<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

°°LinKačHi°°

mAteA
Forum.hr
meGaRa
kArmelA
mAjA
iWa
dEnIs
sarA
mEjA
emerKa
iWona
mAlA opasNa

Boomp3.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

°°nEšH o mEnI°°

iMe: aNdrea
rAz: 8.a
žIvim:u oSijekU
pRwi pUt uDahnUla kIsiki: 11.04.1994
(dAkle iAm 14 godina )
pRijatelJi: iMA ih JAko pUno tAk da
Mi se nedA naBrajAti da
neBi nekOg zaboRavIla



sLiKiCe!!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

°x zanEssSa x°

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image and video hosting by TinyPic

As happens sometimes
a moment
settled and hovered and
remained for much more
than a moment. And sound
stopped and movement
stopped for much, much
more than a moment. And
then the moment was gone.


Image and video hosting by TinyPic

Prijatelji…………….

Došao si meni
sa suzom u oku
skrivajući svoju
tugu duboku
došao si meni ko
prijateljici staroj
da te veselim pjesmom
i dugim razgovorom

Zbog ljubavi lažne
srce mi vene
sjedili smo skupa al’
nisam vidjela tebe
misli su moje bile
tako daleke
prepune bola i
tuge neke

Nemoj da misliš
na prošle dane
naslonio si glavu
na moje rame
nikog ko mene volio
nisi
vjeruješ u mene i
našu sudbinu

I dok sam ja voljela
njega ti volio si mene
dao mi svoje srce
na dlanu
sa suzom u oku
pogledao
preblizu mene stao
i poljubac nježan dao

Grliš me toplim rukama
ostavljaš trag na usnama
sve mi se čini kao da
sretna te zvijezda poslala


Image and video hosting by TinyPic

Voli onog ko voli tebe
al,pazi da te ne zajebe
kad ti kaže umrijet ću zbog
tebe ti mu reci umri
ko te jebe....!!!!


Image and video hosting by TinyPic

ZeleNe oci ZawodE
zaA plaWima sE ludujE
zaA crnimAa se umiRe
a ZaA smeđImaA
sE tugujEe ...


Image and video hosting by TinyPic

imAm jeDan ziwoT i Tebi
bi ga Dala,imaM jedno Srce
i t0 Bi ti dAla,oWu dusu ja Bi
teBi dala, A dAa imam moZak
ne bi owako SRALA !!!


Image and video hosting by TinyPic

imAm hobi...
TrčimM po Sobi...
muČim Sebe
misLim na Tebe...
Volim te Wise od Sebe,
al kAd
razmisliM...ma Ko te j*be ,
bolJa sAm od tEbe !!!


Image and video hosting by TinyPic

Woli me...woljEt cu te...
ljUbi me....LjubiT cu te....
Waraj meE...uBit Cu Tee...


Image and video hosting by TinyPic

Ne REci nikaD, gdje Rana boli
ne REci nikaD koG ti srCe woli
jeR ljuDi su zli , ubost ce tamo
Gdje najWise boLI...
i UzeT ti onoG koG ti sRce woli....


Image and video hosting by TinyPic

ŠkOlu - Odjebi
StaRce - ZajeBi
DEckA - poj*Bi
sTarce - ZajeBi
i biT ceSh HAPPY !


Image and video hosting by TinyPic

kAdkaD ti poZelim cUti glaS
sRušiTi swE stoO stoji
iZmeđu naS,
rEći ti, wRisnuTi snažNo
Da te joS uwjek....
....mA nije Wazno....


Image and video hosting by TinyPic

"Pokaži mi put
po kojem hodaš
pokaži mi put koji
vodi do nas
vlasnik tvog srca
sad već spava."

"Zašto se bol za
bolom vraća?
zašto se ljubav
suzama plaće?
zašto pati onaj
koji voli?
zašto suze na rastanku
bole..."


Image and video hosting by TinyPic

ZBOG TEBE

Sjećam se kako sam plakala
za tvojim očima
kako sam drhtala
na spomen tvoga imena
Tebi ni to nije bilo dovoljno
Morao si uništiti
svaki tračak nade
svaku svjetlost malu
iz mene izbrisati
svu ljubav uzeti i baciti.
Sjećam se
za tebe sam živjela
za tebe se svako jutro budila
svaki novi dan
samo za tebe živjela.

Image and video hosting by TinyPic

Inteligencija bez ljubavi
čini te nemoralnim.
Pravednost bez ljubavi
čini te neumoljivim.
Diplomacija bez ljubavi
čini te licemjernim.
Uspjeh bez ljubavi čini
te arogantnim.
Bogatstvo bez ljubavi
čini te pohlepnim.
Ljubaznost bez ljubavi
čini te servilnim.
Siromaštvo bez ljubavi
čini te ponositim.
Ljepota bez ljubavi čini
te apsurdnim.
Autoritet bez ljubavi čini
te tiraninom.
Posao bez ljubavi čini
te robom.
Jednostavnost bez ljubavi
oduzima ti vrijednost.
Molitva bez ljubavi čini
te introvertiranim.
Zakon bez ljubavi te
pokorava.
Politika bez ljubavi čini
te egoistom.
Vjera bez ljubavi čini te
fanatikom.
Križ bez ljubavi pretvara
se u mučenje.



εωσ иσωε sLιкιcε =D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Jednog dana u novinama je osvanula prica da se djevojka zbog ljubljenog mladica ubila.Prije smrti poslala mu je oprostajno pismo:'Dva svijeta imali smo,nikada skupa mogli biti nismo.Bio si mi sve na ovom svijetu voljela sam svaki dio tebe i zbog toga proklinjala sebe.Pratila sam svaki korak tvoj i prizeljkivala da si moj,samo moj.....Zbog tebe sam se zamalo ubila dok te je druga pred mojim ocima ljubila.Svake noci u mislima su mi bile tvoje oci plave.Htjela sam te prestati voljeti,htjela sa te,htjela sam te zaboraviti pomocu pica al sam te opet osjecala u svakom djelu svoga bica.Cim sam te ugledala,svijetla kosa,oci plave..znala sam...zaboravit te nikada necu moci....Zbog tebe sam morala kroz pakao proci i do ove tocke doci.Bio si mi ljubav prva a ja za tebe od ljubavi mrva.Nosila sam te u krvi,a sada ce njome da se hrane crvi.Kad se vrate lastavice jata vise nece biti mojih ruku da se smjeste oko tvoga vrata.Molim te shvati,svu srecu zelim ja ti,al nezelim vise sama cekati sumorne zore ovo je jedini izlaz iz ove nocne more.Samo te jedno molim povremeno mi na grob donesi jedan cvijet...
Nakon 2 dana u novinama osvane druga prica.Na grobu djevojke nadjose les mrtvog mladica.Obitelj sto je donijela cvjece svojim mrtvima,nadjose ga sa nozem u prsima.Kad je dosla policija i uspostavila mir u njegovoj ruci je nasla krvavi papir....III ja sam volio tebe al me ovaj zivot sjebe...Gadim se sam sebi jer pravu ljubav jer pravu ljubav nisam mogao pruziti tebi.A volio sam te,svijedok mi je Bog,sad kad te nema nemam nikog svog...Gurao sam te stalno od sebe jer nisam htio unistiti tebe.Nisam htio da patis,a tisucu puta sam htio da mi se vratis.LJUBAV je kuja koja te na sve nacine sjebe,ljubav je crna guja koja me odvojila od tebe.Nezelim vise biti tuge i boli rob,jedina mi je zelja da sa tobbom djelim grob.U zoru kad mi srce prestane da lupa,kad nismo mogli za zivota u smrti cemo biti skupa....!!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Razgovaraju cura i decko i ona njega pita jel ju voli??
On kaze ne
Ona njega pita bi li napravio nesta za nju??
On kaze ne
Cura pocne plakati i ode kuci
Uzasno ga je volila!!
Ona je morala ici na operaciju srca!
Nisu se vidili nekoliko dana...
Kad se iz bolinice vratila kuci pitala je mamu di je on?
Ona joj kaze:
Zar neznas tko ti je dao srce??


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Djevojka upita svog decka : „ Dali si zaljubljen u mene?“
On odgovori : „Ne!“
Ona ga pita: „Misliš li da sam lijepa ?“
On odgovori : „Ne!“
Ona ga pita: „ Dali sam ja u tvome srcu ?“
On odgovori : „Ne!“
„Ako te napustim bi li plakao za mnom ?“
On odgovori : „Ne!“
Ona se tužno okrene i ode od njega.
A on je zagrli i kaže : „ Ja nisam zaljubljen u tebe , ja te volim.
Ja ne mislim da si lijepa , vec da si prekrasna .Ti nisi u mom srcu
ti si moje srce. A da me ostaviš ne bi plakao , vec bi umro za tobom




credits: duckdz. - x,x,x

22.06.2008.

* sO fAr aWay *

ej ewo deica je došla nakon nema pojma koliko!
Et maloprije sdošli sa ex.... jeJe pa kad sam počela o njoj i nastavit ću!

xXx ExKurziJa xXx


pa oVako mI smO krenUli u srijedU (18.6) ujUtro u šeSt sAti iSpred uŽaRijE.
jedva sMO sVi ČekAli i Nije nam bilo proBlem se ustatI. ProbudiLa saM se Bila Već u
4 sAtA i nIsaM mogLa sPavAti. Put je bIo odliČan AlI sVakA pOhvalA bUsu oDvrAtAn JE
pO rAskInom nAjluKsuzNiji u hRvatskOj zAstOre nIsmo iMali negO neš jAdNo šTo sE sVuče i pUnO je mUha; sJedaLa tVrda NEUdOBNA KlIMA NEHlADi NegO griJe ...
uGl... kAd sMiŠlI tAmo iŠli sMO nA pLitVičKa Jezera. PrekRasNa sU imAm nJihOve slIKE aLi tO je bOlje užIvo.....doŠli mI nAVečeR oKo 6 u aparTmanE ( prE oLičNi sU)
i OndA sMO oŠli nA večErU iMalI sMO švedsKi stOl dAA hrAnA Je pre odličNa .
kAd sMo doŠli TAmo Je već bIlo beliŠće dE oGavNi sU niKo se Nije snJima dRužIti nije htiO.... :( iTak dRugI dAn sMo iŠli u šIbenIk nA slApoVe kRke i nAotOk vIsoVac mA sVe bIlo Pre Pre OdliČno iMam slIke sA slpovA pA vAm iH stavIm Al kAd uHvatIm VremenA. pOslje nas Su doli iZ žUpanJe ew posebAn poZz i egZonI i TeuTi cUre su ljepe Zgodne sLatke doBre sImpa..... MA sve najJ.. i takoc ew sAd se doP.. sA egzonom curA mi kAže da sU plAkAli kAd sMo ošli dOšo iM čepIn, sWi bi mI nAzAd Al enMoš u BusU Je bIla Zaj... sAm tAkVA oVi stAviLi ČEp nA kAmerU i SvezAli gUmiCu pA NAs Niš Nisu vidiLi dole šTa sMO rAdiLi... pUna VeliKa vrećA slAtkIša OdleTila kroZ šOferŠajBu hAhA jA i šaki ratoVali pLastičNim bOcaMa dobIo je pUno pUta u gLavU.....
onda dOšlI futKo i jUkić i istresLi pO MenI iZmrvLjenI bObI i sara jOs prolIla sOk Po mOm sjedalu hHH aL bilO je odličNo jEdiNi trenUtcI kaD je bUs bIo tIh sU bIlI tAmo kOd VelebIta a kasnIje pOSlije zG sMo se tAko DeraLi i stVaralI glUposTI...
aJme jA zAspAlA i uKočIo mI se vRat aL eT sad Je dobro i jaKo sAm udarIla u Busu kOljenO nZnM oD čeg pA sAm gA rAskVarila a NisaM nI skUžIla .........fUj Jedan cijelI dAn sMo iZguBilI kAd sMO iŠlI dO telAščIce vOziLi sE jednO 4 sAtA dO tAmo brodOM a To Je parK priRode sLano jezerO fUj sUnCe pIčIlo KO nIš iZgorilA sAm svA aL neA veze....uGl..kad smo se vraćAli sA telaŠčIce oVoG JednOg nAmAzali dOk je sPavAo i slIkalI gA i snImalI...... i Mene sU pOkuŠalI aL saM se svAKi pUt probUdiLA....
Et STa dA jOš naPiešM o ex... osIm Što Je bIlO pUno smIjeHA, pJevaNja,pLesaNja,veselJA aLi i sUza PosebNo sAm jA svAki dAn plAkALa sKoro i to što su me nEke osoBe jAko naŽivCirale...


sLike doBijetE zA pAr dAnA u Box... dok mI iH sVi pOšaLJu sA sVojIh fotića i Dok jA stAvim svoje....

aJde pOzZ swiMA a PosebNO :


IVI,MIKI,ANITI (KOJA SE LJUTI NA MENE ), SARI IVANI,TENI,ANJI,ANI,LEI,NERI,IVI R. ,
DOMINIKU,BEI, TOMIU,ŠABI,MARKU,HRCI,MITRU,DENISU,A ET I ONOM DENISU IZ ŽUPANJE
( MiKI JELDA DA JE MUŠKA KURVA)TEUTI,EGZONI,IVONI,TIHANI,TAŠI,KAJI,LUCIJI,MAJI,
MARKOVIĆU,FIĆKU,KURILJU,MARINI,ANI,INGI,VRKICI (KOJA JE SAD NA MORU), FUTKU, JUKIĆU,JURKOVIĆKI,
TAŠI,ANI,MARINI,EMI,ANITI,MARTINI, ANITI IZ C RAZZZ,SARI,MARIJANI,ANDREI,ANDREI IZ c RaZZz,TUĐMANICI
nEAm PoJma kOME jOS zABORAVILA SaM nEKOg....


pO0oZzz & CmoX
21:14 - Komentiraj ( 263 ) Print - On/Off