< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve o svemu..neznan više šta bi moglo bit..................



jedan spotić.......

Dani California Video - Red Hot Chili Peppers lyrics
Red Hot Chili Peppers Music Video Codes
Music Video Codes by VideoCure
Myspace Layouts

super ljudovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

evo, nešto o meni...

ja sam lucija
imam 13 godina.
moja najbolje frendice su ivana i ela

imam dvije sestre:
jednu koja mi pomaže u kreiranju bloga,ali inače je pravi davež!!!!!!!!
druga sestra je mlađa od mene još je gora nego moja starija sestra!!!!!!!!!
slušam RED HOT CHILI PEPPERS i BOBA MARLEYA.

I SADA EVO VAM MALO SLIKICA........

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by Imag<a href=Image Hosted by ImageShack.useShack.us" />

srijeda, 01.11.2006.

halloween!!!!!!!!

evo ...došla je noć vještica!!!!!!!!
tek je jučer došla, a ja sam još u ponedjeljak izdubila bundevu.
izgleda baš strašno!!!samo me muči to jer kada sam stavila svijeću unutra
malo je izgorio poklopac:)ali ništa zato!!!!!!!!!
i tako...danas se malo izležavam , pišem post i malo gledam slikice po internetu
za noć vještica.....voljela bi da je noć vještica dva tjedna
samo ne bi voljela imati hrvatski tri jer imam već dvije jedinice,jednu dvojku,a samo jednu peticu...smijehburninmadheadbang
u mojem razredu bilo je četiri dvojke i šesnaest jedinica kada sam rekla mami šokirala se
već sam mislila dame neće pustit van ali svejedno nije mi ništa rekla!!!!!!:)
posrećilo mi se.......dobro vratimo se noći vještica.......njamithumbupnaughtyzujo
jučer smo ja i moja sestrična išle po kućama u plaštovima sa svijećama u ruci!!!!!
plašile smo svih!!!!!!!!bilo je jako zabavno!!!!!!!naughtyzujoeekeek
ajde sad idem bokkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mahmahwavewave



| komentari (60) | print | # | Design by:Poison Angel

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.