Myspace Layout and Cursors by Dolliecrave.com

Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Top Gun
Holy*
all alone
"Mrvica"


Miranda Kerr




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Alessandra Ambrosio
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...volim...dakle jesam...

srijeda, 10.05.2006.

Odlazim...

Ne odlazim skros...necu vise pisat, mozda jednog dana...
al dalje cu vas citati...
pusa*

- 09:21 - do what you want, but do it with your own style (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


just me, myself & I

...volim...dakle jesam...


Srce je nebitno

Jako dobro poznajem te
sve sto dodirnes u led pretvori se
razocarenja sva posle tebe su navika
srce moje praznine je puno
kao zgariste je crno
od ljubavi vise nema ni zrno

A dugo mi je trebalo
da shvatim to
od Boga mi nismo
jedno za drugo

Svako ko je tako srcu drag
kada ode ostavi na njemu trag
posle tebe srce jos vise uzdise
briga je svakoga za drugoga

Samo sebe ljudi gledaju
i ti sam postanes
takav na kraju
srce je nebitno

Oziljak otpisala na dusi
svaku nadu uspela da srusi
srce vatreno zbog tebe pregorelo
eh da nisam nikada te sreo
ma da te nisam tako silno hteo
tek sada znam mnogo bolje bih ziveo

A dugo mi je trebalo
da shvatim to
od Boga nismo mi
jedno za drugo

Image Hosted by ImageShack.us

Da je tuga snijeg

Ja ne znam gdje si ti
ja ne znam s kim si ti
u ovoj noci kad se sve
djeli napola osim bola

Ja ne znam gdje si ti
i nikad necu saznati
da l' si nasla skloniste
kucicu i dvoriste zivota svoga

Eh, da je tuga snijeg
da se do jutra otopi
mogao bih i ja konacno
kad oci zatvorim da se ne umorim

Eh da je tuga brijeg
pa da je vjetar ogoli
ja ne bih mogao ni tad
ko sto ne mogu ni sad da te prebolim

Daljine nisu to
sto se mom srcu cinilo
kad je hudo mislilo
da je sasvim dovoljno
da ti cuje glas

Daljine nisu to
sto se za dusu primilo
pusta su to polja nade
i barikade
izmedju nas

Image Hosted by ImageShack.us

Mozes imat moje tijelo

dje sam rodjen tu je sve sirotinja
vuk je u nas domaca zivotinja
skrta zemlja nikoga ne hrani
da prezivis moras radit' vani

Sljakao sam ja u tudjoj zemlji
sanjao sam o voljenoj zeni
sa arbajta kad bih dos'o doma
gledao sam kako raste ona

Mislio sam srecu kupit' novcem
srijedio sam stvar sa njenim ocem
prenesoh je preko kucnog praga
mislio sam da bice moja draga

Rekla mi je prvo vece
rekla mi je sve
mozes imat' moje tijelo
ali dusu ne

Samo tijelo nista mi ne znaci
kraj banhofa takve mogu naci
zelio sam da me stvarno voli
da joj ljubav nije aerobik

Kad je sa mnom da ne skriva pogled
da ne gleda uvijek negdje pored
zagrljeni kada zora svice
da budemo kao jedno bice

Nije mogla dugo da zanese
u nas nije bilo graje djece
sporo su nam prolazili dani
za veceru kad bi sjeli sami

Razboli se, Bog je mladu uze
pamtim vjecno njene zadnje suze
i saptanje ti si covjek vrijedan
ali zivot, zivot, on je bijedan