz džepa i sa frendovima
kartao belu.U 8:00 je zvonilo.....
Prvi sam sat imao njemacki...Na satu njemackog
smo ponavljali i zabavljali se...Uciteljica je
zakljucivala ocjene,meni je zakljucila 4,ah
dobra je i ta ocjena...Dosao je i kraj tog
sata...U 8:45 je zvonilo za odmor,a u 8:50
za sat...Drugi sat imao sam matematiku.
Dobili smo ispite,no moj ispit nije bas
bio najbolji,dvojka...Radi te dvojke imao
sam za kraj 3, a trebao sam imati 4...
Taj sat nismo bas nista radili nego
se zabavljali...Bilo je ludo...u 9:35 zvoni..
Taj odmor ucenici od 1-4 razreda idu jesti...
Taj sam sat također proveo kartajuci belu
sa frendovima...u 9:50 zvoni za pocetak sata...
Taj sam sat imao geografiju...Uciteljica je taj
sat pitala one koji su bili na granici s ocjenom...
Mene nije pitala jer imam cistu 4.
10:35-zavrsio je sat geografije.
Mi smo imali gablec,no nije bas bio
najbolji...Krafna i sok,to bas ne volim...
Posto je sedmi razred bio na maturalcu
imali smo samo tri sata.Nakon gableca
isli smo doma.Nije bilo hrvatskog...
Hrvatski nitko ne voli jer je dosadan...
Bilo je 11:10 kada sam dosao doma...
Sjeo sam za kompjutor i poceo se dopisivat
s frendovima preko msn-a...Moja adresa msn-a
je davor.stanisak@hotmail.com....
Na kompu sam bio do14:00 sati...onda je isla
moja sestra Maja.Ona ima 14 godina i ide u 8.
razred..U 15:30 je dosla moja mama doma.
Presvukla se i sjela za kompjutor i igrala belu
preko interneta....Za to vrijeme ja sam se igrao sa
psima na livadi...Imam dva psa,Rona i Đek..
Sa psima sam se igrao do 19:00 sati..
Tada je moje vrijeme i ja idem za komp.
Bio sam do 20:00 sati jer je tada Majino
vrijeme.Ona je bila do 21:00 sati..Maja je
dala kompjutor mami...Imam jos jednog
brata Mateja.On ima skolu popodne..
Ima 18 godina,ide u srednju skolu...
Upisao je za poljoprivrednog tehnicara..
Dolazi doma u 19:35.
u 21:30 isao sam se prati i nakon
toga spavati...Bokmah

21.6.2007-ustao sam ujutro u 6:30..
zato sto je zadnji dan skole...Maja
se oprasta od osnovne pa zato
sam morao tako rano ustati....
Imala je probu za zavrsnu
priredbu....U 7:00 sam dosao
u skolu...Nismo imali nastavu nego
smo se zabavljali.Bio sam pun kunfeta..
Kosa mi nije vise bila smeđa nego crvena.
Bilo je puno sokova, i puno grickalica...
U 9:00 sati je pocela priredba....
Maja je vodila program i mogu reci
da je skoro sve zabrljala..Napamet je
pocela govoriti rijeci koje uopce
ne pisu na papiru, to je izgledalo
uzasno...Nakon predstave cure
iz mog razreda su nastupale,plesale...
Koreografija im je bila koma,ali
stvarno koma...Nije imala smisla...
Nakon predstave cure iz mog razreda
lijale su krokodilske suze za osmasima...
Osmasi su se oprastali od osnovne...
Kupili su razrednici buket cvijeca i
lancic...KOMA...Nakon predstave isao sam
doma..Doma sam dosao u 11:00 sati..
Kada sam dosao doma oparo sam se...
skinuo sam kunfete i boju s kose...
Opet...sjeo sam za kompjutor i radio
blog...Bio sam na kompjutoru do 13:40
sati...Maja je otisal sa svojima iz
razreda u kafic zvan Black and White...
Dosla je mama doma i dao sam joj
kompjutor...Onda je opet igrala belu...
tako svaki dan...Hvala Bogu nestala je struja
i mama je zaspala...Dok je spavala dosla je struja
i opet sam radio blog...Nakon sat vremena(16:20)
se zbudila...i opet.........znate vec...
U 19:00 sati sam ja bio na kompu i radio blog...
Maja je dosla doma iz Black and White i otisla u selo
zvano Veliko Trgovišće na zabavu osmasa...
U 21:00 oprao sam se i otiso spavat..PUSA,BOKmah
TO VAM JE UKRATKO DA VIDITE KAKO ZIVIM....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us