Kako instalirati viber na microsoft lumia 535 - Pronađi pratnju

ponedjeljak , 24.12.2018.

Kako instalirati Viber na telefonu? (VIDEO)










Click here: Kako instalirati viber na microsoft lumia 535






Microsoft se brzo oglasio I javno priznao pogrešku te rekao kako je riječ o softverskoj pogrešci i da radi na zakrpi koja će je ukloniti. Modeli u onim veselijim bojama imaju sjajni završni sloj pa nisam siguran koliko su klizavi.



kako instalirati viber na microsoft lumia 535

Mada ja to radim i za dzabe i vec sam zainteresovao nekoliko ljudi koji su odusevljeni istim. Ekran radi bez greške, iako po komentarima vidim da nije tako kod svakoga. Naravno, tu su i modeli najviše kategorije, posebno Lumia 920, koja je još uvek dobar Windows Phone izbor.



kako instalirati viber na microsoft lumia 535

OTKRIVAMO: Kako instalirati Viber i WhatsApp uprkos zabrani! - Pomenuću i stvari koje će vam možda ići na živce. Microsoft je nadogradnju svog sistema osmislio i realizovao poput Appla, tako da gotovo svi uređaji mesec ili dva meseca nakon puštanja novog softvera u upotrebu imaju ga već instaliranog.



kako instalirati viber na microsoft lumia 535

Ja sam siguran da nema Microsoft Lumia 550 mozda ima Microsoft Lumia 535 eventualno 540 ali 550 on nema jer nijedna Lumia 550 nema Windows 8. Ni ja nigde nisam nasao zastitu of resetovanja a ovaj model je moj prvi Windows Mobile uredjaj. Davno sanjam da imam jedan Windows Pocket PC I sa ovim modelom mi se ta zelja na kraju ostvarila. I sada napokon I ja imam Windows Mobile uredjaj. Telefon je odličan, ekran super, zvuk odličan, odziv super. Instalirao klasične aplikacije tipa fb, viber, messenger i par igrica. Zvuk prilikom razgovora odličan, postoji mogućnost usklađivanja kontakta i sa gmail nalogom, wifi signal odličan, signal mreže takođe odličan. Offic koji dolazi integrisan sa telefonom je super stvar za poslovne korisnike, kao i outlook koji nudi mogućnost korišćenja više mail naloga. Kamera u ovom cenovnom rangu odlična, video snima u hd rezoluciji. Prednja kamera dobra, probao je u razgovoru na skype. Za bateriju je još rano da pričam, mada sam za sada zadovoljan i baterijom, jer ga od juče non stop čačkam i non stop je na wifi. Do sada mi ni jendom nije zabagovao. Sve u svemu odličan telefon u odnosu na cenu, preporuka svakome ko razmišlja da li da uzme ovaj telefon. Ne razumem one koji kritikuju telefon, Lumia 550 je u odnosu na android u ovom cenovnom rangu mašina. U ostalom pogledajte na internet tamo cete naci odgovore na ova pitanja. E ovako: Kamera: Po danu super znaci, vise od kineskih 8, na sobnoj svetlosti fotografija ne ipak zrnasta, prednja solidno obavlja funkciju. Softver: Posle update, telefon radi fluidno, cak brze od nekih androida sa 1gb rama. Ni jednom mi jos nije zablikirao. Ekran: Brutalan HD ekran, daje dojam da je telefon od preko 200 jura. Baterija: Dok ga nisam apdejtovo, baterija se nenormalno pregrejavala, bila je i kad je na stolu topla. Evo posle apdejta telefon i nakon 1 sat vremena neprekidnog koriscenja hladan kao led. I poslednje Aplikacije: Fb korektno odradjen, bez kocenja Yt skinite mytube, obavlja funkciju , messenger kao na androidu, od domacih vesti tu su blic, mondo, b92... Super je na PC-u. Ionako je Windows 10 za PC poslednja verzija a naredna verzija Windows OS-a ce biti samo Windows i bice samo servis koji radi u cloudu i iznajmljivace se. U prevodu nije besplatno i nema vise instalacija Windowsa posle Windows 10. Na zalost : To je kraj Windowsa kakav poznajemo i na koji smo svi navikli i zavoleli. Zato zgrabite sad svi Windows 10 za PC dok jos ima. Jer posle kad ponestane zaliha nema vise. Ko ima ima a ko nema. Uzeo sam ga preko VIP-a pre 6 meseci i mogu reci da sam zadovoljan.. Sada kod Lumie 550,mogu reci da su tek posle ovog zadnjeg Update greske koje je imao u pocetku ispravljene. Telefon bukvalno leti sa 1BG RAM.. Aplikacije se pokreću odlično nema kocenja, bagovanja, iskačućih reklama, kamera odlična. Telefon od samog pocetka laguje, baguje, non stop nesto radi u pozadini, slobodno oko 150 Mb RAMa od 1Gb , baterija katastrofalna... Windows je i dalje daleko pouzdaniji, bagovi se polako popravljaju, jeste da to ide mnogo sporo ali droid je sam po sebi jedan veliki bag, nikad se nece popraviti. Na njihovoh strani su jedino aplikacije, programeri daleko vise ulazu u njihove aplikacije i zato rade bolje. Koristim Lumiu 550 od 29. Sa telefonom sa prezadovoljan i dan danas radi kao prvog dana. Imao sam problem sa ekranom mrtvi pikseli ali to je sredjeno u Telenoru za 4 dana. Drugih problema nisam imao. Sa svakom nadogradnjom je sve bolji i bolji. Jedino mi smeta sto nema opciju da se aktivira kad 2 puta dodirnes ekran double tap nego ima samo za zakljucavanje Ali ne moze se ni sve ocekivati za telefon od 120 evra u slobodnoj prodaji. Tako da od mene imate sve preporuke za ovaj telefon. Kamera je solidna pravi lepe fotke po danu. Zvuk je odlican na oba zvucnika za pricu i za multimediju. Ekran super za gledanje filmova preko telefona. I sto je najbitnije SOFTVER JE SVE BOLJI I BRZI. A NE KAO STO POT POL KAZE DA JE WIN 10 LOS SISTEM A NIJE NI KORISTIO TELEFON. Tako da ako zelite da slusate nekog ko je video Lumiu sa Windows 10 samo na slikama a ovamo pljuje po njoj. To su neke stvari koje ja imam da kazem za ovaj telefon posle 8 meseci koriscenja. Android mi se ne svidja ali je mnogo napredovao sve radi bez problema.. Medjutim sada, nakon 3 nedelje koriscenja, polako uvidjam koliko sam pogresio. Radeo sam hard i soft reset medjutim opet ista stvar. Sto je jos diskutabilnije, imam samo dve aplikacije instalirane, viber i opera mini, sta bi tek bilo kada bi instalirao jos nekoliko aplikacija ne smem ni da zamislim. Plasim se da sam debelo pogresio uzimajuci wp umesto androida. Naime, danas sam po prvi put razgovarao preko Vibera na ovom telefonu. Posle toga kada bi me neko pozvao i nakon uspostave veze, niti sagovornik cuje mene niti ja njega. E sada da li je to do Vibera ili se silom prilike tako namestilo, ali prvi put mi se ovaj bag desio nakon mesec dana koriscenja ovog telefona. Tri razlicita pozivia i ista situacija sa svakim. Sve posle restara radi ok. Inace osim ovog problema koji me je danas zadesio, generalno sam zadovoljan telefonom. Pre njega sam koristio samo android telefone, poslednji je bio huawei p6. Ima par sitnica koje po meni nisu bas najbolje ispeglane, aplikacije koje koristim rade odlicno, jedino sam malo razocaran Viberom, ali racunam da ce neka nadogradnja popraviti opsti utisak za ovu aplikaciju. Ovo mi nije prvi Wndos uredjaj, ranije sam koristio od win 2003-7-8-8. Korisniku Android platforme je potrebno dva dana privikavanja na novu platformu ali se vise taj nece vratiti na Android. Jedini problem su aplikacije, ali ima sve one koje se najvise koriste tipa Facebook, messenger, viber, instagram, whatsapp, dezeer itd sa tim da je ovo potpuno novi OS i aplikacije tek dolaze. Baterija izdrzi od jutra do kasne noci sa non-stop ukljucenim internetom, kamera prosecna u rangu npr kineza sa 8mpix. Najjaca stavka ovog telefona je svakako njegov ekran sa odlicnom rezolucijim i kontrastom, slika je u rangu mnogo skupljih telefona sa velicinom od 4. Svakako za ove pare trenutno oko 90eur nema bolji izbor ili ovo ili android koji pocinje da baguje sa prvih 5 instaliranih aplikacija. Samo da napomenem da ispravke za OS i programe dolaze gotovo svakodnevno. Moja licna preporuka za ljude kojima treba funkcionalan telefon a ne sprava za pokazivanje. Koliko mi se cini, sve manje i manje bagova primecujem, nije da ih nema, ali u dosta manjoj meri, istina. Po pitanju operativnog, za sada ima veliki potencijal i jedva cekam da vidim naredne verzije. Jedno, ovako, realno misljenje- lumia 550 je sada isto ono sto je lumia 520 bila pre 2-2. Ne mozete ocekivati neku super fluidnost, ekstra kameru i sve ostalo, jer je ovo ipak low-end model. Ja sam pre ovog uzeo lumiju 520 i ljudi moji, ja sam prezadovoljan ovom masinom!!!! Ali u zadnje vreme... Odradio sam hard reset, ne pomaze. Naravno redovno radim update-ove. Cesto se desava da jednostavno izadje iz npr. Svakim update-om telefon je sve nepouzdaniji. Zanimljivo da mi daleko bolje radi Lumija 630 sa Win 10... Zasad, da kucnem o drvo-necih vecih problema nisam imao-jednom je pogbio Wi Fi posle restarta sve OK, par puta kad pokreneme neku GPS navigaciju ako hocu da iskljucim lokaciju a zaboravio da ugasim u pozadini aplikaciju se zabo telefon pa sam morao restart... Sve je bilo u redu dok nisu poceli petljati sa desetkom. Vecina ljudi ili bolje reci dece je vise zeljno samo izmene neke pa bilo kakve samo da je drugacije. Nije usavrsen jos, sto ne znaci da ne valja, ali treba da se poradi jer iskreno receno i po komentarima gledano lumiju 640 ne smem da diram jos uvek na desetku. Drugi dan korišćenja sam ga morao resetovati na fabrička podešavanja jer je krenuo da sve moguće programe da ubdejtuje i tu je zaglavio. Posle rešeta radi ok. Pretraživač je i dalje los, kad ga upalim mora da ga ugasim i upalim da bi ga koristio. Grove muzički plejer posle dve tri pesme stane. Kod poruka mi se avidja ono kao za penkalo ona tačka na tastaturi kod mene crvena zbog pozadine. Dosta je brz i za sad radi ok. Kod slikanja mi se svidja sto su slike kao gif. Vrlo lep i elegantan softver, sve vrlo jednostavno, ništa ne iskače i nije drečavo kao na androidu, tako da su utisci pozitivni. Zanima me da li postoji neka solidna fejk instagram aplikacija jer je ova što može da se skine beta verzija blago rečeno užasna. Takođe, primetila sam da se mnogo brže puni na punjaču od starog samsunga nego na originalnom punjaču, pa me zanima da li punjenje na drugom punjaču može da ošteti bateriju? Isti je ulaz naravno, ali je ovaj stari punjač znatno brži. Medjutim, posle ovog novog update-a, sve radi perfektno i nista ne zapucava, brz, i ni jedan bag se nije desio. Plus moj veliki savet za sve, ne brzajte tako sa kritikama, ovo je ipak novi softver i sve, pogledajte sve sto ima u opisima o win10, za podesavanja za duze trajanje baterije i tako, meni je to puno pomoglo. Na pocetku sam takodje bio skeptican, jer dosta stvari nije bilo kako treba, ali sam procitao na netu razne stvari i sada je sve super. Jos nesto, punjac sto sam dobio uz njega je katastrofa, punio mi je 3,5h sa 15% do 100% , uzeo sam punjac od stare lumie 520 i evo, za 2h i to sa 10% do 100%. O ekranu nema smisla pricati slika je SAVRSENA cak i po losem vremenu da je IPS vidi se po uglovima gledanja koji su BRUKA! Kamera malo vise tj. Takodje molim gospodu koji su apriori protiv ovih telefona , a nemaju ga da ne kritikuju ono sto ne poznaju. Ja imam Lumiu 925 oko pet meseci, a na njega sam odmah instalirao win 10 posto sam ga kupio sa win 8. U toku koriscenja insajder nadogradnji ja sam vrlo zadovoljan da ne kazem prezadovoljan kvalitetom softvera i mogucnostima telefona. Takodje da napomenem da sam pre ovog telefona imao Samsung SII i LG Nexus 4, a posle ovih pet meseci posedovanja Lumie 925 ne gledam android telefone. Ko ima PC sa win 10586.



Trajno zatvaranje Microsoft racuna
Poslao sam neki faj sebi preko maila, skinuo sam atacment i nigde ga nema, uzas! Inače, Microsoft je dodao alat imena Pribor za upravljanje, pronalaženje i postavljanje dodataka. Napisano: 27 Jan 2014 10:50 hm kompjuter mi ne cita telefon kao windows phone nego kao neku kameru dobijem odma na kompu neki prozorcic gde mogu da obelezim slike koje hocu da prebacim i to je sve ,e sad skinuo sam par aplikacija i igrica i preko citaca sd kartica sam ubacio na memorisku i ubacim je u telefon i idem na store pa sd card i onda mi izbaci ovo we can t connect to the Store at the moment. Kad god se požalite na rad vibera ili skypa ja provjerim na svom telefonu i meni svaki put radi, notifikacije, poruke, pozivi na obje aplikacije. Preciznost pozicioniranja uklapa se u prosjek. Quad-Core procesor uz kombinaciju od 1gb Ram memorije i displej od 5 inca se fantasticno ponasa dok bi na androidu uz ovakvu konfiguraciju bilo velikih problema u nekim situacijama.

[Sexy Erotske linije, brojevi i telefoni|Matorke gole|Erotska Masaza Split]






Oznake: kako, instalirati, Viber, naš, telefonu, video

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.