Koncert... - za lijepe pankerske zube, grickajte burek s petardama. - Blog.hr

nedjelja, 02.04.2006.

Koncert...

Ljudi, ja tolko chitam po blogovima o koncertu u Sloveniji....Jel mi neko mozhe rech kad je to i u kojem gradu??? naughtyJel meni bi stara mozhda DALA!!!!!!!!!!!eek!!!!!!!!!!!!! Ljudi, koja bi ja sretnica tad bila!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Svi oni koji idu na koncerte i to u NJEMAČKU, pišu u post neshto slichno ovom: " sutra idem na koncert.jupiiiiiii" mislim, ne branim ja nikom da to radi, ili ikoga osudjujem, ali kak oni MOGU napisat SAMO jupiiiii, Ja bi strgala kompich od sreche !!!!!!!! party I zahvaljujem se SVIMA (A POGOTOVO IVANI&BILL)
na tolko puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuno komentara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i unaprijed vam se zahvaljujem!
Lolim vas sve, TH sekice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (i kiss vas, naravno)



coolroflkissrolleyeswinkyesnoeeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwave bye!!!!

| 12:04 | AHA (208) | A-A | LOJTRE

<< Arhiva >>