in_vino_veritas

utorak, 07.02.2006.

HIR AJ EM...HE HE HE ...RAJT

Jebo te BOG...hmm,koji Bog...bog ili Bog?...malo sam sad zbunjena...
GOD...are you real..?Da sam normalna,postavila bih normalnje pitanje,ali ovako...
...hmm...ne znam...uvjerila sam se da postoji "vrag",jer je on onaj "zlocesti", a "Bog" je onaj dobri...
a zast se onda i vrag na pise velikim slovom...mislim ipak mu je to ime,nick,prezime ili whatever...
...ali ok,nevermind that...ali onda dolazim do zakljucka da vjrojatno vrag zapravo bog,i da je bog jako zao...
mislim ono...ko bi htio drugima dobro,jel postoji netko tako glup...al ajde ok kad ti je stalo do par ljudi, koji su ti frendovi ili vec nesto,ali do milijarde ljudi...de dobro je...
...i sad ja ovakva upusena kakva sam trenutno...u biti ne znam zasto o vo pisem i zasto drzim ovaj blog uopce...a da...pisem da ispadne da imam vise od jednog posta,a drzim ga da jos neko vrijeme prkosim legolazu sa svojim narancastim starkama...hehehe...bas sam vrag...


da i jos jedno samo...
PLAVE OCI UNISTILE SU ME...
I TO NE JEDNOM,
VEC DRUGI PUT...
PRVO SU TO BILE NJEGOVE,
PLAVE OCI MOG HEROJA...
...KURT...TI SI ZAUVIJEK TU...
...A SADA I NJENE...
AL ONA ME NE VOLI...
...A JA...
...JEDNOSTAVNO ZELIM UMRIJETI...
...JA...VOLIM JU...


........GOD.....I HATE YOU!!!...I wish you could fell that pain...
- 14:37 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>