Oporavljam se od šoka :rolleyes: - za lijepe pankerske zube, grickajte burek s petardama. - Blog.hr

nedjelja, 04.06.2006.

Oporavljam se od šoka rolleyes

evo, kao što naslov kaže...
oporavljam se od kojekakvih šokova smijehsmijehsmijehsmijeh

pa...rolleyes

kak ste vi meni??
...nismo se dugo čuli!...smijehsmijehsmijeh

ja sam ok...
evo, upravo tu pišem post (to vam je već poznato, kaj ne) kod doxice, tj. prespaval sam kod nje...smijehpartymouthwashzijevzijev

jučer smo bili na johanovom (nema još blog) roćkasu...
meni, osobno, (i doxici) je bilo suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupeer! smijehpartyparty

partypartypartypartyparty
partypartypartyparty
partypartyparty
partyparty
party
smijeh
smijeh smijeh
smijeh smijeh smijeh
smijeh smijeh smijeh smijeh

uh...dosta smajlića.... smijeh

ajde kissam vas i lolim sve!! kisskisskisskiss cerekcerekcerek

TOKIO HOTEL 4 EVER!!! smijeh

| 11:36 | AHA (11) | A-A | LOJTRE

<< Arhiva >>