Neee... :no: :no: :no: - za lijepe pankerske zube, grickajte burek s petardama. - Blog.hr

ponedjeljak, 12.06.2006.

Neee... no no no

aaaaa...ne....samo ne tooo...
LJUDI SPASITE ME!!! nononono
moliiim vaaas, pomoziteee!
Ja sam svih prijašnjih godina išla oko 6.7. na mooree!
u komižu
a sad idem na Šoltu na 7 dana , zbog čega sam jaaaaaako happy rolleyes
aliii, šolta je od 16.7. do 23.7. , kad bih ja prošlih godina već odaaavno bila u komiži.no
no, nemremo ni prije ić u komižu jer stara ima neka svoja usrana predavanja! namcor
a stari radi sve kaj stara kaže, pa ću NA MORE IĆ TEK 23.7.!!!!!!!!!
ljudi ja sam OČAJNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nononoburninmadburninmadheadbangmadeekno
kajću sad?kajću sad??' pliiiz pomozite !
a kad se samo sjetim da imam sam 1 mjesec ljetovanja!!aaaaaaanono¨!
i onda opet ova usrana škola i mučenjeeeeeeeeeeeee!!!
what the fuck nema smajlića koji plače!!!!!!
nononono
ljuuudiiiiii, oni koje poznajem:::
jel bi mi vi bar mogli kako pomoći????!!! PREKLINJEM VAS!!!!


samo mjesec dana....samo mjesec dana...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

| 12:42 | AHA (16) | A-A | LOJTRE

<< Arhiva >>