nedjelja, 21.08.2005. ♥

♥ Toliko o različitosti......




Sad u vrijeme kak sam bolesna, mama mi je stalno donosila “magazine za mlade” , svaki od njih kad otvorim je iznutra isti. Piše se samo o tome kako su Pamela Anderson, Mariah Carrey, Nicole Kidman, S.M.Gellar,Paris Hilton...zakon cure, popularne, imaju sve: zgodne dečke, karijeru, lovu....a ocrnjuju se ljudi poput Marilyna Mansona. Poludim na takve stvari. Pa gle, ak ništ drugo MM se barem proslavio originalnom glazbom i stilom. Nije da podržavam njegove postupke i glazbu, ali taj čovjek je, mora se priznati drugačiji od drugih. Lako je glumiti dobricu i uvlačit se svakom u dupe da bi se dobilo ono što želimo, ali nek to netko uspije isključivo na temelju svojih uvjerenja i stavova.....e to je već malo teže?!!! Ne, puno teže! Nije lako izgraditi svoj stil, biti svoj i imati hrabrosti suprotstaviti, zato je većina ljudi ista. Utube si u glavu da će “biti drugačiji”, a zapravo se ravnaju po drugima i ne rade ništa što bi ih izdvojilo......jadno, ha?
Isto tako možemo glumiti “zločeste cure i dečke”, da glumiti...jer lako se obuči ko “razbijač” i bacati spikice tipa “on bu meni sral...”, “bu on videl kad mu ja dojdem”....”zakaj slušaš glupe starce”.....”ja bi na tvom mjestu pobjegla od kuće”....a zapravo su to samo komentari iza kojih se skrivaju preplašeni ljudi koji druge nagovaraju da rade gluposti, a oni se kasnije hvale time. Ako si već loš, budi loš do kraja inače nemoj glumit....jer zbilja, ljudi koji se pretvaraju da su netko ko nisu na kraju se izgube u vlastitim mislima i postupcima i postaju nule, a to nitko ne želi....samo što se iz takvog stanja teško izvući.....
Mislim da teen magazini jednostavno ne nude riješenja na naše probleme, oni nam ih još stvaraju. Pa svaki mjesec možete čitati u njima “kako riješiti svoje ljubavne probleme”, “kako ga osvojiti”, “što je prava ljubav”, kako vratiti dečka”, “kako izabrati dečka”.....bezveze. Kao da mi svi imamo iste probleme, mislim da kolko god da su zapravo slični da su naši problemi skroz unikatni i da svatko mora sam pronači način da ih riješi.......možda nije tako?




Image Hosted by ImageShack.us

♥ 19:40 ♥ komentari (7) ♥ printToliko o različitosti......

<< Arhiva >>