za lijepe pankerske zube, grickajte burek s petardama.

ponedjeljak, 11.09.2006.

hot & spicy (čitaj hot EN SPIKI) zujo

dve stvari koje ću 100 posto napravit:
1. promjenit pozadinu (ali mi netko mora pomoćiiiiiii!)
2. češće pisat postove hehe smijeh

dakle, gdje su moje misli stale...mouthwash
aha da!

danas si umislih kako ću pisati o MOJOJ DROGI.

to su , dragi moji čitatelji,
PRINGLES HOT & SIPCY!!! njami burninmad partycoolnaughty
nakon kojeg MORATE ALI BAŠ MORATE POPIT NEKAJ BILA TO VODA IL VOTKA. party

dakle, da ne bi bilo nismo znali, tu je i slika, samo za vas!!!

njami party smijeh burninmad naughty

nemrete si zamislit kolko smo se moja (super, naj, best , i tako to smijeh) frendica s mora
i ja drogirale s tim. AL NEMREŠ DA PRESTANEŠ BOOONA! njami

i tako, sam da vas podsjetim kolko volim ...

životinjice...
cool

frendice...
smijeh

i...PRINGLES!!!
thumbup

| 20:07 | AHA (32) | A-A | LOJTRE

<< Arhiva >>