Pitanja za upoznavanje ljudi - Stranica za upoznavanje

ponedjeljak , 17.12.2018.

Žene Upoznavanje










Click here: Pitanja za upoznavanje ljudi






Imaš li kućnog ljubimca? Mogli bi istaknuti činjenicu da se, prema Harrisovoj interaktivnoj online anketi iz 2007. Problematik94 Ok Spartanac,naravno da necemo stati samo na jednoj : I jos nesto ovo sa cekanjem nakon dobijanja broja je nesto najbolje,ne da sam se i sam uvjerio nego i par mojih prijatelja.



pitanja za upoznavanje ljudi

Odgovor zavisi od toga koliko su ti poznati ovi materijali i koliko iskustva imas. Treba mi jedno dodatno pojasnjenje.



pitanja za upoznavanje ljudi

Upoznavanje ljudi - Surfaš li često internetom?



pitanja za upoznavanje ljudi

Genius Imam pitanje npr: Uzmem broj u subotu,sledece subote je nazovem zakazem sastanak u utorak npr…sastanak prodje kako treba posle je zovem u subotu zakazem mozda opet u utorak…to me interesuje tajming od vidjanja do sledeceg poziva i sledeceg zakazivanja mora biti najmanje 3,4 dana i vise!? I jos za misteriju pitanja tipa kad te pita sta treniras,cime se bavis okreces na neki humor nedajes direktne odgovore i kada pita ozb sto mi volimo onda nastavljas isto da vidis da li je fleksibilna,ako nece da se sprda i sali hoce direktne odgovore nije fleksibilna i ako kontrira u pocetku znaci tvrdoglava je onda se zna ides dalje!? I kada mozes da pocnes da otkrivas stvari o sebi lagano…kojim redom bi to islo otprilike? Skola fakultet Sta treniras? Koji ti je hobi? Sta volis da citas? Cime bi zeleo da se bavis u zivotu? Ne zove se u petak i subotu i ne zakazuju se sastanci za petak i subotu. Ako uzmes broj u subotu, zovi u nedelju posle osam dana za cetvrtak npr. Posle prvog sastanka isto. Cekas pet do devet dana. Nikad ne mozes da ulazis previse sporo u vezu sa devojkom. To je test i humor u isto vreme. Ne zoves je za vikend sve dok te ne pita zasto si zauzet vikendom. Ako ona tebe zove za vikend, dostupan si 50% jesi pa nisi pa jesi…. Hocu da ispljune pitanja, razumes? Jel dizes 200 do 250 kila ili da prekidamo sastanak? Primeti da joj nisi dao niti jednu informaciju o sebi. Ako se ljuti daje ultimatume sto joj odgovaras ovako — zadnji sastanak. Zelim fleksibilnu devojku sa smislom za humor. Genius, vec ti odgovorih na par pitanja cisto da vidis poentu. E sad, moram da ti promenim pristup. Nije fora da naucis napamet sta bi ja odogovorio vec da razmisljas na nogama. To znaci da moji materijale znas kao pesmicu i da ih usadis u svoj karakter. Za to je potrebno vreme, ali, ako studiras sve sto sam napisao i gledas Keri Grenta i nekako stvoris konekcije u glavi, imaces odgovor na svako njihovo pitanje koje bi rekao Vinc Van npr. One uvek imaju cudna pitanja tako da, nema opcija osim da budes spreman i da im odgovaras kao Brus Li istog trenutka. Bio sam uglavnom pozitivan, duhovit, imao sam uvek dobre odvale tako da su me svi gotivili, i muškarci i devojke, a za nekoliko devojaka znam da je bilo zaljubljeno u mene. Neke su mi to rekle lično, za neke sam saznao preko drugih kojima su se poverile a za neke sam skontao kad premotam film i prisetim se njihovim reakcija na moju pojavu i moje šale. Znači, oko 30 % devojaka je bilo zaljubljeno u mene, neke samo privremeno, neke u pojedinim pojedinim periodima a neke čak skoro tokom celog školovanja, dok su ostale imale pozitivno mišljenje o meni. Problem je bio što sam se u nekim periodima toliko šegačio da meni niko skoro nije uzimao za ozbiljno od devojaka , jer su mislili da se uvek zezam i da nisam ozbiljan, što je daleko od istine. Interesuje me šta misliš o tom stadijumu kad te skoro niko ne uzima za ozbiljno, da li je to dobro i kako se izbalansirati? Odgovor To hocu Mikula! Da svi misle da si duhovit i neozbiljan. Biti ozbiljan je dosadno! Veruj mi, vole te zbog toga i zbog toga sto im nisi lak za osvajanje. Radis sve ispravno prijatelju — sto se toga tice. Okreni sve na salu kad te prozivaju da si neozbiljan. To je forma izazova. Mikula Sviram gitaru i interesuje me li imaš neki savet kako da se ponašam dok sam s društvom i tu ima devojaka. Iz iskustva znam da ljudi pozitivno reaguju na gitaru a devojke pogotovo, ali ako ne znaš to da iskoristiš onda sve pada u vodu. Odgovor Mikula, sviraj koliko se tebi svira. Ako se umoris, prestani. Ako ti se ne svira, nemoj da sviras. Gitara je naravno plus. Ako ti neka devojka potrazi pesmu — trazi broj telefona. Kazi da je cena pesme, broj telefona i skupi deset, sta te briga. Prvoborac Pozdrav svima još jedanput. Drago mi je da je knjiga izašla i želim ti puno uspeha spartanac kao i svima nama spartancicima sa savetima iz knjige. Interesuje me kako se odbraniti od preterane pažnje jer iako mi je u početku inponovala pažnja mnogih dama došao sam u situaciju da su neke izuzetno navalentne pa me dovode u neprijatne situacije koje bih voleo da izbegnem. Dame su od 22-42 godine i starije su razumnije ali mladje su spremne na sve pa me interesuje na koji način mogu diskretno da ih odbijem ,a pri tom zadržim džentlmenski stav. Da napomenem da sam prema svima imao stav po Spartancevim savetima koje sprovodim po automatizmu ali to je i kod pogrešnih počelo da izaziva toliku pažnju da jednostavno ne znam kako da ih otkacim. Odgovor Prvoborac ala si ti u problemima. Takve probleme zelimo ovde. Nezan nacin je da kazes da si zauzet ili da pitas da li imaju drugaricu za tebe. Spartanac salju poruke i to je ok ne odgovaram il odgovorim al max jednom porukom,druge salju sugestije preko drugarica i drugova al naj problematicnije su ove uzivo koje su dobile odgovor tipa sad sam bio kod druge ili joj kazem sve moze al ako povedes drugaricu,a ona kaze bolja sam ja a ja joj odgovorim bolje ste vas dve zajedno ili na njen predlog da se vidimo u 4 oka kazem da stane u red jer ja sam jedan ,a ove nedelje vec ceka 5 njih i svaki put kad ih vidim postaju sve agresivnije. Tako da momci eto nove taktike. Kao sto vi ucite od mene, tako ja ucim od vas. Ako vas neka devojka juri i sigurni ste da je zainteresovana pitajte je za drugaricu i imate opciju iznad ili opciju prvoborca. Opciju prvoborca koristite ako znate da ima smisla za humor i bolja je. Inace vas moze shvatiti pogresno. Prvoborac, drago mi je da uzivas u svojoj privlacnosti i zapamti, jos bolje je kad si zainteresovan u neku. Od vise ljudi u vezi speed datinga Odgovor Na speed dating-u s obuci lepo sako bi bio dobar. Videh da imate 7 minuta sto je vise nego dovoljno da ostavis dobar utisak mada je najveci akcenat na fizicku privlacnost. Pitaj pitanja u vezi njenih odgovora. Kada ona tebe pita nesto — odgovaraj humorom. Zezaj se sa njom. Vidi kako ce da reaguje na tvoj humor i na to sto joj ne dajes konkretne odgovore. Javi kako je bilo. Ne zali novac, to je super iskustvo i super vezba intervjua. Spartanac ljudino, procitao sam ceo tvog blog, i vecinu pitanja Ali ja imam specifican problem. Imam 24 godine, odlican sam student, ove godine upisujem doktorske studije na masinskom fakultetu, ali imam veliki problem sa devojkama. Proucio sam sve tvoje savete, do tog prvog poljupca, jer tu nastaje problem jer ne znam da se ljubim. Sta da radim, da joj priznam to pa da rizikujem da me ismeje, ili da precutim i izblemiram se, pa da me onda ismeje. Kao sto rekoh, ovo drugo sam skapirao, i nebih davio, da sam nasao vec odgovor na forumu. Inace, ne izgledam lose, visok sam 1,91 m, imam 105 kila. Nadam se da sam ti dao dovoljno podataka… Odgovor: Zdravo Momcilo. Svaka cast za studije druze. Sad je doso red na zene. Kazes mi da si vec imao kafa sastanak i da treba da ides na drugi sastanak? Naravno da ces da precutis druze. Neces da se izblamiras jer nece ni da provali da ti je prvi put. Sa druge strane, one vole da pitaju pitanja o tvojoj ljubavnoj proslosti. Tad ces da udris na humor. Ako te pita nesto tipa: Koliko si veza imao pre mene? Ona: Ozbiljno te pitam… obozavam kad to kazu. Ti: Najozbiljnije, cekao sam na tebe ceo zivot i namigi i nasmej se. Pitaj jel si ti njoj prvi sastanak i zacudi se satro kad cujes da nisi. Napravi komicnu situaciju od tih pitanja. Teofil Dobro jutro, zelim vam svima uspijesan pocetak radne sedmice. Spartanac imam jedno podugacko pitanje koje me opterecuje. Postoji po nekoj mojoj podjeli 3 vrste ljudi sto se tice govora tjela i mimike. Crte na licu im se skoro i nemicu izlgledaju poput gangstera Cini mi se da dosta djevojka kada hoda gradom izlazi sa ovakvim momcima i momcima iz druge grupe ljudi mada ja mislim da je to zato sto uz 1. Brzo govore sa puno mimike dok pricaju. Nista manje nemlatarju ni rukama od jezika. Uglavnom su to zabavni momci ali opet nekako laki svojom pojavom neulivaju strahopostvanje nekazem da treba da nas se ljudi plase , Ja spadam manje vise u ovu trecu grupu momaka. Da li trebam da se promjenim? Da li sam neprivlacan ako koristim humor, misterijozan sam, nespustam sebe, djevojke se valja od smjeha u mome drustvu ali sve to radim sa dosta mimike, puno pokreta opet ponvaljam leprsav sam? Da li tada gubim poene uprkos sto radim ono sve sto sam naucio od tebe? Trebam li da se mjenjam? Da kroz disciplinovan trening dospijem u drugu grupu ljudi? Evo trudio sam se da ti docaram na neki svoj nacin sto bolje moje pitanje nadam se da sam uspio u tome. Odgovor: Teofil, ako si duhovit i ako si dzentlmen pokazujes svoje manire i socijalne vestine i dobro vaspitanje , ne treba niposto da se menjas. Devojke koje to ne privlaci ti ne trebaju razmisli malo i sam. Ne opterecuj se podelama muskaraca. Gledaj samo sebe i da sto vise popravis sebe. Znam sta te hvata. Trenutno ti je los period sto se devojaka tice i pocinjes da imas tripove kako su svi srecniji i kako svi imaju devojke i srecni su u tim vezama. Prvo: Ja tebi kazem da ce uvek postojati neko lepsi, pametniji, sa lepsom devojkom, boljim poslom, bogatiji… Gledaj ti samo na sebe. U vezi zena si na pravom putu. Odakle znas sta se desava tim momcima iza zatvorenih vrata. Mozda ih ubija od zvocanja i nepostovanja sto se vecini i desava. Tvoja casa je polu PUNA. Gledaj koliko znas sad. Tebe nece ni jedna vuci za nos — ikad. Drugo: Jel radis apsolutno sve sto ti kazem i jel trazis broj kad ti neka daje signale? Nikola Poz svima zovem se Nikola 97 godiste. Poces sam da citam ovaj forum pre par dana i procitao sam malo preko 100. E ovako spartanac zeleo bi da cujem tvoje misljenje iz ove situacije. Ja i drug smo otisli u jedan kafic na pice i kad smo ulazili neka njegova drugarica nas je pozvala za njihov sto. I mi smo naravno pristali. Za tim stolom su bile 3 devojke drug je seo pored te drugarice i sa njom nesto pricao a ja sam primetio neke signale od ove druge i ta sto mi je davala signale pocela je da se zeza sa njenom drugaricom kao da se poljube i ja kad sam pogledo u njih one su isto u mene i pocele su da se smeju i ja sam se isto nasmejao i kaze meni ta devojka sto mislim da joj se svidjam nemoj nesto pogresno da pomislis nisu lezbejke i ja kazem necu ako mi dokazes kaze ona kako ja reko neznam snadji se i ona se nasmeje. E sad smo mi jos nesto pricali i sta god sam se ja nasalio ona se smejala. A ja sam slab sa humorom par puta sam cuto po nekolika minuta i gledo okolo bezveze i ona me pitala zasto cutim i ja sam se nesto nasalio. E da ima jos nesto pitala me je koje si godiste ja kazem 97 ona kaze mlad si a ona je 96 i ja na to odgovorim ja to gledam kao prednost jer mladje je sladje a ona odgovori starije je iskusnije a ja na to odgovorim nemora da znaci hteo sam da neispadne da sam ja neiskusan i na kraju kad su one posle ja kazem koji je tvoj broj telefona i ona mi je odma dala. Ali sad ovo mene kopka kad sam je posle toga pito znasli ti kako se ja zovem ona kaze ne i pita kako i ja kazem nikola ali ja sam kriv posto se nismo na pocetku upoznali jer sam mislio da mi zna ime posto smo se sretali ranije isto kad sam bio sa ovim drugom. Da li da je zovem za 5 dana i zakazem sastanak 3 dana unapred. Odgovor: Nikola bio si dobar. Ponosan sam na tebe sto si uradio pravu stvar i pitao za broj. E sad, reci cu ti sta bi ja rekao u tvojoj situaciji cisto da malo ispeglas svoj sledeci nastup. Umesto cutanja si trebao da pitas pitanja o njima i da ih obmotavas humorom. Ali dobro, sledeci put ces to uraditi. Kada te je pitala koje si godiste trebao si reci da imas izmedju 7 i 77 godina i da mozes da igras riziko, da ne brine. Ovo je takodje proba da vidis koliko je fleksibilna i zabavna. Naravno da neces da joj das pravi odgovor. Nek sazna sama ;. Kada je rekla mlad si ja bih rekao mlad za koga? Nemoj nikad da budes defanzivan sa devojkama, samo ofanzivan i uvek prebacuj loptu na njenu polovinu kao sto sam ja sad. Vodi je na duzi sastanak moze neki kolaci ili tako nesto i nastavi da se salis sa njom i pitas pitanja u vezi nje. Naravno pet do devet dana. Ne zovi vikendom i ne zovi na sastanak koji ce biti vikendom. Anionimni forum sam poceo da citam pre nekoliko dana i stigao sam do 50. Odgovor Ok, pa isto kao i sa devojkom od 52. Bices dzentlmen, pokazivaces dobro vaspitanje, smisao za humor, socijalne vestine, bices dobar slusalac, tretiraces je kao damu i potrazices broj telefona Ne kazem da su samo devojke nezrele ispod 22. Svi su nezreli ispod 22. Ima izuzetaka ali su u manjini. Pod nezrelim mislim da su u razvoju i da im je karakter jos uvek plastelin i nivo zaljubljenosti im je plastelin. Ljudi nemaju cvrste stavove, iskustva, znanje o sebi i o suprotnom polu, koncept lojalnosti i integriteta. Karakter im je u jos uvek u formiranju i to nisu osobe kakve bi bile posle 22. Kako se ovo odnosi na vas momci? Nikako ih ne treba shvatati licno. Mozes da im se svidjas od 10 do 5 do 5 i 15 i da te zaborave sutradan IAKO si im se svidjao. Videle su sutradan nekog lepseg i tebe su zaboravile. Ne znaju nepisana pravila ljubavnih veza. Sta treba da radite? Da kontrolisete svoju zaljubljenost i da ne zamisljate vase vencanje vec da znate da se zabavljate sa detetom. Da vas nista ne iznenadjuje. Da shvatite sve ovo kao zabavnu stvar i da kroz zabavu postanete pravi ratnici kasnije. Ako se zabavljate duze vreme i ona predje 22 23 godine, onda mozete smatrati da ste u ozbiljnoj vezi. Mr Problem Prvo pre neki dan na zurci sam upoznao jednu devojku koja mi se mnogo dopala, dosta smo pricali, smejali, ispitavala me ko sam ,sta sam ,za ime sve super i tako se ja toliko zanesem i zaboravim da pitam za broj. Nakon nekog vremena pojave se njene drugarice i nekako je zagubim, ne znam ni sam kako. Kako da se ponasam ako je ponovo vidim? Drugo izbrisao sam bio broj od one nazovi bivse. Ali danas ona mene zove s drugog broja i predlozi da se vidimo. Ja prihvatim mislim ajde malo da se ispricamo nismo se dugo videli verovatno greska? Uglavnom sam slusao o njenim problemima, itd… Ali i neke interesantne price i podsecanja na stare dane. Naravno ja platim racun ona svorc. Nije bilo lose ali svo vreme sam imao neki gorak osecaj, kao da se vracam u proslost. Vise i ne osecam nista, jedino fizicku privlacnost. Trazenje broja telefona im dize zainteresovanost ako je iznad crte. To je muska stvar za uraditi. To je prirodna stvar. To je normalna stvar. To je zakljucak prezentacije. Super je to ste se smejali i zasto ne nagraditi sebe njenim brojem telefona za uspesno pretstavljanje sebe u najboljem svetlu? Sta ti mislis o svemu ovome? Sto se bivse tice, recimo da imas svog klona. Ti si izasao da se vidis sa bivsom, dok je tvoj klon izasao da se vidi sa drugom. Ti si poneo 1500 din za svaki slucaj i odveo bivsu na veceru iako te je ona zvala — prava dama. Tvoga druga, koji je izasao sa tvojim klonom, je primetila sestra i njena drugarica u klubu i resile su da vam se pridruze. Razgovor izmedju tvog klona i drugarice tece prirodno i tvoj klon uzmima broj telefona sa odlicnim utiskom te veceri. Tvoj klon je potrosio 450 din, lepo se proveo i vratio se kuci zadovoljan je sobom jer je uradio pravu stvar. Ti se vracas kuci sa grizom savesti sto si jeo sa prljavog tanjira i taj ukus u ustima ne prolazi danima. Imam pitanje za sve vas momci: Jel verujete u kloniranje ljudi danas? Srga Spartanac imam problem. Msm ne ja nego i veći deo drustva. Pre nisam imao takvih problema, vec u poslednjih godinu dve dana. Kao da sam proklet. Imao sam i duge veze i seme i sve, ali sad jednostavno nema nista. Ribe su kod nas u gradu krsa iskompleksirane i ne znam koji im je djavo, da jednostavno ne mozes navatati, pa to ti je. Sto je najgore sve vise i vise drugara se samo zale. Obicno daju broj i tako se onda posle prave lude, ne znaju ni same sta hoce i ja tu izgubim volju. O semi za jedno vece da ni ne pricam. Tj necu nekog akrepa, nisam ruzan, ali ne znam sta je. Radio sam skoro sve metode i lepo i uljudno samo te iskuliraju ili nesto malo se nasmese flertuju i to je to. Dva puta su me odgurnule kada sam ih krenuo poljubiti. O ostalim drugarima da ne pricam. Molim te daj mi neke prakticne savete kako da dobijemo seemu na jedno vece. Koje su najbolje metode. Tj i dalje verujem u ono ako ne sada, kada? Odgovor: Srga, nepisano pravilo je da kad nemas nijednu — Imas osecaj da postoji sila koja forsira da se to ne promeni. Kad imas jednu ili vise — Imas osecaj da ih mozes imati sve. To je zbog tri stvari. Kad imas devojku i daju ti signale tri devojke godisnje osecas se ko Bred Pit. Kad nemas devojku i daju ti signale tri devojke godisnje osecas se razocarano jer ustvari zelis da ti daju signale tri dnevno. Obrni naglavacke ove principe i pomocices sebi. Svakako je u tvom interesu da ucis. Ok, znaci potrazim broj I pozovem je na sastanak, sve kao sto si rekao…e sad mene zanima, jel mozes da mi navedes bar 10-ak pitanja koja su za prvi sastanak, pomocu kojih bih se razvila komunikacija , tj. I 10-ak pitanja koja su za taj drugi duzi sastanak?.. Pitas zasto, kakav je osecaj, kako si uspela, zasto bi tamo putovala itd. Takodje, pitace i ona tebe pitanja na sta ces da odgovaras humorom — naravno. Kad na te razgovore dodas i vasu igru i zezanje, fizicke aktivnosti igranje bilijara, klizanje, gledanje u zivotinje u zoo vrtu , onda ce sastanak biti upotpunjen. Kada ima obostrane zainteresovanosti, sve ovo je vrlo lako. Kada je samo sa nase strane, stvari postaju teske. Nema potrebe za listom pitanja jer to deluje vestacki. Upotrebi pitanja sa bloga da pokrenes razgovor i teci ce kao reka ako si na sastanku sa pravom devojkom. A reci ti meni koliko mislis da decko treba da ceka pre nego sto se javi devojci nakon sto joj uzme broj negde? Jel ako se ne javlja 3-4 dana uopste, cenis da ga i ne zanima? I sto onda uopste uzima broj? Jana, ukoliko si upoznavala tipicne muskarce, slozices se sa mnom da oni zure. Srljaju da sto pre daju i uzmu sve sto se moze. Znam da se vi zaljubljujete sporije, jer brze od jedne sekunde koliko nama treba i ne moze ;. Da, kazem momcima da cekaju neko vreme pre nego sto pozovu iz dva razloga. Prvi je da prekinem zurbu. Zelim da se predstavim kao izazov jer ces ti misliti na mene ako sam ti se svideo. Bicu ti drugaciji i zanimljiviji. Dacu ti sansu da ti mene pozoves, da ti mene juris. Medjutim, ne shvataju da ta normalna mora da se nadje i jos bitnije zadrzi. Zato sam ja ovde. Momcima treba trening jer su im mozgovi oprani. Zelim da im vratim prirodne glavne muske osobine. Od vise ljudi u vezi speed datinga Odgovor Na speed dating-u s obuci lepo sako bi bio dobar. Videh da imate 7 minuta sto je vise nego dovoljno da ostavis dobar utisak mada je najveci akcenat na fizicku privlacnost. Pitaj pitanja u vezi njenih odgovora. Kada ona tebe pita nesto — odgovaraj humorom. Zezaj se sa njom. Vidi kako ce da reaguje na tvoj humor i na to sto joj ne dajes konkretne odgovore. Spartanac ljudino, procitao sam ceo tvog blog, i vecinu pitanja sa foruma. Ali ja imam specifican problem. Imam 24 godine, odlican sam student, ove godine upisujem doktorske studije na masinskom fakultetu, ali imam veliki problem sa devojkama. Proucio sam sve tvoje savete, do tog prvog poljupca, jer tu nastaje problem jer ne znam da se ljubim. Sta da radim, da joj priznam to pa da rizikujem da me ismeje, ili da precutim i izblemiram se, pa da me onda ismeje. Kao sto rekoh, ovo drugo sam skapirao, i nebih davio, da sam nasao vec odgovor na forumu. Inace, ne izgledam lose, visok sam 1,91 m, imam 105 kila. Nadam se da sam ti dao dovoljno podataka… Odgovor: Zdravo Momcilo. Svaka cast za studije druze. Sad je doso red na zene :. Kazes mi da si vec imao kafa sastanak i da treba da ides na drugi sastanak? Naravno da ces da precutis druze. Neces da se izblamiras jer nece ni da provali da ti je prvi put. Sa druge strane, one vole da pitaju pitanja o tvojoj ljubavnoj proslosti. Tad ces da udris na humor. Ako te pita nesto tipa: Koliko si veza imao pre mene? Ona: Ozbiljno te pitam… obozavam kad to kazu. Ti: Najozbiljnije, cekao sam na tebe ceo zivot i namigi i nasmej se. Pitaj jel si ti njoj prvi sastanak i zacudi se satro kad cujes da nisi. Napravi komicnu situaciju od tih pitanja. Ovako,upoznali smo se na vezbama,i malo smo pricali ja sam je zasmejavao i tako,i posle sam ja radio svoje ona njene vezbe,posto sam ja prvi zavrsio,dosao sam da vidim kako njoj ide i radila ja neke skokove,ona vec dosta dugo radi vezbe i ja sam joj rekao u skokovima ne pomazu trbusnjaci i druge vezbe,a ona je meni rekla za sutra da se takmicimo u kojoj hocu vezbi da vidimo koje bolji. E sad,verovatno je bolja u svakoj,pa ne znam kako da postupim da li da prihvatim ili ne kako mozda neku komicnu situaciju da izvedem da iz svega toga nekako broj iscupam. Ako ti pobedis ja tebi uzimam broj telefona. Ako ja pobedim ti meni dajes broj telefona. Ako prihvati — svidjas joj se i uzimaj broj pa se javi na forumu. Ako se ne slozi sa tvojim uslovima, nastavi da se zezas i bas te pa briga. Dzoni ragbisti ti dolaze na gajbu ako je ne pitas za broj. S obzirom da je javno mesto,nisam ništa uradio sem malo experimentisao i češao se o nju,ali možda hje moglo da uradim nešto,ili je mesto rpeviše javno? Odgovor: Kule dobar potez je bio sto si seo pored nje. E sad za los potez — Tvoj dodir: Kule nikad ne znamo sta je njoj u glavi kad je dodirujemo. Kad njen komfor pada, pada i njena zainteresovanost. Pusti sta pricaju PUA. Oni se bave marketingom. Kada bi dodir radio ja licno bi iso i pipkao sve koje mi daju signale. Radi humor i radi izazov. Nikad ne znamo koliko je iskren flert sve dok ne pitamo za broj. Kad pitamo onda pratimo njenu reakciju. Ako ceka 10 sekundi da ti da i onako vidis da ti daje bez entuzijazma — flertovala je bez interesa i nece da ti kaze Ne u facu. Ako ti ga da ko iz topa onda verovatno krecemo u sastancenje. Jednom je devojka bila toliko zainteresovana kad sam pitao da je htela da proveri da li sam zapisao ispravno i ponasala se kao da sam joj rekao da je dobila na lotou. Vrlo je tesko na javnom mestu sa nepoznatom osobom. Radoje i The Doctor vrlo slicna pitanja Spartanac,imam jednu molbu za tebe…. Sta pricati sa devojkom i kako joj prici mnogo zavisi od mesta i situacije. Koji grad je lakse osvojiti? Utvrdjen ili onaj koji nema ni vojsku? Devojke su tvrdjave na javnim mestima i u diskoteci takodje , ali zato kad imate zajednickog prijatelja, kad si na rodjendanu ili privatnoj zurci, kad si na svadbi tad je 100 puta lakse i vece su sanse da dobijes broj. Na privatnim mestima uvek imamo nesto zajednicko i atmosfera je prijateljska za upoznavanje. E sd, kad se upoznate, onda rokas humor. Evo primera kad sam ja bio na svadbi gde se jasno vidi iskoriscavanje okoline i ubacivanje humora i intervju kakav treba da bude. Ja: Spartanac, drago mi je. Sa cije si strane? Ja: Ja nicije, upao sam. Samo cuti nemoj nikom da pricas : Ona: Sad cu da te izdam : Ja: Cekaj da veceram pa me izdaj. Ona: Da, bas mi se svidja sala Ja: Kako si povezana sa mladom? Ona: pocinje sa licnim pitanjima sto je dobar znak Odakle si? Ja: Jel si ti BIA? Mnogo zelis da znas. Reci cu ako mi odgovoris na jedno pitanje Ona: Koje? Ja: Sta mislite momci, koje je pitanje Koji je tvoj broj telefona? Ona: 123456789 Kazi ti meni sad. Ja: 2003 iz Backe topole. Drago mi je sto sam te upoznao Hobotnice. Idem ja sad, moje drustvo ne moze mnogo bez mene, razmazio sam ih. Ovo je trajalo 10 min a ovo je skracena verzija razgovora uz igru i za njenim stolom. Moras da joj se dopadnes bar malo i u tom slucaju ce ti pomoci u razgovoru. Takodje moras da imas smisao za humor. Segaci i igraj se sa njima. To je kljuc kad prodjes fizicku barijeru. Kakav ce biti humor, zavisi od situacje. Ubaci se u to stanje uma gde ces na sve odgovarati duhovito i to je to. Sta god da pricas, posle razgovora potrazi broj. Uvek ocekuj odbijanje, ali se nadaj da ces ga dobiti. Shvati ovo kao igru jer ovo jeste igra brojki. Kule E pa Spartanče imam jedno pitanje! Imaš li neki savet da ono : Ponašaj se kao da imaš 3 ribe sprovedem u delo,tj. Kako da se sredim tako da mi nervoza ne izađe na videlo. Samo kad bi to još prebrodio,bilo bi sve na maximumu što se moje spremnosti tiče…kažem ti,priđem,pitam za broj sve,ali mislm da ove kočnice moram malo da opustim. Odgovor: Kule 100 % si opusten samo kada si 100 % siguran da je ona zainteresovana. Koliko si procenta siguran da je ona zainteresovana — toliko si opusten. E sad, kljuc je u samokontroli. Kada upoznamo lepu devojku, ona ima isti uticaj na mene u na tebe UNUTRA. Spolja se ponasam prema njoj kao prema gojaznoj devojci iz kraja, dok ti gutas knedle, blokiras, znojis se, imas nagle pokrete, gledas je ko tele, pipas je, obracas previse paznje pretpostavka. Zakljucak: Unutra nek puca nuklearna bomba — spolja si cool. Jel si video patku iznad i ispod vode? Ne ocekuj nikad nista. Shvati sve kao igru. Ocekuj odbijanje i time nemas dodatni pritisak. Nemoj ni da kreces u akciju kada nema signala. Razgovor treba da bude gladak i zabavan. Ako i posle toga nisi opusten, imas problem sa nesigurnoscu. Ono sto definitivno svakom od vas treba je sto vise interakcije sa suprotnim polom. Ko je rekao da ce biti lako? Kule Kako ono reče jednom Spartanče,ako je stidljiva sporije će pokazivati znake većeg interesa,jel? Odgovor: Kule, nemoj da gledas da li je stidljiva ili nije. Gledaj, da li ti je dala broj, da li je prihvatila sastanak, da li te dodirivala i smejala se na tom sastanku, da li je prihvatila poljubac na kraju drugog sastanka. Racunamo dela mnogo vise nego reci. Meni stidljivost uopste nije faktor jer ne menja nista iznad. Stidljive devojke suptilnije pokazuju signale u pocetku i to je to. Odgovor: Onda cekas da te ona pita za tvoje ime. To je najjednostavniji test njene zainteresovanosti, kao i pitanje za broj telefona. Ako zelis da budes Dzentlmen, moras da imas samopostovanje visoko kao Burdž Kalifa u Dubai-u, sto znaci da ne zelis da trosis 1 sekund svog vremena na devojku koja ne zeli da zna tvoje ime zelimo devojku koja zeli da zna sve o tebi, ne samo ime Ako te pita za ime nastavljas sa nekim pitanjima o njoj koja nemaju odgovor da ili ne. Iskoristi svaku priliku za humor jer je to najotrovnija strela koju mozes da ispalis. Posle 10-15 min razgovora trebalo bi tecnog , pitas za njen broj. U toku razgovora gledas da li te je dodirnula nema slucajnosti kod njih , da li te gleda onako prodorno ili gleda u sankera, da li je okrenuta celim telom prema tebi. Mozes da igras sa njom ako znas kako jos bolje. Eto ukratko nekih crta. Pre prilazenja je pozeljno stvoriti neku auru. Budi veseljak, budi opusten, budi izvor smeha tvom drustvu. Najbolja aura je kad imas 9-ku ili 10-ku pod ruku. Tad si Bred Pit veruj mi. Kreni sa drugaricom ili sestrom koja je 9 ili 10. Nece znati sta je snaslo u pozitivnom smislu Doslo je vreme da Muskarci osete moc koju oni imaju dekolteima i dugim nogama. Na tebi je da li ces izaci kao pobednik. Spartanac posto idem u srednju,mozes li mi reci kako da muvam devojke u skoli,odnosno kako da budem smeker u skoli pa i van nje??? Odmah cu ti reci da mi se svidja kod tebe sto pitas. Mnoge to ponos sprecava, a jos vise njih sprecava totalno slepilo da uopste i imaju problem sa suprotnim polom. Zelis da se unapredis i to je ono sto se ceni! Takav stav treba da imas na svim poljima ne samo na ovom. Ajmo najpre opste stvari. Zelim da se razvijes u DUHOVITOG i TVRDOG psihicki jakog i stabilnog momka. Zelim da zasmejavas sve ljude oko tebe i da biras pozitivne ljude za prijatelje. Sve sto izadje iz tvojih usta treba da bude lako i smesno, ili nemoj da izlazi uopste. Znaci bez teskih tema, bez uvreda, bez negativnih reci i nema ogovaranja. Tvrd moras da budes da bi se nosio sa zavidnim i zlim ljudima. A bice ih jer, ako si ''smeker'', volece te dosta ljudi. A sad zenski pol. Prvi savet je da ti mete ne budu devojke iz odeljenja. Sanse su da ta veza 1 dan- x godina nece da uspe, pa je posledica da ces tu osobu gledati svaki dan. To je jedan od razloga a ima ih puno. Tvoj zadatak je da izgledas najbolje sto mozes, da budes u korektnim odnosima sa svima minimum kolegijalnim i da ZASMEJAVAS DEVOJKE. Humor i izazov druze. Zapamti te dve reci! Kako vreme prolazi postaces pozeljniji garantujem ti to. Uspostavi prijateljski odnos sa devojkama iz odeljenja, a neka ti meta budu njihove drugarice van skole ili iz drugih odeljenja. Tu su rodjendani, okupljanja, provodadzisanja… Budi decko koji ima manire i klasu. Kad dodas na to i duhovit, postaces POSEBAN. Procitaj moje komentare oko prilazenja a i ostale i na sastancima gledaj da budes dzentlmen. Druze, to ti je dovoljno za pocetak. Pitanje: Spartance brate bas sam procitao negde tvoj komentar kako sa curom ne smes da se dopisujes preko fb,twiter-a,fona posle sstanka,a i savetujes da ne treba muvati cura na isti ovaj nacin a sta ako ona insistira na tome a jos i ona krene da salje poruke prva,pa nmg joj ne odgovarati pa da misli da je ispaljujem… nemaju svi problem da ih cure ne muvaju Odgovor: Toplo ti preporucujem da ugasis fejsbuk. On narusava tvoj socijalni zivot a posebno ljubavni zivot. Zato sto onemogucavas da devojka polako i postepeno saznaje informacije o tebi. Postajes otvorena knjiga i samim tim prestajes da budes zanimljiv jer zna mnogo toga o tebi. U velikoj vecini slucajeva ce naci nesto sto ce smanjiti njenu simpatiju prema tebi. Naprimer naci ce svog neprijatelja icu u tvojoj listi prijatelja, protumacice tvoj status pogresno, videce sliku kako navrces neki alkohol da te vidi babo! Ok, ajmo sad kad ona tebi salje poruke i kad te zove. Pre prvog sastanka ne moze jer nema tvoj broj. A ako 3 dana posle sastanka napise ili zove da se vidite ponovo, zakazi sastanak i to ne za sutradan vec nekoliko dana unapred i ne vikendom Na primer zakazaces u cetvrtak za ponedeljak. Ako te zove telefonom da cavrlja kazi da sve sto ima da ti kaze i da te pita da sacuva to za sastanak. Posle ti nece slati vise poruke, ali to ne znaci da nece misliti o tebi, naprotiv, imace vecu zelju da te vidi. Kad zakazes sastanak imas opciju i da ne odgovaras na pozive. Postavio si pravilo indirektno da nema dopisivanja i cavrljanja. Ako nastavi sa time sta radis? Tek ces MALO da se opustis oko ovoga kad budete u vezi. Ako te ne zove posle sastanka ti nju zoves posle nedelju dana i zakazujes sastanak nekoliko dana unapred. Pitanje: Pretpostavljam da preporucujes onima da ugase facebook koji traze ozbiljnu i ljubavnu vezu? Sta je sa onima koji traze…kako da kazem, zabavu? Odgovor: Preporucujem svima da ugase fejs bez obzira sta traze. Sve ovo sto pricam treba da shvatis kao igru i da imas pozitivan stav i treba da se smejes sam sebi kad pravis greske a ne da se prebijas psihicki. Pazi, ne znam ni ko si ni sta si ali znam sto te je ostavila devojka ako ste se zabavljali malo duze Bio si previse dostupan vidjao sa njom 6 puta nedeljno , kad se zaljubila u tebe prestao si da budes izazov, isao si putem manjeg otpora i prestao da joj govoris NE, padao na njenim testovima za koje verovatno nisi ni svestan da da testiraju druze , prestao da je tretiras kao sto bi trebalo na prvom sastanku, pricao svasta iz svojih velikih usta umesto da budes duhovit i da se hranis kafenom kasicicom, prestao da je izvodis, prestao da dajes komplimente, prestao da pricas hvala i molim te bonton , prestao da vodis racuna o svom izgledu brijanje, sisanje, oblacenje i jos puno toga druze. I recimo zabavljaces se sa njih 50 i ni jedna te nece imati i ti neces zeleti nijednu. ALI JEDNOGA DANA, kao grom druze moj. ETO JE… Bice drugacija od drugih i reci ces sebi ZELIM DA ZADRZIM OVU. I tad ces da kazes: Gde je Spartanac? Moras da budes spreman, iako se zezas. Treniraj, treniraj, treniraj, i onda kad naidje prava bices pravi ratnik i ONA CE TEBE ZELETI DA ZADRZI. Pozdrav Pitanje: Posle dugog proucavanja i eksperimentisanja nesto sam vazno primetio… cure koje su 9+ i 10 iako imaju interesovanja prema tebi nece se ponasati kao recimo 7-ice kada su zainteresovane… npr. Odgovor: Bitni, odlična obzervacija. Evo ovako stoje stvari: Prelepe devojke nikad u zivotu nisu morale da flertuju. Njihov izgled je toliko privlacan da ne moraju da flertuju. Nećemo mnogo filozofirati oko ovoga, jer pitanje za broj podvlaci crtu i sumira njen interes UMESTO njenog govora tela. Bitnija stvar oko prelepih devojaka je da su šanse da će pasti na karakter diviziji. Pričao sam o ovome… Ne, nije potrebno upornosti. Potreban je njen pozitivan interes i izazov i humor. Eto sta je potrebno. Fora je u tome što je mnogo teže biti duhovit i izazov kad je tvoj interes u neku devojku visok. Njena lepota je droga! Takođe sam pričao o ovome. Treba te privući devojka koja ti je fizički privlačna i kojoj se ti dopadaš i koja ima integritet, fleksibilnost i nije sebicna! Odbacivanje duplira zaljubljenost privremeno odbačene strane. Zanimljiv fenomen, ali je kratkotrajan. Naoružaj se strpljenjem i pokušavaj, vežbaj, izlazi sa svima koje ti se dopadaju. Zadatak sastančenja je UPOZNAVANJE, A NE sex. Shvati sve ovo kao zabavu i ne doživljavaj lično devojke. Uživaj na putu do cilja. Pozdrav druže, imam jedno pitanje. Pre nekoliko dana sam upoznao jednu devojku. Na kraju sam joj tražio broj, dobio ga bez zamuckivanja, čak me je dodirnula i rekla cimni me kako da ne. Ali kad sam je pozvao nije se javljala. Ok, sledeća, nije to problem ali WTF? Mnogo dobra glumica ili? Posalji poruku sa svojim imenom i da ti se javi kad moze. Ako se javi pozovi je na sastanak, ako ne - glumica. Problematik94 Ok Spartanac,naravno da necemo stati samo na jednoj : I jos nesto ovo sa cekanjem nakon dobijanja broja je nesto najbolje,ne da sam se i sam uvjerio nego i par mojih prijatelja. Odgovor: Ne samo nakon dobijanja broja Problematik. Ona tebe moze kolko hoce i prihvatamo max 3 puta nedeljno. Razumes sad izazov Problematik? Razumes manjak dostupnosti — veca cena? Tetovaza: -Principi koji su je uhvatili u mrezu su principi koji ce je zadzati u mrezi. Momci jedna od najvecih ubica veza je dosada! Kad si previse dostupan, to je DOSADNO. Davacu ti 2 kg sladoleda od cokolade dnevno i videces kako ce da ti se smuci posle 2 nedelje. Ista analogija je u vezama. Šalje mi poruke, ispoveda mi se, priča o svemu samnom.. I još mi rekla kroz šalu da slobodno tražim drugu devojku. Neznam šta da radim, stavio sam joj do znanja da mi je stalo do nje, ali nekako mi sve nejasno- zašto mi šalje poruke a ima dečka. Moje pitanje je: šta bi vi uradili, da li bi završili stvar i prekinuli kontakt? Nekako mislim da me ta devojka samo iskorištava, treba joj moja pažnja ili.. Pozdrav za sve spartance Spartanac kaže... Ti si njena muska drugarica. Nikad te nije gledala kao potencijalnog momka. Moraces da promenis pristup ukoliko zelis da se ovo ne ponavlja. Prekini kontakt, odnosno kazi da ti se javi kad ostavi tog decka i izvesces je na prvi sastanak. Ja bi nju zaboravio da sam na tvom mestu. I poceo bi da ucim. Zar nece da pomisli da nisam komunikativan i tako to? Mozes da mi navedes neki primer? I kako da zovem posle 7 dana,al nece da misli da nisam mogao da nadjem devojku ili nemam sta da radim,pa sam se setio nje,cisto da ubijem vreme? Tebi treba dve sekunde da pitas pitanje. Njoj treba bar deset da ti da odgovor. Eto kako da devojka prica vise od tebe. Takodje, tvoji odgovori ce biti kratki, opsti i najbitnije, smesni. Pomislice da imas klasu jer se interesujes za njenu licnost - eto sta ce da pomisli. Mislice svasta za tih sedam dana i nije bitno sta specificno misli. Bitno je da te misli dizu njen nivo zaljubljenosti. Dao sam sigurno jedno pet-sest temeljnih odgovora na ovakvo pitanje pa ih potrazi. Ja sam godinu dana na Spartančevom treningu i želim da podelim svoja iskustva što se tiče mesta za pronalaženje potencijalnih partnerki. Spartanac neka prokomentariše, smatram da ovo može biti od koristi drugima. Tokom ovih godinu dana sam se trudio da se pridržavam svih saveta i evo mojih zaključaka: 1 Sastančenje i ljubavisanje na radnom mestu smatram potpuno neprihvatljivim i neću ga uopšte ni komentarisati. Poslovni seminari su već nešto drugo. Oni su prihvatljivo polje i ako upoznate osobu iz drugog preduzeća koja vam ne ugrožava radno mesto onda samo napred. Skoro nijedna mi nije odgovorila na poruku, a većina ljudi tamo traži neke kombinacije i slično. Sa jednom sam razmenio broj telefona, ali nije došlo do sastanka. Ima tamo i mnogo devojaka iz drugih mesta, ali šta to vredi kad smo rekli da veza na daljinu izvan radijusa od 30 kilometara nije prihvatljiva. Svakako vi postavite dve fotke jednu profesionalnu i jednu sa nekim kućnim ljubimcem na što više sajtova i šaljite poruke, ali nemojte da očekujete mnogo. Mislim da su bolja mesta zato što devojka može da čita vaš govor tela i možete odmah započeti interakciju. Često na njih dolaze isti momci i devojke, tako da nemojte da žurite. Ako vam se desi da se stalno pojavljuju ista lica a skoro sve su vam drugarice, kao u mom slučaju onda možda to i nije polje koje bi trebalo da vas zanima. Mislim da je bolje ciljati na devojke sa mladine strane ako ste došli kao mladoženjin gost, i obrnuto. Ovo doprinosi misteriji i čuva vam reputaciju u slučaju neuspeha. Bog blagoslovio Spartanca što mi je rekao da upišem salsu :- Sa devojkama iz svoje plesne škole idite polako, a igrajte na žurkama sa svim devojkama retko koja će vas odbiti i uzimajte brojeve. Ja sam lično uzeo oko deset brojeva na ovaj način i imao tri prva sastanka. Naročito je dobro za samopouzdanje da negde odete potpuno sami na žurku gde ne idu ljudi iz vaše škole , popričate sa šankerom, priđete devojci, igrate sa njom i uzmete njen broj. Doza opreza je potrebna ovde - često dolaze iste devojke na žurke tako da nemojte da preforsirate. Samo polako i sa uživanjem, jer je ovo najbolja varijanta po mom mišljenju. Nemojte žaliti novac za plesnu školu! Iskreno da vam kažem svima jednu stvar: ja na svoj privatni mobilni telefon dakle ne na službeni mesečno potrošim oko 300 dinara kao prepaid korisnik, a na plesnu školu 3200 dinara idem na salsu i na bachatu, samo salsa vam je uglavnom oko 2000 dinara za mesec u BG-u i uopšte mi nije krivo zbog toga. Salsa je moje polje. Da li ste vi pronašli svoje? Pozdrav svim Spartancima ;- Spartanac kaže... Ovo je odlicno Marko. Za vas ostale, mozda ce vama vise ici internet i klubovi od salse ja licno mislim da je salsa zurka odlicno mesto. Nemam sta da komentarisem jer radis sve ispravno. Samo cu da dodam da uvek istrazujes jos polja. Upoznavanje prijatelja tvojih prijatelja je jos jedno. Samo nemoj da bude zvanicno provodadzisanje vec ono kao spontano upoznavanje. Moze i neko volontiranje, i skola stranih jezika. Uvek ima jos polja. Sa devojkam koje mi se ne svidjaju nemam problema u komuinikaciji i mogu da se zezam koliko hocu ali kad se zaljubim o neku ne mogu da sastavim recenicu kako treba. Da li imas neki savet kako da ovo prevaziidjem? Pitaj sebe sta bi radio da ti se malo svidja umesto mnogo. Radi to iako osecas strah. Taj strah je iluzija plus to ce dizati njenu zaljubljenost jer svi momci oko nje su ili mutavi ili jos gore - pricaju gluposti. Ponasaj se prema njoj kao prema obicnoj devjci iz kraja. Mozes ti da imas sve to sto si nabrojao, i vise. Ako sam ja bolji u glavnim muskim osobinama, prolazicu bolje u ljubavi od tebe. E sad, ako smo ja i ti klonovi i ti imas psa ili talenat ili kola - ti ces bolje prolaziti. Sve to je mikro plus u odnosu na ono glavno, a to je nase ponasanje i karakter. Spartanac,sta mislis o provodadzisanju? Jel mislis na dogovorene sastanke ili uzivo provodadzisanje? Nema mnogo realnog benefita od provodadzisanja. To ti je kao slepi grupni sastanak. Ali neces reci ne tome naravno. Radi na brojkama, ali ne ocekuj previse. Mnogo je bolje spontano upoznavanje od dogovorenog provodadzisanja. Treba mi jedno dodatno pojasnjenje. Na dva razlicita mesta si naveo,da ne krecemo u akciju kada nema signala od devojke. A s druge strane,''Zelim da pridjes svakoj koja ti se svidja jer ces tako da vidis njihove reakcije kad pitas za broj i da ucis''. Sad verovatno to zavisi od date situacije,okolnosti,poznanstva sa devojkom. Koje je pravilo po tebi vise pozeljno da se primenjuje. Lepo si primetio i drago mi je sto si pitao. Odgovor zavisi od toga koliko su ti poznati ovi materijali i koliko iskustva imas. Oni koji su skoro pronasli ovaj blog i kupili knjigu, preporucujem da isprobaju reakcije devojaka i to kazem i u knjizi nadam se da je imas. Kada si godinu dve na ovome, onda nema potrebe jer si prosao to vatreno krstenje. Treba i malo da ocvrsnete i ujedno da se uverite u one recenice iz kljuca. Medjutim, ovde ne mislim da prilazis devojkama koje ne znaju da postojis. Jedan malo duzi pogled i kreci. Oseti bre malo tvoja m... Pravilo je - prati Kljuc. Ovo je pisano vec. Zdravo Spartanac,interesantan blog,za pohvalu i iz ugla jedne devojke : Imam pitanje - situacija je sledeca-upoznali smo se onlajn pre jedno mesec dana i do sada se videli tri puta i svaki put maksimalno opusteno pricali i ostali 4-6 sati... E sada,njega nema po nekoliko dana da se javi tipa 3-7 ,kao ni mene pa se neko seti i onda se vidimo. Sto se mene tice,nisam klinka,znam da mi je stalo i to i kazem i pokazem,kao i on uostalom.. Ali me zanima zasto se nista konkretno nije desilo poljubac ili kao zvanicno zajedno smo vec samo naznake, kada je privlacnost ocigledna? Odlicna prilika da pokazem momcima kako izazov utice na osecanja jedne devojke. Evo cak i ja ne mogu da kazem da li je zauzet, ili ide sporo, ili mu se ne svidjas mada ovo mislim da mozes da provalis. Taj covek je meni misterija jer malo ko ide sporo. Ako nemate komunikacije izmedju i ako te ne zove petkom i subotom za petak i subotu , postoji sansa da on ima na uvid ovaj blog i knjigu. Ako mu se svidjas i ide sporo i lepo ti je na vasim sastancima - dopada mi se taj momak. Ako hoces, mozes mi napisati kako se ponasa na vasim sastancima iz tvog ugla. Vidis, u startu sam znao odgovor na tvoje nedoumice. Ona nije zainteresovana za tebe. To je sve sto bi tebe trebalo da zanima. Ti gubis razum jer je tvoja zaljubljenost u maksimumu ili blizu maksimuma. Na cemu se bazira ta zaljubljenost? Reci cu ti na cemu. Na onome sto ti sam proizvodis unutra. Problem je u tebi. Razum ti je daleko otisao i treba pod hitno da ga vratis. Sreca tvoja pa si dosao na pravom mestu. Kratkorocno resenje je totalno se odlepiti od te osobe, a dugorocno je postati Spartanac. Pozdravljam, samo da vas pitam kada upoznajem o novu djevojku.. Kakav utisak da ostavim tj. Da li od samog starta da se salim i pokazujem malo da sam neozbiljan pa kasnije postepeno da pricam o sebi, poslije nekoliko sastanaka.. Prvih pet minuta je vecina utiska tvoja fizicka privlacnost. Sta ces reci ili uraditi zavisi od okoline u kojoj se nalazis. Procitaj odgovore na razlicita pitanja i videces razliku. Pricas o sebi samo kada te pita i to sa humorom. Nastavi da citas jer ima mnogo a tvoje pitanje je suvise opsto. Da ali sta da pricam sa njom o muzici? Da je pitam sta slusa i? Mene interesuje kako da ja odrzavam razgovor sa njom tj kako da na svaki njen odgovor ja lansiram konverzaciju dalje? Pitaj detalje u vezi njenih odgovora na tvoja pitanja. Moras da prodjes nekoliko mojih prvih sastanaka da steknes iskustvo. Poooozzz Spartanac i spartancii. Nisam se odavno javljao ali pratim te i dalje spartanac i usavrsavam se,ljubavni zivot dobro ide,samo sto su mi emocije na off i naravno vise paznje posvecujem njenoj zaljubljenosti nego mojoj a i tako sebe osiguram od bespotrebne boli. E sada imam jedan problem koji mi se sada desava,znaci prica ide ovako: proslog utorka sam ih upoznao,i to preko mojeg prijatelja i njegove cure,slucajno ih sreli po radu i tu se upoznali i krenemo da pricamo,naravno humor na najvisem nivou,e sada ova cura sto mi se svidela je pricala sa mojim drugom i njegovom curom a ova njena drugarica sa mnom i jos jednim mojim prijateljem,elem pocne prica i pocnem ja nju da zasmejavam i da se segacim sa njom,a u nekim trenutcima bacim pogled i vidim da se i njena drugarica koja mi se dopada zainteresovala za nas razgovor i onako radoznalo se pita sta je to tako zanimljivo i prikljucuje se u razgovor. I kroz razgovor se provuce tema o izlascima i one kazu pa mogli bi u petak da izadjemo zajedno posto izlazimo po razlicitim klubovima,pa kao ajde sad zajedno i taman da proslave sto su diplomirale zavrsile srednju. I tako mi ogranizujemo grupni izlazak,ostavimo separe,nih 5 a nas 4-ica,i ono ona pored mene celo vece,upoznajemo se,muzika nije preglasna taman za pricu,zasmejavam je i ona u jednom trenutku kada joj pricam na uvo ona pocinje rukom da me mazi po obrazu smeskajuci se,onda malo,malo pa me dodiruje i naslanja se na mene,to vece me nebrojano puta dodirnula a ja na sve to lud kao da me nije dodirnula,ono ladovina salim se sa njenim drugaricama, i tu se rastanemo,ona malo ranije ode kuci a mi ostanemo da lumpujemo,posle izlaska ovaj drug mi kaze brate ona te celo vece gledala,ti nisi mogao da vidis,svaki put kad si bio okrenut na suprotnu stranu ona nije skudala pogled sa tebe. Vidite momci kako se ponasa zainteresovana devojka. Mada Bitni, ovo nije bez gresaka. Imao si srecu pa ste se sretali ali si prekrsio pravilo ne trazenja broja kad ste izasli. U velikoj vecini slucajeva to bi bio zadnji put da si je video pod tim okolnostima. Zamisli da je ne vidis posle dva meseca i ona nadje momka. Shvatas o cemu pricam? Takodje, ne pricaj o buducnosti. Ne zeli srecu na testu jer vi niste nista u sustini. Telefon sluzi samo za zakazivanje sastanka. Opet nazad na knjigu :. Sve ostalo je bilo dobro. Sta kako da izvedes. Ides na duzi sastanak radni dan. Opet nazad na knjigu. Spartanac svidela mi se jedna devojka koja radi u zubarskoj ordinaciji i svaki put kada odem tamo imam utisak da trazi razlog da me dodirne ali se jako cudno ponasa i ne mogu da provalim sta zeli jer kada mi se obraca izgleda nezainteresovano a onda kada sednem dodirne me vise puta,poslednji put se naslonila gotovo cela na mene i stavila mi saku na rame. Problem je u tome sto imam samo 1-2min da joj zatrazim broj telefona dok ne udje doktorka a za to vreme ne mogu da ostvarim dovoljno dugacku komunikaciju. Evo upisi broj telefona. Spartanac, mozes nesto napisati u vezi stidljivih devojaka, tu nisi nista pisao. Zanima me za mladje devojke, ispod 20. Da li se neki kriterijum menja oko njih? I npr, ako zovemo stidljivu devojku koja ima 16,17 godina, ne verujem da ce da se javi, radije bi ona preko poruke? Videces kad te stidljive pukne zaljubljenost kakva transformacija licnosti se desava. Ma radije bi TI preko poruka jer nemas hrabrosti. Stani na crtu i gledaj je. Prvi put srce izlece, drugi put veoma nekomforno, treci but trema... Sedmi put zabavno, 547-mi put - Menjas me ovde. Jel bi neko od onih isao preko poruka? Pozdrav, imam nekoliko pitanja: Rekao si da je izgled samo bitan do prvog sastanka. Nije mi to bas jasno, znaci mogu da idem u teretanu 1god, da se nabudzim i posle prvog sastanka njoj to nista ne znaci, ne obraca paznju na to? Posto idem u teretanu, da li predlazes da idem na bazene da se reklamiram? Koji deo tela kod muskarca privlaci zene, je l' su to grudi, ruke ili sta vec? Molim te na detaljnim odgovorima. Hvala unapred Spartanac X5 @5:0>... Tvoje pitanje je cudno. Pa neces da se transformises u drugaciji lik na drugom sastanku. Kao sto je balans kljuc u ostalim poljima, tako je i u ovom. To znaci da ne treba biti egocentrik odnosno opsednut svojim telom. To hladi koliko god da dobro izgledas. Takodje, ne treba ni zanemariti svoj izgled jer cim ne mozes brinuti o sebi, kako ces o drugima. Ukoliko volis teretanu i sto bolji izgled, zadrzi to za sebe. Gledaj se i poziraj kada si sam u sobi. Glumi da nisi svestan svog izgleda vec da si posvecen lepom ponasanju i zasmejavanju. Posto se ja bavim dugim stazama: 1 Mozak 2 Mozak 3 Mozak 4 Oci 5 Zubi Drugo pitanje - Obrnuto je tacno. Mozda ti deluje da se radja ali imao je prave mentore npr otac ili stariji brat. Sve se uci i stice. To znaci da se ne ponasa normalno i to ne u dobrom smislu bilo zbog situacije koja mu se desava spolja ili u glavi. Ne treba da budes cudan devojkama vec vredan devojkama. To znaci klasa i humor. =>=8<0= Spartanac, nemam problem, ali trazim savet. Zvala me drugarica na pice sa jos 4 njene drugarice koje ne poznajem. Bio sam opusten, duhovit i ti fazoni, ostavio sam dobar utisak. Zvale su me opet na pice, pa da li da nastavim da budem pasivan da cekam njihovu inicijativu da me pozovu ili da budem aktivan, da zatrazim broj od jedne? Devojke su kul, zabavne i jednoj se svidjam. Spartanac Samo kontra udarci. Cekaj da te neka pita licnije pitanje nego uobicajno i onda odgovori onako hrabro sa flertom. Devojke kao pol su odlicne glumice i pitanje je kojoj se svidjas a kojoj ne. Gledaj one koje se ponasaju cudno u tvom prisustvu i interesuju se da te upoznaju vise nego formalno. Znaces pravi trenutak trazenja broja u stomaku ako znas moje materijale i tada ces delovati. Do tad si duhoviti detektiv sa kontra udarcima. =>=8<0= Spartanac, koliko verujes u to da se ljudi medjusobno spajaju na osnovu podsvesti i genetike? Negde sam procitao takav tekst, ma koliko god zeleli da se spojimo sa nekom osobom, a i ta osoba sa nama, tu nema leba ako nam se podsvesti ne poklapaju. Koje je tvoje misljenje? Spartanac Spajaju se svesno, a kako se svide jedan drugom to je pitanje sada genetike, ukusa, podsvesti i tako dalje. Ja tvrdim da nista pozitivno ne pocinje ako se ne svidite jedan drugom. Ne mora mnogo porasce posle , ali mora bar da si joj prijatan na oko. One mnogo dublje skeniraju nego mi prilikom prve procene. Mi - Lepo lice, lepo telo, nema ekstrema - svidja mi se. One - Lepo lice, lepo mu stoji jakna, intrigantan pogled, glas odlican, pokreti pokazuju snagu i samopouzdanje, odlican ukus za cipele, kais bi mogo bolji da bude, malo mu je kratak taj dzemper, dobra frizura, zubi blistavi - svidja mi se. Karikirao sam malo ali shvatas poentu. Mozda je tebi ovo veliko nabrajanje, a ja ti kazem da je samo deo onoga sto mozak od milijardu neurona moze da analizira za 10 sekundi. Moje misljenje je da svoje svesne akcije dovedes u red i da imas jasan plan sta da radis u odredjenoj situaciji. Jel bolje ovo sto si procitao ili taj tekst tamo? =>=8<0= Spartanac, jos uvek mi se pomuti u glavi kad vidim neku devetku ili desetku. Jel imas neki konkretan savet? Spartanac Kada smatras sebe brojem dvanaest od deset onda ti se nece pomutiti mozak od desetke. =>=8<0= Spartanac, imam pitanje, nikako mi ovo nije jasno. Kad popijem, ja dozivim totalnu transformaciju sebe. Imam samouveren pogled, samouveren stav skroz, uopste mi nije problem da se zezam sa bilo kojom devojkom, 10ka ili sestica isto mi je. Tad postanem i komunikativniji i sve kakav i trebam da budem. Ali kako zadrzati to sve, a da ne moram popiti? Imam knjige, ja tezim ka tom stavu i svemu tome, ali tek kad popijem postanem taj lik koji trebam da budem Spartanac Ako je to jedno pice jedno pivo ili casa vina , onda je to u redu kada je upoznavanje u pitanju. Ako je to pripitost ili pravo pijanstvo onda imas problem. I da postanes komunikativniji u tim situacijama, one znaju da si pripit i to je negativan poen. Automatski neutralises tu fiktivnu prednost u komunikaciji. Moj savet je da ne pijes vec da zamislis tok komunikacije sa devojkom sa kojom vec imas odlicnu konekciju i razumevanje i to primenis na novu devojku. Posle odredjenog broja puta, videces da nije ni bilo do alkohola vec do nekih drugih blokada. A i imas u DJ za mog druga koji je imao blokadu pa procitaj. =>=8<0= Imam jedno pitanje za tebe. U smislu da mi ugrozi posao? AKo neku pozovem vani, da li one to mogu da zloupotrebe? Kakva su tvoja iskustva, ili saznanja o tome? Spartanac Flert ne moze. Ne ide dotle da izgubis posao, ali mogu da ti ucine posao toliko gadljivim i da te satanizuju da ti na kraju das otkaz zbog toga. =>=8<0= Spartanac, sta je najbolje poslati u poruci devojci koja se nije javila na poziv, a nema upisan moj br. Znam da si pisao o tome, ali ne uspevam da pronadjem Spartanac Predstavi se i reci da te pozove kad moze. =>=8<0= Pominjes izazov kod zene kao bitnu karakteristiku; reci mi tj. Nisam te razumio u potpunosti. Spartanac Shvati izazov ovako: Imam ga odmah i u potpunosti je nulta tacka. Sve preko toga je izazov. Sto si vise izazov, to si muzevniji u njenim ocima. Ovo sve pod uslovom da joj se dopadas naravno. Ako se neka devojka pojavi i ima te odmah i u potpunosti, to je anti izazov i to je hladi. Ako te nema odmah i nema te u potpunosti vec samo deo tvoje paznje i volju da je upoznas, to je izazov. Ako ides sporije od ostalih, to je izazov, ako si pozeljan od drugih zena to je izazov. Ja ne mogu jednostavnije. Nema primera, ovo je sistemski i karakterno. =>=8<0= Upoznam, devojku na moru. Lepa, fina, zgodna pametna itd. Svira klavir,stvarno jedno divno stvorenje, i smuvamo se naravno, ajde da kazrm avantura, cujemo se po nekad i mozda se bidemo ponovo nekad videli kafa se vrati jel radi tamo. Spavala je sa dosta njih dvocifren broj, makar po njenoj prici, ima dosta drugara sa povlasticama i seta gola, i kaze da je stalno napaljenja. Sta da mislim o takvoj devojci? O devojci koja tako cesto menja momke? Spartanac Ne zameram kada devojka voli seks, ali defitivno zameram kada neka devojka nema kriterijum i kada svako moze da je ima. Ako je avantura, sta te briga o njenoj proslosti. Ako je hoces za vezu mislim da nisi zreo jer sta ce ti zena koja te je odabrala samo zato sto imas stapic dole umesto rupe? Da ne spominjem sto rizikujes neku polnu bolest. =>=8<0= Spartanac, nemam neko posebno drusto za izlazak ili bilo sta drugo sto bi me spojilo sa nekim devojkama, imam 19 godina startovao sam ih pre po ulicama lupao neku glupost i uspevalo mi je veoma dobro, raskinuo sam sa bivsom unakazila me je, nedostatak samopuzdanja je bas veliki, mislis li da je prilazenje random devojkama na ulici okej? Spartanac Mislim da ima mnogo pametnijih i efektivnijih nacina za upoznavanje. Cak i internet je bolji od ulice. Spartanac Ili su nekulturni ili imaju taktiku da spuste necije samopouzdanje. Postani kulturan ili povecaj svoje samopouzdanje je moj odgovor njima. =>=8<0= Spartanac, svidja mi se jedna devojka sa kojom još nisam u kontaktu. Znam da se i ja njoj fizički dopadam. Ali na njenom fejsbuku sam video otprilike šta ona voli, njene sklonosti i tako. Na osnovu toga mogu tvrditi da se prilično ne poklapamo, mada ima nekih stvari gde imamo zajedničkih interesovanja. Da li ima svrhe krenuti sa sastancima jer si pomenuo da samo sastanci i odnosi jedan na jedan mogu odgovoriti na pitanje da li smo mi jedno za drugo? Tačnije da li sastanci mogu doneti nešto novo i da izdemantuju moj utisak o njoj sa fejsbuka? =>=8<0= Spartanac imam pitanje, nadam se da ces mi pomoci. Ima jedna devojka koja mi se svidja, radimo u istoj kompaniji ali razlicite jedinice. Sad fora je sto je ona zauzeta, medjutim ono sto se promenilo jeste da je njen decko otisao da radi u inostranstvo na godinu dana. Da li da pokusam nesto ili? Spartanac Mora da se zaljubi u tebe prvo i da ostavi momka. Ti to naravno neces da cekas vec ces da juris druge devojke. =>=8<0= Devojku koju ne poznajem i do tad nisam imao kontakt sam startovao na ulici. Sacekao je posle posla, prisao i proslo je ok. Primetno joj je prijalo sto je neko na takav nacin prisao u danasnje vreme. Imala je momka i nismo razmenili brojeve. Par meseci kasnije, slucajno se sretnemo u gradu. Prisao sam da se javim, popili smo pice i proveli zanimljivih sat vremena u razgovoru i smejanju. Bilo je dvosmislenih recenica, bacanja koski itd. Posle nedelju dana i par razmenjenih poruka, pozvao sam je u setnju na sta je rekla da moze ali da ce se javiti kad joj bude odgovaralo. Naravno poziv nije stigao, culi smo se s vremena na vreme, pa sam joj jedan dan tokom dopisivanja kad je rekla da uvece verovatno nece u izlazak, predlozio da odemo na pice, ali rece da ne moze. Onda nakon nekih nedelju dostavim joj poruku , na simpatican i originalan nacin sto joj se dopalo bar je tako odreagovala medjutim vec danima nikakva poruka... Kontam da je nezainteresovana ali opet, kakav bi savet dao u ovakvoj nekoj situaciji, sta dalje? =>=8<0= Spartanac vec par dana se vidjam sa devojcicom. Tj ona pre ili posle posla svrati do mene na kafu. I u tih par vidjanja pri dolasku i odlasku me poljubi u obraz. Rekao sam joj da mi taj poljubac mogao da zavrsi i na drugom mestu na cega je ona rekla polako nigde ne zurimo. Ja opet necu da insistiram na tom poljupcu da me ne bi smateala napadnim. Iz tvog ugla gledanja dal tu moze da bude necega i sta uraditi po tom pitanju polako nigde ne zurimo?



O! Kult - Za Ljudi
Obicno daju broj i tako se onda posle prave lude, ne znaju ni same sta hoce i ja tu izgubim volju. Braco nadji ljude koji imaju slicne interese, ako te sve to interesuje sta ces s drugarima kojima je kladionica vrh u zivotu. Možda je najbolji način da pokušamo da ovome pristupimo kao jednom zabavi, pa šta bude! I dok mladost odlikuju razne kratke i slatke avanture i vezice, približava se vreme u kom osoba poželi samo iskrenog i dobrog partnera koji je podržava u svemu i želi s njom da provodi čitav život uz međusobno razumevanje, poštovanje i uvažavanje. Bi li rekla nekom nepoznatom čovjeku da mu se zalijepio toaletni papir na cipelu? Zašto to do sada nisi napravila? Koje godišnje doba ti je najdraže?

[Starohrvatska prosvjeta IV-2|Xxx srbija|Xxx serbija]






Oznake: upoznavanje, za, uspešne, muškarce, i, lepe, devojke, &, Lepotica, Zver

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.