ponedjeljak, 21.08.2006. ♥

♥ kiša

nočas je nebo plakalo..nočas je nebo iskaljivalo svoju bol..plakalo je u ritmu mojih suza i udaralo u cestu.. Tako samo, tako jako, da se gotovo ni nije čulo. Kiša na mokrom asfaltu stvarala je čudnu pjesmu..tako tužnu a opet tako lijepu. Gledala sam van, kao da se slika moje duše sada preslikala iza prozora..u sebi sam plakala..suze nisu tekle..nešto im nije dalo da izađu, skarivalo ih potiskivalo..
Možda su se i one bojale izaći van, da ih slučajno kiša ne bi saprala sa moga lica..
Napokon, zaspala sam uz melodije jeseni, dok je pjesma vani tekla dalje i dalje..

♥ 22:50 ♥ komentari (83) ♥ printkiša

petak, 18.08.2006. ♥

♥ daleki sni

u jednom trenu okrenula sam se i vidjela te. Ležao si pored mene, okrenut leđima.
Bio si mi tako dalek..možda te nisam ni željela bliže. Razmišljala sam..moje misli bile su daleko od ovog kreveta, ove sobe..lutale su nekim drugim ulicama i putevima..pratile su glas drugoga.
Srce mi je zatitralo, leptirići su poludili, kao da sam se ponovno rodila. Sklopila sam oči i legla uz tebe, zagrlio si me i rekao mi da me voliš. Ja sam samo ležala..odgovorila sam : i ja tebe no srce za koje je to rečeno bilo je daleko od mene..

♥ 09:35 ♥ komentari (77) ♥ printdaleki sni

ponedjeljak, 14.08.2006. ♥

♥ ...san bez kraja...

kad sam bila mala imala sam jednog malog čupavog psića, zvali smo ga Floki.
Svako jutro ulazio je u moju sobu kada sam spavala, legao na moj krevetić i gledao me.
Voljela sam ga kao prijatelja, jer drugog nisam ni imala. Dragala sam njegov mali nosić koji je uvijek bio mokar i stiskala sam njegove male mekane šapice..Bio mi je jedini prijatelj, najbolji.
Svakoga dana dočekivao me kada sam se vračala iz škole i pleo se oko mojih nožica čekajući da ga primi u naručje.
No jednoga dana sve je bilo drugačije..vratila sam se i umjesto Flokia dočekalo me prazno dvorište i tišina..nisam shvatila..Zbunjeno sam gledala mamu kada mi je pokazivala krevetić u kojem maleni spava..krevetić skriven tako duboko u tami da ga nitko ne probudi. Svakim danom sam čekala da se moja mala beba digne..sve dok nisam shvatla da on sada sanja svoj poslijednji san, onaj koji traje vječno...



♥ 14:10 ♥ komentari (27) ♥ print...san bez kraja...

četvrtak, 10.08.2006. ♥

♥ ..nOčAs..

nočas sam plakala..plakala od sreće..tvoji poljubci nježno su prolazili mojim vratom..zatim se nježno spuštali cijelim tijelom..osjetila sam svaki i najmanji djelič tvoga tijela..plakala sam..
Sklupčala sam se uz tebe, htjela sam zapamtiti taj trenutak..ti si me čvrsto zagrlio i rekao da se ne bojim, da sam tvoja zauvijek, da češ me čuvati od svega,da mi nitko nikada neče učiniti ništa loše.
Prošao si svojom tiplom rukom po mom licu i šapnuo mi : volim te..





♥ 13:01 ♥ komentari (61) ♥ print..nOčAs..

utorak, 01.08.2006. ♥

♥ Netko poseban

jeste li ikada šetali ulicom i sreli neku osobu? Pa naravno da ste sreli..
No da li ste taj tren osjetili nešto..neku vibraciju..posebnu..svojstvenu samo tom trenutku? Možda..
Ako jeste, možete razumjeti moje misli, riječi i osjećaje..

U mom se životu pojavila jedna osoba..zbog koje sam noću brojao zvijezde..ona, kojoj sam poželio svaku večer doći u snove i zaželjeti laku noć.
Davala mi je snagu..snagu da se borim i tada sam osjetio da mogu pobjediti sto lavova odjedamput i preplivati sve oceane svijeta u samo jednom danu..
Za mene, u tom trenu nisu bili strašni ni ratovi, ni poplave, ni vjetrovi..bilo mi je strašno samo jedno..bojao sam se da ne izgubim tu inspiraciju, želju, da ne izgubim nju..
Čuvao sam je tako svakog dana kao kap vode na dlanu, kao suzu u oku, da mi ne pobjegne,, da mi ju netko drugi ne oduzme..bojao sam se plakati od sreće da mi ne isklizne iz oka..
Obuzeo me neki osječaj snage i poleta..nešto čudno, kao da sam progutao par tableta, proletilo je mojim tijelom i odvelo me u neke visine...tada sam shavtio..zaljubljen sam.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

♥ 10:36 ♥ komentari (23) ♥ printNetko poseban

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>