< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

eo ode ćete ćitat sve i svašta...
uopće mi se neda nikoga opisivat...
možda jednog dana...

ako oce msn...
crna-tina@hotmail.com

a ka blogovi koe ćitan...neki su novi...
bice ka svrstani po nekom ka redu..1.su oni koje poznajen...
dalje ovi koje malo slabije znan..ili iz škole i tako nešto
a zadnji ovi koje neznan..ali neznaci da nisu super...

1.skupina-ljudi koje znan-dobro...

iwe
...5ra...
...zaza...
..anna-kraljica...
...late...
...neno...
..slatkiš...
...tanja...

2.skupina-ljudi koje znan-otprilike...

...jelšanka...
...jaich...
...mala-deya...
...tamy...
...purgerica...
...cura s jelse...

3.skupina-ljudi koi su na bilo koi nacin povezani s školom...

..cura iz razreda...
...dora...
...luchanka...
...kuvari...

4.skupina-ljudi s bloga...

...super blog...
..lea...lipo ime..hehe...
...girl-vicious...
...predobar blog...

eo ja san sigurno nekog zaboravila ali jbga...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eo ka puka me film da malo prominin
svoj opis...sad ce bit lipo sreden...
nadan se...
ime:tina

god:02.10. cu napunit 15

škola:turisticka htt,1a(grrr)prije lucac...
8c...zauvik...
visna/težina:170/50-52
boja kose/očiju:prirodna plavuša...sad crna
...plave(valjda)

grad:split-najlipši grad na svitu

kakva san:e sad...kako kome...
nekome draga,nekome ne...ali
iskreno nevolin se baš zamarat time...u>
volin se zezat...otvorena...prema ljudima
koje znan...tvrdoglava...
promjenjiva mišljenja...
nicin nisan zadovoljna...

volin:puno toga...prije...split...
moj bivši razred...super prijatelje...
jelsu...gripe...picasso...
plesat...izvodit gluposti...
glumit da san ljuta(bolest)...
govorit za sebe da san luda,glupa itd...
minjat boju kose...daleku...
sladoled...sjemenke...svoje crvene starke...
svi koji me znaju znaju koliko ih volin...
vozit se buson...ćitat knjige...lektire ne...
gledat tv...se slikavat...ali nevolin kad me...
neko drugi slikaje...crnce...dugokosce...
d.b.p.v...jedno misto...
i za kraj volin jednog lika godinu i 3-4...
miseca...nemojte rec da san luda...a vi
koi znate ko je to...psssst...

nevolin:školu,umišljene ljude...
dosadne ljude...kad nean love na mobu...
kad me sestra gnjavi...kad neko tvrdi
da je u pravu a nije...se svađat...preflegma
san ja za to...kad neko nekoga vriđa na
temelju toga šta sluša...i kako se oblaci...
muške koji stave krcato gela...solin...bolje receno
yapirko...meso...niti išta vezano s tin...
ponosna vegetarijanka od 4-te godine...
ić kupovat stvari...kad mi je vani dosadno...
svoju kosu...galebove,golubove i sve šta
leti...to stvarno mrzin...kad zakasnen na bus...
policiju...hm...određeni razlozi...

eto to je to ka...


ka samo cu kratko..
ka šta ce neki primjetit...
nema starih opisa...
jer jednostavno s ti osobama
više nisan u tako dobrim odnosima...
nismo u svađi ali to nije to...

uglavnon sad cu stavit u opise...
petru ivanu i anu..
hehe...
znaci lec go iđemo...

...ka ive prva...

ma iwe...neznan šta da van pišen o njoj..
mislin ono...iman toliko toga za rec...
ali to mi nekako ne dolazi sad...
mogu rec sve najbolje...
ono šta je loše necu ni govorit...
koliko san je skužila pprijateljstvo joj..
je uvik bitno...a to je big plus...
uglavnon ja i ona iza sebe imamo puno svađa...
ali to se sve riješilo...i ono...ma neznan...
na kraju smo zakljucile(bar ja)
da se nebi triale svađat oko nekih gluposti...
hm...ma necu uopce pisat o tome...neda mi se...
uglavnon...iwe se svidi svakome...
nema te osobe koja njoj može rec ne...
kad ona nešto zacrta u svojoj glavici...
ide u marulica...znaci pametna je..i više
nego šta je dovoljno...hehe...
sliku drugom prilikom...

...petra...
ma uff...koja je to kraljica...
s njon van nemože bit loše...
ona se za ništa ne živcira...jednostavno...
osoba bez greške...osim šta joj je uvik
dosadno slušat moje "probleme"...
ma ima svoje provale...a kad se ta pocne smijat...
trenutacno je u nekoj ka depri...
ali mislin da ona to malo pretjeruje...
jer jednostavno nije ona taj tip...
ma smišnica...hehe..i to nepišen samo zato šta
mi je prija...hehe...

..ana...
hm...neznan šta da nepišen...nije
da se baš puno znamo...
ali i to malo šta je znan mi je ludilo...
ide u marulica...a plavuša je...
hm..malo cudno...hehe...
a ka partijanerica...
sad joj se sviđa jean lik...ali
to je trenutacno vojna tajna...hehe...
iako cisto sumnjan da ce nju to dugo držat...
hehe...ma kraljica je ukratko...
sliku cu stavit kad mi ona pošalje...

...tame...
a eo opet se dogodila greška....
pa mislim jel to nešto neobicno...
uglavnon ja san zaboravila stavit svoju
tamy...nadan se da se nece ljutit...
eto ispricavan se...ma to van je kraljica
od ženseke...neko vrime smo bile stvarno
predobre...ali sad je baš i neviđan(nažalost)
ma ima vrimena...opet ima nekog seksana
za momka....nije ništa cudno kad je i ona lipotica...
hehe...tame ljube kiss...

e a ka bia bi red da opišen i neke prijatelje...

...kana...
eo neznan zašto mi je on sad pa na pamet...
uglavnon on van je moja ljubav...
hehe...ja san tako velike srice...
razlog je kana ide s menon u školu...ddd
ma koi je to kralj...uvik ga vodin 1:0...
ako ikad ovo procita znat ce na šta mislin...
ima van plavu dužu kosu...uvik nosi kapu...
i košuljice...hehe...ima neke baze...
samo njemu svatljive...ali jednostavno i na njegove
glupa baze covik se mora nasmijat...
nema veceg kralja od njega...

gašo:
uglavnon on mi više i nije neki baš naj prijatelj
ali nezaboravljan kako mi je bia predrag ka osoba
dok smo bili ludilo...zajebant je...
iz kaštel sućurca ili bolje mašograda...
zna pola spllita...to bi me ćesto iživciralo al eto...
sritno je zaljubljen...heeh
ide pomorsku...

ivor-stella:
e taj ćovik van je posebni slućaj...on me može u sekundu
naživcirat a i u sekundu se mogu odljutit...ima neku
sposobnost da iz mene može izvuć da mu kažen
sve šta oće...prije i nismo bili baš nešto..a sad smo
ok...ima dugu kosu...smeđe oći...visok 185...
ima piercing na jeziku...općenito ženskaroš je
a šta će kad može imat svak koju oće...metalac...
pomorska...


maky-huligan:
e on van je kralj samo takav...ja ga obožavan...ljubav moja...
onako ka teška je ustaša...al šta ću...ma on van je moj,petrin
i macin muž...inaće s kacunara je...ima plavu kosu i plave oći...
ić će sad u kuvare...

goya-pas:
ma to je naš mali goja...kralj teški...onako...dane provodi u
radunici...poćele ga se sve sedmašice vatat...plave oke smeđa
kosa...upisaa automehanićare...

rađa:
ma to van je jedna kraljina...sa poišana je...
ima plavu kosu...meni pari mišja al eto...malo
lići na vladia...i sad će me ubit...super je ka osoba...
on i petra su ludilo...e ovaj ljudovi
...maloprije se naljutia...
rađa ljubavi sorry stvarno....
upisa privatnu ekonomsku....dddddddddd....
a bogataš...

luketa
e ma on van je ogromni kralj...hehe...mi ga zovemo..
glavotučavbajama...malo čudno...ali nepitajte ništa...
ma ono u osmom razredu...je poludia totalka...
zeza se cilo vrime...dat će uvik kou kunu...ka i rađa...
ajme neogu s sitit šta je upisa...

cici
puno ljudi će ostat iznenađeno ali eto i cici se uklapa...
ma on van je ono...neoš ga opisat...posta je faker....
u zadnje vrime...hehehe...ma onako kad ste s njin u dobro...
onda je ludilo...ali inaće jadan ti ako te uvati s zezat...

vice
ma super je naš vice...košarkaš ka...ono po ćemu će ga
ljudi pripoznat je limenka cole u njegovoj ruci...
na odmoru si se ora naručit uru prije da ti ostane šta...
ma super je on...druga po redu najdraža osoba
u razredu...hehe...
upisa kraljicu jelenu...



moje najdraže pisme:
daleka obala

odlazi žena koju volin

Kada te vrijeđaju neke teške riječi
Od strane osobe do koje ti je stalo
I kada se u tebi nakupi mnogo
Na izgled sitnih i glupih poniženja
Na trenutak staneš da razmisliš malo
Pa odeš bez ikakva upozorenja
I ostaješ sam
I priznaješ sam sebi da još uvijek voliš
I možeš da se sjetiš samo svijetlih strana
I želiš da se vratiš da klekneš da je moliš
Ona je za tebe boginja bez mana
Ona je za tebe zvijezda u daljini
I tek kad joj priđeš u njezinoj nutrini
Primjećuješ mrlje koje tebi škode
I ti je ponovnopuštaš neka ode
I ostaješ sam
Kada te netko obasima stalno
Gomilom običnih a dvosmislenih riječi
I kada netko svaki tvoj pokret
I svaki osmjeh baca na vagu
I kad nisi u stanju preko toga prijeći
Sakupiš snagu sakupiš snagu
I ostaješ sam
I priznaješ sam sebi ...

mrlje
treba mi neko da mu ispricam sve
kako sam pustio da me rastave
od gordane, moje gordane.
prije nisam ni znao jer bio sam mlad
da je svakome čovjeku urođena glad
za suzama, tuđim suzama.

2×jer ljudi su pokvarena rasa
prljava i zla i ko' ljude sluša
taj uvjek nastrada.

kada bio sam sa njom volio sam je
i ona je tada vlojela mene voljela me
voljela me je
al' došli su ljudi
pokvareni, zli i svakakve laži su pričali
o meni i o gordani.

2×jer ljudi su pokvarena rasa
prljava i zla i ko' ljude sluša
taj uvjek nastrada.

prošli su dani prošle godine
odkada sam pustio da me rastave
od gordane, moje gordane
tada nisam ni znao jer bio sam mlad
da je svakome čovjeku urođena glad
za suzama, tuđim suzama.

2×jer ljudi su pokvarena rasa
prljava i zla i ko' ljude sluša
taj uvjek nastrada.


Od ljubavi strasne od ljubavi lude
Od ljubavi beskrajne ostaje jedino nada
Da neću dugo biti sam
Samoća me ubija
Od mene odlazi žena koju volim
U svijetu samoće u svijetu tišine
U svijetu u kojem se nalazim sada
Ne poznajem ništa samo bol
I strah koji me tjera na plač
Ja nemam nikog pored sebe
Tražim je u sutonima
Tražim je u snu
Tražim je u svitanjima
Ona nije tu
Tražim je u sjećanjima
Nigdje nema nje
Ona je otišla i odnijela mi sve

gordana

to je bila daleka...
a sad malo od filma...

doći ću ti u snovima

Jedina,
ponoć odzvanja,
jesi li zaspala
na ruci dragoga
Znaš li, tu sam ja
provodim noć bez sna
ispod tvoga prozora
kraj tvojih uzdaha

Hajde, sklopi oči,
nestani u san,
doci ću ti u snovima
kad noć proguta dan

Doći ću ti u snovima
kad noć proguta dan,
past ću kao kaplja rose
nježno na tvoj dlan,
doći ću ti u snovima
da ti ukradem poljupce,
neka vrijeme samo leti,
još uvijek volim te...

A onda, jutro je,
tiho budiš se,
pogledaš čovjeka
što spava kraj tebe
Onda zaplačes
jer to nisam ja
koga si voljela,
prekasno jedina

Ali ne plači
čekaj do večeri
kad zvijezde na nebu zasjaju
mi ćemo se ljubiti

Doći ću ti u snovima
kada noć proguta dan
past ću kao kaplja rose
nježno na tvoj dlan

srce na cesti

Vozio sam prema gradu stodvadeset na sat
Nisam bio pijan ni napusem
Cist kao ruza sa suncem u ocima
Vozio sam prema gradu stodvadeset na sat

Vidjeo sam kako mases i oduzeo gas
Usla si u moja kola i svezala pojas
A na radiju je bila ljubavna pjesma
moja ruka na tvom ramenu
Tamo na cesti mi je ostalo srce
na vrucem asfaltu
A na radiju je bila ljubavna pjesma moja
ruka na tvom ramenu
Tamo na cesti mi je ostalo
srce na vrucem asfaltu

Milion kilometara od nigdje,
na autoputu bratstva i jedinstva
Kod hiljadu prve rupe osjetih miris krvi i benzina
A na radiju je bila ljubavna pjesma,
moja ruka na tvom ramenu
Tamo na cesti mi je ostalo srce na vrucem asfaltu
Na radiju je bila ljubavna pjesma,
moja ruka tvom ramenu
Tamo na cesti mi je ostalo srce na vrucem asfaltu

Tamo na cesti mi je ostalo srce na vrucem asfaltu
Nananana...

valovi...
68 pobjegoh od kuce
Bila je jesen i bilo je vruce
Nisam bio zreo ni za brijanje
Stari rece: Hajde na sisanje

68 pobjegoh od kuce
Bila je jesen i bilo je vruce
68 pobjegoh od kuce
Govorim stvari od juce

Deset godina kasnije
Svi mi je bilo jasnije
Kosu dugu pola metra
Skratio sam na dva centimetra

Stari rece: hvala ti boze
Ukrao sam mu jaknu od koze
Nakon samo 52 tjedna
Prosla je 77-ma

Sve nas nosi isti val
Nasa su vesla gitare
Imamo neke nove snove
I pjesme stare

Deset godina sam proveo u dimu
Nove odluke su doneli u sivu
Dolazi netko ja ne znam tko
Ali jako, jako osjecam to

Dolazi nesto, ja ne znam sto
Jako, jako osjecam to
Osamdeset sedma mi se smije
Sve sam ovo vidio prije


a sad ovaj novi cd od olivera

sa dva zrna lažnog srebra

Stavićeš noćas sliku davne ljubavi
na zid,iznad postelje gdje sanjaš
dotakni tišinu dok ti topla rosa magli vid,
nemoj draga na me misliti
i to što smo bili i što biti nećemo,

i to što smo snili,sve je nedorečeno,
biće nedorečeno...

REF:Sa dva zrna lažnog srebra
prosio sam ruku svetice,
na sve četiri strane svijeta drugoj
nosio sam bisere,
drugoj nosio,drugoj nosio sam bisere...
Ko po šavu rašiveni,da je vrijedilo išta,
nebi sad do ovde došli mi,
i nemoj draga na me misliti i to što smo bili
i što biti nećemo,i to što smo snili,
sve je nedorečeno,biće nedorečeno...
Sa dva zrna lažnog srebra prosio sam ruku svetice...

ovo san bila na koncertu d.jagoda
pa san cila uživljena...

kap po kap

-Jednom kad sretnes me, to necu biti ja
vec samo uspomene, mrve sjecanja
samo prazna bol, sad je ostala
prazna bol kajanja.
I sta radis ti, nije vazno mi
jer kisa jesenja, podsjeca.
-Kap po kap, kisa sprema se
samo da znas, nisam lud
da mislim na tebe
kap po kap, opet padace
te duge kise jesenje.
-Jednom kad dani ovi
fino posive, ne zovi mene ti
i ne trazi me, hladno srce
meni dala si, hladno srce, ostani
I s kim sada si, nije vazno mi
jer kisa jesenja, podsjeca.
-Kap po kap, kisa sprema se
samo da znas, nisam lud
da mislim na tebe
kap po kap, opet padace
te duge kise jesenje.
-I sta radis ti, nije vazno mi
jer kisa jesenja, podsjeca.
-Kap po kap, kisa sprema se
samo da znas, nisam lud
da mislim na tebe
kap po kap, opet padace
te duge kise jesenje.

prljavci...

pisma ljubavna...
Svi pacijenti ko i doktori,
svi vojnici, a i pukovnici,
svi zandari, a i svi lopovi,
svi su duso s tobom spavali.

Cijele noci stojim ispod njenog prozora,
ona kaze mali mars, soba je zauzeta,
ti nisi bogat, a nisi bas ni lijep,
meni treba neka prava lova, a ne jadan svijet.

Jedini bas ja, nisam nikada,
ja sam pisao pisma ljubavna.

Svi pacijenti ko i doktori,
svi vojnici, a i pukovnici,
svi zandari, a i svi lopovi,
svi su duso s tobom spavali.

Jedini bas ja, nisam nikada,
ja sam pisao pisma ljubavna.

šteta što je kurva...
Nosis modru haljinu, onu meni najdrazu
Ali znam to nije zbog mene
I u oci gledas me da mi srce polomis
I da umrem od ljubomore

Tajno iza koljena kap parfema nanosis
Ali znam to nije za mene
Nocas ides tko zna gdje, samog sebe sram me je
Kada znam da sam ti kriv za sve

Al' ja nisam k'o i drugi,
Ja uvijek prastam prvi

Steta sto, sto je kurva
Kazu svi, a ja sutim
Steta sto, sto je kurva
Ne znaju, a ja slutim...

Nocas ides tko zna gdje, samog sebe sram me je
Kada znam da sam ti kriv za sve
I u oci gledas me da mi srce polomis
I da umrem od ljubomore

Al' ja nisam k'o i drugi,
Ja uvijek prastam prvi

Steta sto, sto je kurva
Kazu svi, a ja sutim
Steta sto, sto je kurva
Ne znaju, a ja slutim...

eo još neke...

ponovo
Kriva sam pred Bogom
i pred ljudima
takva mi je sudbina
ne misli da ponosna sam na to
sto nisam andjeo

Kad zavodim ne zavolim
kad prevarim ne zazalim
al samo tebi sanjam
da se vratim ponovo

Ref.
Voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam

Voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan
bas razlog za to nemas
ponovo, ponovo
pred tobom gresna stojim
ponovo, ponovo
za tvoju ljubav molim

Evo me slobodno mi kazi ne
zaboravi me ili se navikni
da nema krila
i nikad nisam bila andjeo

Kad zavodim ne zavolim
kad prevarim ne zazalim
al samo tebi sanjam
da se vratim ponovo...


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 28.08.2006.

...@jelsa@...

neogu virovat...ja san sad napisala ogroman post...ka 3-4 moja kakva inaće pišen...ubit ću se...sad ću napisat samo ukratko...bilo mi je ludilo...ćak i neke ljubavi ka...ali to nesmin ode pisat...hehe...aj dobila san puno komplimenata...dobila san i nadimak(ćelava)koi mi je da bešker...kraljina...ma ono...uvatili nas se neki talijani...ma ono predobro...uglavnon iman i slike...hehe...a i jedan kralj je bia...šta mi je cilo vrime piva moj lipi anđele...hehe...a koji kreštav glas...i pobjedia je na trci magaraca...hehehehe...koi je to kralj...ma...ono bilo je sve u svemu prepreprepredobro..upoznala san krcato ljudi...i ono,,,fala svima...pozz onima s koima san najviše bila...i fala mary ann...ja mislin da se tako piše...šta nas je puštala na net besplatno...hehe...

ja i andrey:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

anna i ricardo:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ricardo:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jelšanke i talijani:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

neznanko:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

talijani:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


i opet ja i andrey:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

to su samo slike s talijanima...



| komentari (70) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.