< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (30)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMoWi oN/oFF

by bLoG MaSteR (:

O nama!!!!

M@t3@
Imam 13 godina!
Živim u Puli!
Idem u 7.b razred!
B.F.F. mi je Alex!
Supp frendice su mi Maja,
Beta,Antea,Marina,Tea,Inga,
Baga...
Najfrend mi je Luka!
Slušam sve vrste muzike,a
najviše cajke...
Imam smpu!!!


Eliz@bet@
Imam 12 godina!
Idem u 6.a razred!
B.f.f. mi je Kristina!
Supp frendice su mi Matea,
Maja,Iva t,Antea,Dajana,
Tereza,Tamara,...
Slušam najviše pop i rnb,
ponekad cajke,hip hop,
rap,rock...,
nezz ni sama šta sve,
uglavnom sve i svašta.
Nemam ni simpu ni dečka!



JA SAM MAJA PAUS
Imam 12 godina
Idem u 6.a razred!
B.f.f. su mi Antea i Marina
Supp frendice su mi Matea,
iva.t, Beta, Daki...
Najfrendovi su mi Juric i Matija
Slušam najviše pop i rnb, rap,
hiphop....
Nemam simpuuu


to sam stavila 18.01. u 18
Free Counter
Free Counter

zaokruzi

KAKAV TI JE NAS BLOG??
SUPER
NAJBOLJI
TAK-TAK
LOSE, JAKO LOSE
  
pollcode.com free polls


Linkovi

Blog.hr
Blog servis

elizabetin blog

matein blog




nedjelja, 01.02.2009.

ewo wam malo i mene...

Pa da naša Majica nemisli da samo ona piše...da wam i ja napišem bar jedan mali postek...kod mene swe po starom...ubijam se u školi...imam nekih problema sa nekom ženskom...a nadam se da će se brzo riješiti...maja i beta znaju o čemu se radi...danas sam bila na misi sa Anamariom...i bilo je supp...ismijale smo se kao lude...kao i swaki put...dale smo se nadimak...da smo mi Fashon Guru u našopj crkwi...hh...jer smo 90%ljudi koji su bili na misi prokomentirale...i rekle smo da bi swoju robu trebali dati u karitas...widjela sam ednos slatkog tipa na misi...awww...preeecute mi je...:):):)...wečeras je finale SP u rukometu...igraju Hrwatska i Francuska...mi čemo nadam se pobijediti...jer smo bolji...ali neće nam biti lako...jedwa čekam da počne tekma...ja sam se weć obukla u kockice...:)...ae idem ja sad...pu$3k $w!m@...

P.S. Maja i Beta...wwNnCs...w3333l!k@ pu$!c@ za was...<3

by:Matea



| kOmAj (1) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.