Nema nishta novo...zapravo ima!!! Imam na proshlom postu oko 700 komentara!!!!:cool::smokin: - za lijepe pankerske zube, grickajte burek s petardama. - Blog.hr

četvrtak, 06.04.2006.

Nema nishta novo...zapravo ima!!! Imam na proshlom postu oko 700 komentara!!!!coolsmokin

Bok ljudi!!wink! Kolko ja znam , nema nikaj novo osim toga da mi niko neche rech kad je koncert u sloveniji!!!!headbangmad Ajoooj, life is cruel!!!! E ljudi jeste ikad razmišljali o smislu zhivota??? Ja jesam!! I znate kaj sam zakljuchila??? Pa zhivot je za zabavu!!!! Sva ta lova , djeca, posao....sve to za zabavu!!!!!!!! Ali ima josh jedan dodatak!!!:::: moj zhivot je za zabavu i za josh neshto: da napokon upoznam toma i billa!!!!!!!!!!!!!!!! E da Tokio klozet ti si usrana kuja koja smrdi i samo drugima nekaj sere! Znam ja takvr ljude po blogovima koji kazhu da su iz londona,L.A. - a... itd....ne seri vishe!!!!!!!!



Ovo je jedna od fornijih slika...mislim sve su fora... kiss vas!!!

| 16:53 | AHA (261) | A-A | LOJTRE

<< Arhiva >>