Malo ćešće ću pisat...hihi... :smijeh: :smijeh: - za lijepe pankerske zube, grickajte burek s petardama. - Blog.hr

petak, 26.05.2006.

Malo ćešće ću pisat...hihi... smijeh smijeh

eekevo ljudeki , upravo sam odlučila da ću češće pisat posteve, i kolko god komentara imala znam da me svi čitate lolim vas sve.sve koji me čitate cerekcerekcerekcerekcerekcerekkiss!!!!!!! joj, ne znam kaj mi je... tak sam happy!!! ova 2006 mi je totalno sretna!!!! ajme meni!!!! ....
...ali znam da će ova godina proći....
...i opet ću danima bit u bedu....
...mjesecima...

nonononono

hehe!!! ali smoram e veselit dok još mogu...!!!smijehpartybangdeadrolleyesnaughtynutzujohrvatskaludmah
yupiii!!!
e da imam problem!nono

imam jednu frendicu....poznajemo se jako dugo...
i bile smo si sve najnajnajanajnajan!!
...sve do kraja 4. razreda nononono...
...otad je ona malo bezobrazna ....
...i ovih tjedana se opće ne družimo puno....!!!
....a ja bi htjela da si budemo super ko i u2. raz. kad smo bile NERAZDVOJNE!!!thumbup
...ja jednostavno...sjećanja....

....su moje najveće blago...

...i ako ih se sjetim....

moram vratit vrijeme kad je nešto bilo ljepo!!



evo , ovo je bio nešto malo dirljiviji post...
ak se nećete ljutit, malo ću pisat o svom životu dok ne saznam nekaj novo
o tokićima winkyeswinkyesrolleyescerekthumbupcereksmijehparty



kisskisskisskiss volim vas sve!!!cerekcerekcerek

(btw sorryte oni koji mrze rozu boju baš mi je nekak bila prikladna!)

| 21:41 | AHA (46) | A-A | LOJTRE

<< Arhiva >>