| Yep.Nope? |



By: Lucija ((:*

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

0 mni:
ime: hanaa
d0sla na svjet: 20.10 '94



lajk:

c0k0ladu
femili
sex m0u
zvuk gitare very maac
deckice.... mladice kak0 kada hah
twix ....uff 0psjednuta
smijat see....o0ll d tajm
bit k0vrcava ....l0v it
pleesat ...mmm ne0pisiv0
glaaazbu...maj h0ul lajf
bit vesela.... very 0ften
hiper aktivna
prijateljee
pricat na eng...
bit pametna... st0 e rjetk0
gunsee....uff
ic van...evry singl dey
pravit cudne face....
nasmijavat druge...
imat neki cilj....
bit nap0rnaaa
nekad sama...ali ne cest0
zelenu b0ju... maj fav
breskve...
piv0o0o....pree
pravedn0st...
kup0vat...mmmm
bit napaljena...hah
gleat serije....film0ve...
pizzu....
hamburger....

n0t lajk:

rasizam...grr
sataras...fuj
sutit i bit tiha....uff tesk0
bit ign0rirana...
ljuta...zivcana
0sjecat se bezp0m0cn0...
bit raz0rarana...
bit naivna...a uvjek sam naivna n0t gud
kad nisam u pravu....
svadat se s ljudima k0e v0lim...
kad sam.. sva neka fuuj...
deranje m0e majke....
0naj materijal 0nak st0 mal grebe...fuuj









mjuzika: redom po winampu-tool,perfect circle,pink floyd,dire straits,ekv,Nick Cave & the Bad Seeds,psihomodopop,Piloti,Partibrejkersi,Led Zeppelin,Deep Purple,Balasevic,Uriah Heep,Coldplay,Carlos Santana,Pekinska Patka,AC DC,Bruce Dickinson,Guns n'Roses,Pearl Jam,Hladno pivo,Jimi Hendrix,Majke,Metallica,Oasis,Pogues,White Snake,Krafty Kuts,Vlatko Stefanovski,Deekline & Wizard,Laufer,Pips,chips & videoclips,Jinx,Denis i Denis,Azra,Massive attack, random mtv sranja :,Bare i Placenici,JJ Cale,Red hot chilly peppers,Ringispil,Seal,Clapton,Haustor,breakbeat VA,Amy Winehouse,Carole King,Gorillaz,Happy Mondays,Incubus,Prodigy,U2,Vivaldi





Free Image Hosting at www.ImageShack.us


So I scream cause it hurts
Your every word

Cuts me inside and leaves me worse
There's no way back
And what if there was
You'd still be you and
I'd still need to say goodbye



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


I am me and I won't change for anyone
Me and I won't change for anyone
For anyone
like you



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Trying to be someone that you know your not
It gets harder everydayAll the lonely days
There's no one left to love
You wish life would go away





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cuz I can't fake and I can't hate
But it's my heart
Thats about to break
You're all I need
I'm on my knees
Watch mebleed
Would you listen please
I give in
I breathe out
I want, theres no doubt
I freak out, I'm left out
Without you, I'm without
I'mcrossed out
I'm kicked out
I cry out
I reach out



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

SVASTA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

When the show is over
And it's empty everywhere
It's hard to face going back alone
So I walk around the city
Anything, anything to clear my
head
I've got nowhere to go nowhere but home


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Like a grain on the beach
Like a star in the sky
Far too many to count with the naked eye
They won’t see you

Go ahead
Walk on by
You don’t know I’m alive
Maybe one day you’ll find
You should open your eyes
You don’t know me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Listen my soul
Taste my life
Fro my breath
Spend my time
Lost in space
Am I dead?



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


I remember the look in your eyes
When I told you that this was goodbye
You were begging me not tonight
Not here, not now

We're looking up at the same night sky
And keep pretending the sun will not rise
We'll be together for one more night somewhere, somehow



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




I always said that I would make mistakes,
I'm only human, and that's my saving grace,
I fall as hard as I try
So don't be blinded
See me as I really am, I have flaws and sometimes I even sin,
so pull me from that pedestal,
I don't belong there.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


I just wanna talk to you
And my broken heart just has no use
And I, I guess promises are better
left unsaid, yeah
Everytime you try to tell me
You say the words that I'm the only
But I'm the one who's crawling on the ground






My love, look at what you've done to me
For someone who has felt so strong
It's amazing I'm completely gone



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


I feel safe with you
I can be myself tonight
It's alright, with you
Cuz you hold, my secrets tight
You do, You do


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




I AM ME

Dolsla ja napisat post ........... eo neznam sta da pisem .... mateja tolj bila kod mene i nest mi pricamo ja se okrenem njoj ledima i ona me uhvati za kukove i osklizne ze ja sam pala i proklizala cijelu sobu................ neki dan idemo andrea i ja do mateje poslje skole ko uvijek i ona nam uvijek iznese sok van i kak se nas tri stalno sprdamo kak ja pijem jer nekak gutam cudno i onda ja od smijeha sve to ispljunem i onda se andrea jos vise smije i ja se skoro ugusim................ za nekih sedam dana imamo bettle protiv onih cura iz a razreda e one ce nas tolko ubit ............. mama mi jucer iskopcala komp iz struje .................... e imam torbu na jedno rame za skolu i stalno mi torb audara i nogu i onda izgleda ko da neznam hodat................ moja nam sestra nest bila pojasnjavala ples i kaze kao e gledajte vi ste pilic ja onak a ti kokoska oa me sam onak pogleda onim pogledoma onaj onaj fuj pogled sva se saserem e da prosli tijedan bila mateja i andrea kod mene i gledali mi film mi nismo andeli 3 i sad stalno te fore bubamo kao nas sta pise u ciku il prvo fucka sam pa s drugovima pa drug drugu jer drugarice nema il stapovi za vaterpoloi stalno se smijemo jednote iste fore pisali mi danas test iz povjesti valjd cu dobit dva svi su ispsali cijelu stranu u testu a ja napila cetiri rijeci ukljucujuci moje ime i grupu i razred andrea sebe naziva cvimbaland a nie tak bas cvimbava ............. e mateja i ja smo se pod fizikom tolko sijale mene je cijelo vrijeme stomak blio a smijale smo se jer sam ja nacrtala neko poprsje koje nije bilo ni slicno poprsje i onda sam na kraju nacrtala cijelu zenu ak je to bila zena i onda smo jos igrali pod fzikom drzava grad selo i mia i ja se mal sramotile jer smo bile uvijerene da su vinkovci selo i ispostavilo se da su vinkovci grad mislim nismo htijeli nikog uvrijedit neg smo mal glupave..........a nisu ni mateja ni andrea najbistrije salim se .............. e ajd bok


13.11.2007. u 21:03 ♥

| Komentari (28) | Da/Ne?| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.