četvrtak, 01.09.2005. ♥

♥ MARIHUANA

Možda je prošao život cijeli, od onoga dana kada smo se sreli i kad ugledah te oči plave i kosu boje pokošene trave.
Ah... pomislih lijepa je ona i nečuh zvuke zvona što je u smrt zove polako, a da sam znao kako bi plakao. Ruku mi pruži kada me pita voliš li rijeke, polja i žita. Ruku tad pruži, u ruci šapat vapja smrti.
I tek tada shvatih pred kime stojim, pred onim što živi u snovima mojim i provodi noći i dane u smrtonosnom dimu marihuane. Htjedoh ljubavlju da skrijem drogu “ Jer što je ona skrivila Bogu.” Znala je da mjesec i zvijezde joj sude, htjela je da voli i voljena bude. Uzalud bijahu te riječi moje, nestale su oči plave boje....
Umrla je u suton jednoga dana bila je lijepa i zvala se Ana.
Ana, djevojka plavih očiju i kose, kakvu hiljadu djevojaka nose. Umrijet ću i ja jednoga dana i otiči tamo gdje je i Ana. Na njenom grobu zaplaka prvi i zapisah riječi kapljama krvi “ Umrla je u suton jednoga dana, bila je lijepa i zvala se Ana.” A znala je da narkomani dugo ne žive i da se kratko svojim snovima dive.
Voljela je da bode svoje vene, voljela je mnoge, a možda i mene!

♥ 20:45 ♥ komentari (7) ♥ printMARIHUANA

<< Arhiva >>