Čobani s 3 oka

utorak, 12.02.2008.

Upoznavanje legendarnih kreatora ovog super retardiranog bloga...hvala

Ovako...sada piše Mrki
DAAAA...
Ja imam čast napisat prvi post na ovom super kul blogu...
alii zamalo...
ovako...
mi smo vam Mrki, MArin i Ilić...
i mi smo čobani...
ne oni pravi čobani...
neko čobani u drugom smislu...
ovako...
sada ću vam pobliže opisat šta je to čoban...
ali ne takav čoban koji smo mi...
nego čoban kao čoban...

RIJEČ ČOBAN

Čoban je onaj koji čuva stoku na paši; ovčar, pastir, čobanin...
Od te riječi izvedene su mnoge druge riječi: čobanac, čobanbaša, čobančad, čobanče, čobančica, čobančić, čobančina, čobanica, čobanija, čobanina, čobaniti, čobanka, čobanluk, čobanovanje, čobanovati...
U Baranji se riječ čoban upotrebljava u prvom značenju i u tom obliku, dok se oblik čobanin ne upotrebljava. Čoban je naziv samo za onoga koji čuva ovce , dok se čuvar goveda naziva čordaš, a čuvar svinja svinjar.
Najpoznatiji u nas čoban je Milan Dvornić...

to je ovaj tu čiča
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


To bi bilo ukratko sve...
nadam se da će čoban MArin napisat drugi post za par dana...
i objasnit nešto o našoj religiji Čobanizam...
to bi bilo sve od nas...
i ako uspijem stavit ću video od operacije...
ja sam kirurg i vršim transplantaciju bubrežnog crijeva na jogurtu...
a MArin je plastični kirurg i on vrši povećanje grudi na kifli...
a dok Ilić laganini ladi jaja...
ajde...

POZDRAV

12.02.2008. u 19:30 • 67 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovako mi smo čobani koji su totalno glupo...ugl samo vi čitajte ove gluposti i komentirajte xD


Čobana online


Free Counters
Free Counters

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Nešto o nama koji pišu kao ovaj blog, ali nedajte se zavarat ovo nam je 345 blog brzo prestanemo pisat...

--->MrKi<---

Ja vam imam 13 godina i živim u Osijeku. Idem u Jagodu Truhelku to vam je tamo na Crkvenoj ona obnovljena škola tamo na čošku. Prezivam se isto ko i moja mama. Ime je tajnovito ouu jeaaa. Veselim se svakom školskom odmoru xD...i tako nema se ništ više pisat osim što mrziim kad me izbace iz tramvaja pa mislim stvarnoooo...haha...nisam u nikakvom srodstvu ni zavadi sa ovim tu čobanima kako bi rekli u Sudnici...pozdravljam jednu curu koja se zove imenom ali i prezimenom ne biste vjerovali ali tako je kako je...i tak...MSN: mrki_klj@hotmail.com...i tak slusam sve i svašta neda mi se nabrajat (OSIM CAJKI!!)

...:::::::MArin:::::...
eo ja...
ja zaboravio neam sliku rusio sistem stavit cu poslje...
eo ija s ovim cobani...
ime mi je marin...prezivam se isto ko moja mama(tu foru mrki pokupio od mene)...sta jos iam 13 god znaci idem u 7.razred u jagodu...zivim u Osijeku...kvart :D.G.O....sta jos...slusam rock,metal,...od grupa metallicu,gunse,ACDC,iron maiden,hladno pivo,motorhead,zz-top,...i tak svast jos...ovaj coban mrki je zauzet a ja sam slobodan...ima on svoju butru...hahaha...ae dost je bilo ak treate nes pisite u komentarima...MSN:gitarista_os@hotmail.com

;<<zujo>>Luk4<<zujo>>;
eo i ja....
Imam isto 13... jeaa
...Zivim isto u Osijeku....ma da kad idemo u isti razred.....
prezivam se isto ko i moj stari....(to su oni pokupili od mene hehe)...
...slusam rock, metal, punk,.... a od grupa/metallica Nirvana AC/DC hladno pivo...
I tak sviram gitaru... vec dost dugo....hehe...
e jos jedian coban slobodan al ne jos dugo...cure navalite.... (marine gotov si)
Volim sve sto vole mladi....hahaha...xD
MSN: metallica.os@hotmail.com