...nešto o meni...

IME: Maja
PREZIME:nebitno
DATUM ROĐENJA: 5.9.1994.
GODINA: 13
HOBI: mažoretkinje,gledanje tv...
NADIMAK: Majči
Inace sam drustvena osoba,volim svoju
obitelj,plesati,pjavati,čokoladu i jos puno toga,a ne volim rat,drogu,cigarete,laz,
preseravanje..


...ja s novom frizurom..=)
Image and video hosting by TinyPic

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

...lorena...moja sjatkica koju jakoo vojim..=)
Image and video hosting by TinyPic

..tony..i njega jakoo vojim..=)
Image and video hosting by TinyPic

..jaaaa...=)
Free Image Hosting at <br />
<br />
...tony...=)<br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<br />
..miii...=)<br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<br />
..lorenaaa...=)<br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<br />
..marko,sara i ja..=)<br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<br />
...markec i ja...<br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<br />
...ja i moj pesek...<br />
<a href=Free Image <br />
<br />
moja seka...<br />
<a href=<br
...moj pesek...
<br
<br
...ja...
Free Image Hosting at<br />
<br />
...ja i adry...=)<br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<br />
moj razred...<br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<br />
...moja mala sestricna i bratic...<br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<br />
...evo vam neke slike iz firme....<br />
..ja..<br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<br />
...ja i moja kumica =)<br />
<a href=Free Image Hosting at<br />
 <br />
...ja i moja sekica i tortica :)...<br />
<a href=Free Image Hosting at <br />
<br />
...ja...<br />
<a href=Image and video hosting by TinyPic

...ja i darija...
Image and video hosting by TinyPic

...opet nas dvije...
Image and video hosting by TinyPic

...mi...
Image and video hosting by TinyPic

...curica....lol....
Image and video hosting by TinyPic

...ja...=)
Image and video hosting by TinyPic

nas legendarni pad...
Image and video hosting by TinyPic

...guz guz...
Image and video hosting by TinyPic

...zaigrani ben...
Image and video hosting by TinyPic



< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by (N)!kky :)



wave colorful smileys


OPIS BLOGA

sve i svasta........

ovu je moj blog i stoletov:
http://jojoikorica.blog.hr
posjetite ga i komajte....kiss

MOJ MSN:
majci0509@hotmail.com


00:00~VOLI TE
01:01~PRATI TE LJUBAV
02:02~SRESTI ĆETE SE
03:03~JAKO TE VOLI
04:04~NIKADA TE NEĆE ZABORAVITI
05:05~OZBILJNO ĆE SE ZALJUBITI U TEBE
06:06~POMIRITI ĆETE SE
07:07~VARA TE
08:08~LJUBOMORA
09:09~TELEFONSKI POZIV
10:10~PLAVI DEČKO ŽELI TE VIDJETI
11:11~JEDAN DEČKO TE VOLI
12:12~SEX
13:13~CRNI DEČKO TE VOLI
14:14~ŽELI TVOJ POLJUBAC
15:15~ŽELI TE OPET
16:16~DOGODITI ĆE SE NEŠTO LOŠE
17:17~POLJUBITI ĆE TE
18:18~DUGO ĆE TE VOLJETI
19:19~NETKO KOGA NE ZNAŠ TE VOLI
20:20~ČEKA TE
21:21~SVIĐAŠ SE ONOME NA KOJEG MISLIŠ
22:22~VIDJET ĆETE SE
23:23~PREDLOŽIT ĆE TI...




Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



LINKIĆI....=)

Lucijica
Lassica aka Luđakinja
.?.I LoVe YoU + So WhAt.?.




utorak, 04.11.2008.

....samo zabava...=)

...oj judeki moji...kak ste vi meni..?!...
...ah, svakaj se dogodilo u zadnje vrijeme..=)...
....ajde da pocnem..;)...
...bila sam kod adry...=)...odmah poslije skole sam isla kod nje...kod nje smo se zekale...papale, pile..hh...gledale tv..i radile nesto nama vazno..=)...bilo je jepo...i tak....glupirale se...bilo je super..=)...
...drugi dan sam isla kod bake...tamo su bili moji sestricna Sara i bratic Marko....bas smo mi super...a dobili su za rockas malo peseka Megy...zensko je i pekinezer..bas je cakana..=)...pa smo ju malo dreckali..onda smo igrali kosarku...pa sam se isli malo prosetati s pesekima....s Megy i Astorom..on je veci peso...=)...i idemo mi po sumi do igralista...tamo smo trcali s njima...pa samo se ja i marko penjali po neko ogradi skroz visoko..bas ludo...pa smo se slikali...i idemo se popesti mi na glo...bila je mreza i mi se na nju legnemo i slikamo...a pese smo zavezali za stup.i onda nama dode neki lik na traktoru da kaj se penjemo sim tam..a mi se lomimo..brzo pese odvezemo i otrcimo..lol...i tak....onda smo isli malo po sumi...idemo mi i idemo....pa dodem do kraja puta...a ispod je malo potot...a do njega se spustis ljetvama...i imas nekaj zeljezno preko potora...pa se mi spustimo i odemo preko....mislili smo da ima neki put..al nije bilo pa smo se vracali...a onda je bilo tesko astora gore dopeljati...ajoj...kaj smo se mi s njim namucili....lommm...al smo se kasnije nasmijali...i onda smo nekak uspjeli..pa samo se vratili drugim putem...i tak...bili smo svi smazani..al nije jako..pa samo se ocistili i onda vratili..hh..=)...a kasnije smo se zekali...i tak..preludo je bilo..=)...
....i prode i to...
....isla sam kod šire na rockas (anamarija)....bilo je ludo...
...ja sam bilo prvi put kod nje...pa nisam znala di zivi...onda sam s adry da dodem do nje pa da idemo skupa...al sam ja malo kasnije...hh...pa je i adry kasnila...lol...al smo stigle...i tak...kad smo dose izljubile samo se i to...hh..=)..pa samo slusali mjuzu...bilo malo na kompu...papali, pili...zekali se...i tak...odda smo se isli malo prosetati...pa sam otisli do stare skole....tamo su bili ljuljacke i klackalica...i igraliste...pa samo se malo glupirali....hh.=)....onda smo otisli do drugog igralista di je malo dalje...a bil je mrak....hh...pa sam se tam nasli s dvjema frendicama...pa se malo zekali...i tak..bilo je cool....onda smo se vratili...pa papali tortu...i gledali horor..hh...forči...i tak...a na kraju smo igrali neku igru...hh..bilo je super...=)
..i prode i to...
...al sam ja nakon rockasa isla spavati kod adry...=)...hh...kad smo dosle iz rockasa zezale se i pricale...pa samo otisle u krevetic i tam jos malo pricale i otisle na spavanac...kad smo se probudile isle smo papati...pa smo nekaj radile..pa malo gledale tv...vani igrale odbojku...pa se malo prosetale...trebale smo jahati konja al vlasnika nije bilo doma....=(...a steta..al bilo je ovak super....onda sam ja isla domeka...al sam zapravo isla kod bake, opet...tamo su bili Sara i Marko....pa smo se zezali...onda opet isli u sumu s pesekima...al sam smo si napravile kao kartu..lol...bilo je zakonnnn....sikaj smo ludog radili...=))))....preodlicnooo...sretan...POZDRAVLJAM NAJVISE SARU...=)...
..i tak..
...bili su Svisveti..pa smo isli na groblje..molili se...=)...i tak...
..onda su popode dosli moji bratic i sestricna, Tony i Lorena..pa sam se s njima druzila..zezala...i tak..a kasnije su dosli Sara i Marko...onda smo isli van igrati nogac..ma vojim ih punoooo...bilo je zakonn...ja i Sara protiv Tonija i Marka...mi cure smo na pocetki gubile...al smo ih s vremena dostigle..al smo na kraju izgubile...hh..a nema veze....zato smo mi prosli put pobjedile..lol...al je bilo supač...dugo smo mi to igrali....i zezali se...a nda su sara i marko morali domeka..a joj...al dobjo...ostali smo mi moji toby i jojo..=)...pa sam se s njim opet zezala...hh...sam se zezamo.=)...i tak...pa se ja i tony odlucili sakriti loreni...lol...a onda ima 2 god..moj maji bebach...=)...i mi se sakrimo i onda nas trazi...zove nas...de te tony maja...a jubam moja...preslatka mi je...i naravno tony moj..pa kad nas nade onda se smije i veseli i veli tu cu..=)...hh...i onda me zagrli i da mi pupu.=)..i tak se mi skrivamo i smijemo..=)..i onda su i oni morali domeka...i tak..
...bilo je super...=)
....u skoli sve dobjo....zezancija je i tamo..=)...
...i to bi bilo to...=)...i da, faja vas na komicima...sam tak nastavite..=)...
....jubim vas sve...kiss



| Tell me (211) | or kiss me | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.