Starija žena i mlađi muškarac - Pronađite djevojku

utorak , 18.12.2018.

Starija žena i mlađi muškarac – dobitna kombinacija?










Click here: Starija žena i mlađi muškarac






Cijene svoje muškarce i ne ponašaju se prema njima kao prema djeci One vjerojatno već imaju svoju djecu i još jedno im nije potrebno. U ovakvim situacijama treba imati snage izboriti se sa svim. Bez obzira na godine, on mora osjetiti da doprinosi u vezi.



Starija žena i mlađi muškarac

Svi osuđuju starije majke a niko ne osušuje starije očeve, što samo pokazuje da se kod nas u društvu i dalje smatra da je otac-kolac, što je jako primitivno, jer je meni potpuno ISTO da li se o detetu brine otac ili majka. Mogu da kazem sto se tice seksualnog zadovoljstva ni jedna klinka nije ni do kolena. Takodje mislim da su veze sa osobama pribliznih godina prirodnije, jer svako treba sam da oformi i stvori svoj svet a ne da dobije ekonomsku stabilnost, decu, iskustvo ili polozaj kroz vezu sa nekim znatno starijim. I nije im bitno koliko dobro žena izgleda za svoje godine; mlađi muškarci stavljaju dubinu i emocionalnu stabilnost ispred mladolikosti i lepote.



Starija žena i mlađi muškarac

Starija žena i mlađi muškarac: tabu tema ili normalna stvar? - Pozovite ga na otvorenje izložbe slika, skuhajte mu egzotičnu večeri, uživajte u degustiranju vina. Još jedan razlog zašto je društvo mnogo naklonjenije vezama starijih muškaraca i mlađih žena nego starijih žena i mlađih muškaraca leži u stvaranju porodice.



Starija žena i mlađi muškarac

U isto vreme američki predsednik Donald Tramp je 23 godine stariji od supruge Melanije i to je većini prihvatljivo i ne dovodi se u pitanje. Ne možemo a da se ne zapitamo da li se ovde radi o dvostrukim standardima, licemerju ili nečem trećem? Sigurno vam je poznato da muškarac koji osvoji 20 ili više godina mlađu ženu će dobiti tapšanje po ramenu i pohvale, a žena koji osvoji 20 godina mlađeg muškarca uglavnom će je počastiti prekornim pogledima i kritikama. Zbog čega u prvom slučaju jedva da trepnemo okom dok drugi slučaj stvara osećaj nelagodnosti, smatra se kontroverznim, neprirodnim, pa čak nedopustivim? Još jedan razlog zašto je društvo mnogo naklonjenije vezama starijih muškaraca i mlađih žena nego starijih žena i mlađih muškaraca leži u stvaranju porodice. Stariji muškarac i mlađa devojka mogu imati dete i osnovati porodicu, dok su kod starije žene i mlađeg muškarca šanse za produživanje ljudske vrste znatno smanjene. Međutim, ko uopšte ima pravo da sudi o tuđim vezama i ljubavima? Na godine bi trebalo gledati samo kao brojke i pustiti svakoga da sam odluči s kim želi da bude srećan, bez obzira na sve ostale nametnute parametre. Svoje iskustvo ljubavnih veza sa starijim ženama na jednom forumu podelio je mladić koji je volio ženu 30 godina stariju od sebe. Bio sam u vezi s tri starije žene koje nikada pre nisu ni pomislile o tome da bi mogle da budu u vezi s mlađim muškarcima — sve dok nas okolnosti nisu spojile. Na primer, zabavljao sam s 49-godišnjom ženom kada je meni bilo 19. Njen suprug i moj otac bili su najbolji prijatelji i poslovni partneri. Njen muž stalno je radio ili igrao tenis. Jedne večeri pozvala je kod nas kući jer joj peć nije radila. S obzirom na to da su njen muž i moj otac bili su na poslovnom putu otišao sam kod nje i razgovarali smo celu noć. Za nedelju dana bili smo ljubavnici. Ali nikada nije ostavila muža. Zapravo, on ni dan dana ne zna za nas, napisao je mladić na forumu. Susan nikada nije bila u vezi s muškarcem starijim od 41 godine, a prvu vezu s mlađim muškarcem imala je kada je njoj bilo 36, a njenom dečku Rajanu 22 godine. Tu vezu započela je nakon što je prekinula 10-godišnju vezu sa svojim vršnjakom s kojim se i dalje dobro slagala, ali je jednostavno nestalo hemije. Veza s Rajanom je pukla zbog pritiska njegovih roditelja, ali i čitave okoline. I nekoliko puta sam menjala karijeru. Mislim da upravo zbog mog slobodnog duha muškarci ne doživljavaju moje godine. Takođe, u 40-ima i 50-ima sam procvetala i bila sam mnogo sigurnija u svoj izgled nego kad sam bila u 20-ima. Naravno, nisu svim mlađim muškarcima starije žene privlačne. To je vrlo specifična grupa. Mlađi muškarcima s kojima sam se zabavljala su vrlo pametni i osećajnu. Žude za nekim ko će izazvati njihovu znatiželju, za nekim od koga mogu učiti. I nije im bitno koliko dobro žena izgleda za svoje godine; mlađi muškarci stavljaju dubinu i emocionalnu stabilnost ispred mladolikosti i lepote. To je kompromis koji su spremni da učine. Ali naravno i druga strana mora da pristane na kompromis. Iako sam financijski mnogo bolje stajala od muškaraca kojima je bilo 19 i 20, nikada im nisam kupovala poklone ili plaćala piće. Ako vas pozove na dejt, izvešće vas u bioskop. Ako vas izvede na večeru, ići ćete u restoran brze hrane. Morate se prepustiti tome i to je ok. Bez obzira na sve, to ne znači da su ljudi odobravali našu vezu. Ako se mlađa žena interesovala za mog partnera, pitala bi da li mu ja majka. Moji muški prijatelji su omalovažavali moje partnere, pretpostavljajući da smo zajedno samo zbog seksa. Ako muškarci mogu d auživaju u mlađim partnerkama - Leri King, Majkl Daglas, predsednik Tramp — zašto ne mogu i žene? To je samo još jedno zastarelo pravilo zabavljanja za koje ne mogu verovati da i dalje postoji. Dvadeset godina nakon što smo Rajan i ja prekinuli, potpuno neočekivano mi se javio i našli smo se na ručku. Sada je u srećnom braku sa starijom ženom, koju njegovi roditelji na početku nisu prihvatali. Ali odupro im se i nikada nije bio srećniji. Zbog toga sam i ja optimistična.



Evo zašto su žene starije od 40 godina privlačnije od mlađih
Alii nije islo uvek mi je vratio nikad uzeo,poklon uzmee uz prigovor jer ja i tu umem da preteram On meni placa pice u kaficu,retko kad dozvoli da to uradim ja,treba bas da molim. Nisu opsjednute time da imaju savršeno tijelo Muškarci smatraju da su ženske bore čak i atraktivne. Pozovite ga na otvorenje izložbe slika, skuhajte mu egzotičnu večeri, uživajte u degustiranju vina. Dobro, skrenula sam ja malo sa tebe, no ne vidim čemu toliko čuđenja. Ako se dvoje ljudi jedno drugom dopadaju i međusobno dobro kapiraju i prijatno im je da provode vreme zajedno, ja ne znam odakle pravo bilo kome da ih zamera. Iako sam financijski mnogo bolje stajala od muškaraca kojima je bilo 19 i 20, nikada im nisam kupovala poklone ili plaćala piće.

[Bistabilni relej|Prvi spolni odnos posljedice|Zarada na internetu]






Oznake: net.hr

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.