Kazna - Sve o meni i mojim događajima u životu - Blog.hr
< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

moj opis i stvari koje radim

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Yonko

Ema


Mona & Adela

Mato

Monitor.hr

SVE

Evo sata. Pomoću ove stvarčice znat će te kad trebate ići u dosadnu školu.


Dal sam vam i digitalni i obični sunčani i pješčani nemam tak da bu te se trebali korstiti ovima.



Sve i svašta što ti poželi mašta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

petak, 24.08.2007.

Kazna

Bok ljudi! Danas sam se poveselil kaj su došli (Č)Markovi roditelji u Varaždin. Ali sve je onda krenulo nizvodno. Išel sam na Dravu i tam sam skočil, pal i zvinul si ručku na guvernalunutnutnutnutnutnutnutnut. Posle toga došli smo do velikih jumpica na dravi i tipeki su nas počeli gađati kamenjem. Jedan tip koji je bil z nama je rekel JE..... VAM MA.....R. Odma su nas počeli loviti. Ja se nisam mogel pelati s zvinutim guvernalom pa su me primili i dva put me gađali s kamenjem ali su promašili. Rekel sam da je nisam rekel "JE....M VAM MA....R"yesyesyes. I onda su išli do tipa koji je to rekel i zbili su ga. Posle toga me tata zval da dojdem u restoran. Kad sam došel rekel sam mu da sam opala z bicikla i da sam zvinul ručku. Onda smo se posvađali i dobil sam kaznu da do nedjelje nesmem van.namcornamcornamcor



| komentari (0) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.