Dugi post...nadam se =) - za lijepe pankerske zube, grickajte burek s petardama. - Blog.hr

srijeda, 19.04.2006.

Dugi post...nadam se =)

Evo , hvala ivana što si mi pomogla...HM... ja sam ti poslala na e-mail još jednu dosta veliku sliku...tako da,
moš mi pliiiz napravit da se ne miče, ko tvoja???? no dobro, unaprijed ti hvala,
ali idemo malo na drugu temu... OVAKO, KAJ TI ?????? SLUŠAŠ
KLINCE S RIBNJAKA, ČINI SE , ONAK, TI ĆEŠ MENI GOVORIT KO JE SRANJE NAD SRANJIMA,
VRATI SE TAMO OD DI SI DOŠO U P***U MATERINU!!!!! I ONAK KAJ TEBE BRIGA DAL JA IDEM NA
KONCERT IL NE, ALI ,
BLAGO TEBI, JER KLINCI S RIBNJAKA IMAJU SVAKI DAN U RIBNJAKU KONCERT...
TAK DA TI USRANI KREPILU ODJEBI S MOG BLOGA,
ANTIFANOVI NISU DOBRODOŠLI!!!!!ludnutzujopuknucuburninmadmadblabla!!!!!!!!
evo par slikica za Dianu...tj. Blody...smijeh





Free Image Hosting at www.ImageShack.us



...i za Ivanu & Bill (iako ona sigurno ima te slikice)...wink



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

target="_blank">Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I za mene (i lenu, hehe)...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
joj, kak mi je tom tu smiješan...hehe...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| 15:55 | AHA (108) | A-A | LOJTRE

<< Arhiva >>