Moji naj frendovi:

Nela-obozavam jeeeekiss
Sanja-super sekakisswavecerekkiss
Maja-fuul cool cura iz mog razreda uvjek je tu kada ti nesto trebathumbup
Nataly-pali se u jednog decka i kada pricas sa njom ona uvijeki prica o njemublabla
Lily- moja frendica sa Ilovika super je ona!nutbelj
Bernard-moj super braticthumbup
Zlatana-super cura iz mog razredasretannut
Kiki-frendica iz razredazujorolleyeskiss
Marti- frendica iz razeda ona je superthumbupkiss
Matea A- moja sekica volJAM JE KO SVEkisscerekfino
Nika-kissfino
Adrian- moj bracobeljkiss
Mrki.... moja najdrazi braco.... jako ga voljavam...on je legendazujofino
Tara- moja mamanut
Dino. njen muz i moj tatafino
Piksi- srceko mojecerek
Matea P- moja sekaaacerekfino
Kuzaaaa- moja blizanka!!! voljim jeeeeeefinocerek
ima ih jos puno... joj kako sam mogla zaboravit...
moj najdraziiii Bimbo...(my dog) love himcerekzujodead
...........................................

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more






SLIKE


BEBA


MAMA I BEAUTY


ZLATANA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MAMA I BAKA



JANJA



JA I BEAUTY



JA



JA!



Kiki i Caki




ZIVI SMIJEH .... HAHAHAHAHA. (ja i Sanja)




ja




ja i Sanja opet... hihić




ja i medek. hihić




Sanjica

















fino

neke pjesmice......

AKO JE
SKOLA
KRUH.
ZIVJELA
GLAD!




Danas je tesko biti
glup jer je
konkurencija
prevelika!!!




Imam jedan zivot i tebi
bih ga dala,imam jedno
srce i to bi ti dala,ovu
dusu ja bih tebi dala,a
da imam mozak na bih ovako
SRALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Živim,živim,
životu se divim.
Odjednom......
iskocim iz života
i
zalubim se u....
IDIOTA!!!!




Bilo je davno,neznam
tocno kada,voljla sam jedno
bice,voljela sam gada.
Nije tesko reci voljela
samj gada.Tesko je
reci da volim
GA I SADA!!!!





Voljela bih da
sam droga
Da me volis
kao Boga
Da me ubrizgas
u vene i da
Umres zbog

MENE!!!!!

















  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (11)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ne PiJeŠ???

by bLoG MaSteR (:

O BLOGU

JA SAM CURA KOJA VOLI SVE STO JE SLATKO HAHA TJ COKOLADUUU!
ZATO POGLEDAJTE MOJ BLOG!!!Da ZnAtE Da Ne PiSeM pOsToVe DoK mI sE nE nAkUpI KoMoVa....

TKO MI PUSTI NAJVISE KOMENTARA...... VRACAM DUPLO.....!!!!!!!!!!! ZATO LJUDI BACITE SE NA POSAO....



Image and video hosting by TinyPic




O MENI

ime : Adrianna
prezime : _ _ _ _
nadimak: Adry, Anna
rođena: 18.08.1994
grad : Rijeka
brat/sestra : starija seka
hobi : rolanje
naj predmet : likovni
najgori predmet : povjest, zemljopis
škola: OŠ Sveti Matej
msn: imam ako ga trebate ili me poznajete obratite se na adresu http://cokoladagirl@net.hr
naj klub : Rijeka
naj hrana : pizza i skampi
naj piće : coca cola
naj vrsta glazbe: sve i svasta
opis: imam smeđe plavo kosu i zelene oći, iman 55kg, a visoka san 1,76
volim: - plave ili zelene oći
- muške (normalno, nisam lezba)
- jednog decka
- svoj blog
- .....
mrzim:
- laz
-prostotu(iako i sama prostacim)
- školu
- povjest
ljubav: opet slobodna- ......















--PPPPPPPPP
--PPPPPPPPPPP
--PPP-----PPPP
--PPP-----PPPP
--PPP----PPPP
--PPP-PPPPP
--PPPPPP
--PPP
--PPP
--PPP
--PPP

------OOOOO
----OOOOOOOO
--OOOO----OOOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOOO----OOOO
----OOOOOOOO
------OOOOO

------OOOOO
----OOOOOOOO
--OOOO----OOOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOOO----OOOO
----OOOOOOOO
------OOOOO

------OOOOO
----OOOOOOOO
--OOOO----OOOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOOO----OOOO
----OOOOOOOO
------OOOOO

------OOOOO
----OOOOOOOO
--OOOO----OOOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOOO----OOOO
----OOOOOOOO
------OOOOO

--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ
-------------ZZZ
-----------ZZZ
---------ZZZ
-------ZZZ
-----ZZZ
----ZZZ
---ZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ


Linkovi

Blog.hr
sister
martina
dominik bivsi od moje naj frendice
marizela
Mauro
sanja i tihana
kate
Savarinka i Anita
K.A.M
paty




Satic





AAwkward
DDashing
RResponsible
IInspirational
AAstonishing
NNatural
NNeglected
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



KOLIKO STE PUTA BILI NA MOM BLOGU


free hit counter

hit counter



Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]




SLike koje me najvise posjecavaju na mene!!!



































































































































































subota, 09.06.2007.

hollaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

Danas mi je bratic dosao isli smo ja,Katy,Antonela,Seka i Bernared do kucice kju smo ja i Nela uredivali i tamo nasli ostatke od krave. Pokazali smo mu i onda smo na uzvik moje sestre da netko dolazi zbrisali glavom bez obzira(USRALI SMO SE). Nela je ugleda crnu objesenu vrecu za 2 stabla, nismo htjeli provjeravat sta je unutra jer je vec bio mrak i bjezali.eekzalivenblablazujo



| JeBo tE pAtAk (3) | xD | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.